Nie inaczej zostało wystylizowane najnowsze Audi A4.
Paletę jednostek napędowych otwiera turbodoładowany motor 1.8 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Wykrzesano z niego 160 KM.
Długość 4,7 metra oraz 2,8 metrowy rozstaw osi gwarantuje, że w kabinie oraz w bagażniku nie zabraknie przestrzeni.
Tradycyjnie dla Audi całość wykończono z zegarmistrzowską precyzją oraz przy użyciu materiałów najwyższej jakości.
Podstawowy, 2.0 TDI ma moc 140 KM.
Długość 4,7 metra oraz 2,8 metrowy rozstaw osi gwarantuje, że w kabinie oraz w bagażniku nie zabraknie przestrzeni.
Najnowsze Audi zostanie zaprezentowane w trakcie salonu samochodowego Frankfurcie.
Do napędu posłużą silniki przetestowane już w innych samochodach koncernu Audi-VW.
Zwolennicy wlewania benzyny do baku będą mogli wybrać także 265-konny silnik 3.2 V6 FSI.
Stylistyka kabiny jest zbliżona do znanej już z modelu A5, A6 oraz Q7. Wyposażenie będzie praktycznie kompletne.
Nie inaczej zostało wystylizowane najnowsze Audi A4.
Niemal pewne jest, że prędzej, czy później powstanie rywal BMW M3, czyli Audi S4.
Nie zabraknie automatycznej klimatyzacji, sportowo wyprofilowanej kierownicy, nawigacji satelitarnej oraz 6 poduszek powietrznych.
Niemiecki producent od lat stawia na sportowy, a zarazem elegancki design.
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Więcej emocji zagwarantuje 190-konny 2.7 TDI, zaś trzylitrowy diesel o mocy 240 KM zachwyci nie tylko znakomitą elastycznością, ale i dynamiką.
Audi nie wyklucza, że do sprzedaży trafią kolejne silniki.
Limuzyna klasy średniej znacznie urosła i gabarytami dorównała niemal plasowanemu segment wyżej modelowi A6.
Limuzyna klasy średniej znacznie urosła i gabarytami dorównała niemal plasowanemu segment wyżej modelowi A6.
Niemal pewne jest, że prędzej, czy później powstanie rywal BMW M3, czyli Audi S4.
Niemiecki producent od lat stawia na sportowy, a zarazem elegancki design.
Audi nie wyklucza, że do sprzedaży trafią kolejne silniki.
Długość 4,7 metra oraz 2,8 metrowy rozstaw osi gwarantuje, że w kabinie oraz w bagażniku nie zabraknie przestrzeni.
Zwolennicy wlewania benzyny do baku będą mogli wybrać także 265-konny silnik 3.2 V6 FSI.
Zwolennicy wlewania benzyny do baku będą mogli wybrać także 265-konny silnik 3.2 V6 FSI.
Kto preferuje tankowanie oleju napędowego dokona wyboru między trzema dieslami.
Tradycyjnie dla Audi całość wykończono z zegarmistrzowską precyzją oraz przy użyciu materiałów najwyższej jakości.
Nie zabraknie automatycznej klimatyzacji, sportowo wyprofilowanej kierownicy, nawigacji satelitarnej oraz 6 poduszek powietrznych.
Paletę jednostek napędowych otwiera turbodoładowany motor 1.8 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Wykrzesano z niego 160 KM.
Limuzyna klasy średniej znacznie urosła i gabarytami dorównała niemal plasowanemu segment wyżej modelowi A6.
Podstawowy, 2.0 TDI ma moc 140 KM.
Więcej emocji zagwarantuje 190-konny 2.7 TDI, zaś trzylitrowy diesel o mocy 240 KM zachwyci nie tylko znakomitą elastycznością, ale i dynamiką.
Podstawowy, 2.0 TDI ma moc 140 KM.
Kto preferuje tankowanie oleju napędowego dokona wyboru między trzema dieslami.
Nie inaczej zostało wystylizowane najnowsze Audi A4.
Tradycyjnie dla Audi całość wykończono z zegarmistrzowską precyzją oraz przy użyciu materiałów najwyższej jakości.
Audi nie wyklucza, że do sprzedaży trafią kolejne silniki.
Długość 4,7 metra oraz 2,8 metrowy rozstaw osi gwarantuje, że w kabinie oraz w bagażniku nie zabraknie przestrzeni.
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.który gwarantuje dynamikę i bezpieczeństwo jazdy nawet na najmniej przyczepnych nawierzchniach.
Limuzyna klasy średniej znacznie urosła i gabarytami dorównała niemal plasowanemu segment wyżej modelowi A6.
Limuzyna klasy średniej znacznie urosła i gabarytami dorównała niemal plasowanemu segment wyżej modelowi A6.
Artykul dodano: 04 - 08 - 2011
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL