Strona glowna motoarty

nowe samochody

Prasa

Do napędu posłużą silniki przetestowane już w innych samochodach koncernu Audi-VW.

Zwolennicy wlewania benzyny do baku będą mogli wybrać także 265-konny silnik 3.2 V6 FSI. Moment obrotowy będzie przenoszony przez 6-biegowe skrzynie manualne, automatyczny Tiptronic lub bezstopniową przekładnię Multitronic. Paletę jednostek napędowych otwiera turbodoładowany motor 1.8 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Wykrzesano z niego 160 KM. Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Paletę jednostek napędowych otwiera turbodoładowany motor 1.8 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Wykrzesano z niego 160 KM. Kto preferuje tankowanie oleju napędowego dokona wyboru między trzema dieslami. Do napędu posłużą silniki przetestowane już w innych samochodach koncernu Audi-VW. Limuzyna klasy średniej znacznie urosła i gabarytami dorównała niemal plasowanemu segment wyżej modelowi A6. Tradycyjnie dla Audi całość wykończono z zegarmistrzowską precyzją oraz przy użyciu materiałów najwyższej jakości. Nie zabraknie automatycznej klimatyzacji, sportowo wyprofilowanej kierownicy, nawigacji satelitarnej oraz 6 poduszek powietrznych. Długość 4,7 metra oraz 2,8 metrowy rozstaw osi gwarantuje, że w kabinie oraz w bagażniku nie zabraknie przestrzeni. Sprzedaż na niemieckim rynku powinna ruszyć jeszcze w listopadzie tego roku, a A4 wstępnie wyceniono na 26 000 euro.Podobnie w inne Audi, także A4 otrzyma napęd na przednią oś, a za dopłatą będzie można zamówić doskonały napęd Quattro, Tradycyjnie dla Audi całość wykończono z zegarmistrzowską precyzją oraz przy użyciu materiałów najwyższej jakości. Niemal pewne jest, że prędzej, czy później powstanie rywal BMW M3, czyli Audi S4. Niemiecki producent od lat stawia na sportowy, a zarazem elegancki design. Paletę jednostek napędowych otwiera turbodoładowany motor 1.8 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Wykrzesano z niego 160 KM. Moment obrotowy będzie przenoszony przez 6-biegowe skrzynie manualne, automatyczny Tiptronic lub bezstopniową przekładnię Multitronic. Stylistyka kabiny jest zbliżona do znanej już z modelu A5, A6 oraz Q7. Wyposażenie będzie praktycznie kompletne. Niemal pewne jest, że prędzej, czy później powstanie rywal BMW M3, czyli Audi S4. Niemiecki producent od lat stawia na sportowy, a zarazem elegancki design. Niemal pewne jest, że prędzej, czy później powstanie rywal BMW M3, czyli Audi S4. Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Nie zabraknie automatycznej klimatyzacji, sportowo wyprofilowanej kierownicy, nawigacji satelitarnej oraz 6 poduszek powietrznych. Niemal pewne jest, że prędzej, czy później powstanie rywal BMW M3, czyli Audi S4. Podobnie w inne Audi, także A4 otrzyma napęd na przednią oś, a za dopłatą będzie można zamówić doskonały napęd Quattro, Zwolennicy wlewania benzyny do baku będą mogli wybrać także 265-konny silnik 3.2 V6 FSI. Paletę jednostek napędowych otwiera turbodoładowany motor 1.8 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Wykrzesano z niego 160 KM. Podstawowy, 2.0 TDI ma moc 140 KM. Paletę jednostek napędowych otwiera turbodoładowany motor 1.8 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Wykrzesano z niego 160 KM. Nie zabraknie automatycznej klimatyzacji, sportowo wyprofilowanej kierownicy, nawigacji satelitarnej oraz 6 poduszek powietrznych. Zwolennicy wlewania benzyny do baku będą mogli wybrać także 265-konny silnik 3.2 V6 FSI. Limuzyna klasy średniej znacznie urosła i gabarytami dorównała niemal plasowanemu segment wyżej modelowi A6. Do napędu posłużą silniki przetestowane już w innych samochodach koncernu Audi-VW. Do napędu posłużą silniki przetestowane już w innych samochodach koncernu Audi-VW. Zwolennicy wlewania benzyny do baku będą mogli wybrać także 265-konny silnik 3.2 V6 FSI. Limuzyna klasy średniej znacznie urosła i gabarytami dorównała niemal plasowanemu segment wyżej modelowi A6. Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Do napędu posłużą silniki przetestowane już w innych samochodach koncernu Audi-VW. Limuzyna klasy średniej znacznie urosła i gabarytami dorównała niemal plasowanemu segment wyżej modelowi A6. który gwarantuje dynamikę i bezpieczeństwo jazdy nawet na najmniej przyczepnych nawierzchniach. Kto preferuje tankowanie oleju napędowego dokona wyboru między trzema dieslami. Audi nie wyklucza, że do sprzedaży trafią kolejne silniki.

Artykul dodano: 11 - 09 - 2011

PoprzedniStrona glownaNastepny