Do napędu posłużą silniki przetestowane już w innych samochodach koncernu Audi-VW.
Zwolennicy wlewania benzyny do baku będą mogli wybrać także 265-konny silnik 3.2 V6 FSI.
Moment obrotowy będzie przenoszony przez 6-biegowe skrzynie manualne, automatyczny Tiptronic lub bezstopniową przekładnię Multitronic.
Paletę jednostek napędowych otwiera turbodoładowany motor 1.8 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Wykrzesano z niego 160 KM.
Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Paletę jednostek napędowych otwiera turbodoładowany motor 1.8 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Wykrzesano z niego 160 KM.
Kto preferuje tankowanie oleju napędowego dokona wyboru między trzema dieslami.
Do napędu posłużą silniki przetestowane już w innych samochodach koncernu Audi-VW.
Limuzyna klasy średniej znacznie urosła i gabarytami dorównała niemal plasowanemu segment wyżej modelowi A6.
Tradycyjnie dla Audi całość wykończono z zegarmistrzowską precyzją oraz przy użyciu materiałów najwyższej jakości.
Nie zabraknie automatycznej klimatyzacji, sportowo wyprofilowanej kierownicy, nawigacji satelitarnej oraz 6 poduszek powietrznych.
Długość 4,7 metra oraz 2,8 metrowy rozstaw osi gwarantuje, że w kabinie oraz w bagażniku nie zabraknie przestrzeni.
Sprzedaż na niemieckim rynku powinna ruszyć jeszcze w listopadzie tego roku, a A4 wstępnie wyceniono na 26 000 euro.Podobnie w inne Audi, także A4 otrzyma napęd na przednią oś, a za dopłatą będzie można zamówić doskonały napęd Quattro,
Tradycyjnie dla Audi całość wykończono z zegarmistrzowską precyzją oraz przy użyciu materiałów najwyższej jakości.
Niemal pewne jest, że prędzej, czy później powstanie rywal BMW M3, czyli Audi S4.
Niemiecki producent od lat stawia na sportowy, a zarazem elegancki design.
Paletę jednostek napędowych otwiera turbodoładowany motor 1.8 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Wykrzesano z niego 160 KM.
Moment obrotowy będzie przenoszony przez 6-biegowe skrzynie manualne, automatyczny Tiptronic lub bezstopniową przekładnię Multitronic.
Stylistyka kabiny jest zbliżona do znanej już z modelu A5, A6 oraz Q7. Wyposażenie będzie praktycznie kompletne.
Niemal pewne jest, że prędzej, czy później powstanie rywal BMW M3, czyli Audi S4.
Niemiecki producent od lat stawia na sportowy, a zarazem elegancki design.
Niemal pewne jest, że prędzej, czy później powstanie rywal BMW M3, czyli Audi S4.
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Nie zabraknie automatycznej klimatyzacji, sportowo wyprofilowanej kierownicy, nawigacji satelitarnej oraz 6 poduszek powietrznych.
Niemal pewne jest, że prędzej, czy później powstanie rywal BMW M3, czyli Audi S4.
Podobnie w inne Audi, także A4 otrzyma napęd na przednią oś, a za dopłatą będzie można zamówić doskonały napęd Quattro,
Zwolennicy wlewania benzyny do baku będą mogli wybrać także 265-konny silnik 3.2 V6 FSI.
Paletę jednostek napędowych otwiera turbodoładowany motor 1.8 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Wykrzesano z niego 160 KM.
Podstawowy, 2.0 TDI ma moc 140 KM.
Paletę jednostek napędowych otwiera turbodoładowany motor 1.8 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Wykrzesano z niego 160 KM.
Nie zabraknie automatycznej klimatyzacji, sportowo wyprofilowanej kierownicy, nawigacji satelitarnej oraz 6 poduszek powietrznych.
Zwolennicy wlewania benzyny do baku będą mogli wybrać także 265-konny silnik 3.2 V6 FSI.
Limuzyna klasy średniej znacznie urosła i gabarytami dorównała niemal plasowanemu segment wyżej modelowi A6.
Do napędu posłużą silniki przetestowane już w innych samochodach koncernu Audi-VW.
Do napędu posłużą silniki przetestowane już w innych samochodach koncernu Audi-VW.
Zwolennicy wlewania benzyny do baku będą mogli wybrać także 265-konny silnik 3.2 V6 FSI.
Limuzyna klasy średniej znacznie urosła i gabarytami dorównała niemal plasowanemu segment wyżej modelowi A6.
Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Do napędu posłużą silniki przetestowane już w innych samochodach koncernu Audi-VW.
Limuzyna klasy średniej znacznie urosła i gabarytami dorównała niemal plasowanemu segment wyżej modelowi A6.
który gwarantuje dynamikę i bezpieczeństwo jazdy nawet na najmniej przyczepnych nawierzchniach.
Kto preferuje tankowanie oleju napędowego dokona wyboru między trzema dieslami.
Audi nie wyklucza, że do sprzedaży trafią kolejne silniki.
Artykul dodano: 11 - 09 - 2011
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL