Z pewnością dwa dni obcowania z autem to za mało, by ocenić w pełni wiarygodnie jakość wykonania.
Trochę winę ponosi tu automatyczna skrzynia biegów, jednak nawet i tryb manualny nie do końca rozwiązywał problemy.
Charakterystyczne światła
Z kolei w przyszłym roku zaplanowano debiut rynkowy Laguny w wersji kombi (Grandtour).
Dwoma dieslami - 1,5 dCi 110 KM oraz 2,0 dCi 150 KM, a także najmocniejszą jednostką benzynową z turbodoładowaniem o pojemności dwóch litrów i mocy 170 KM.
I dopiero, gdy udało nam się wydostać na autostradę, na chwilę zboczyliśmy także i do Niemiec, silnik ten pokazał na co go stać.
Dzięki temu też może udało się uzyskać stylistom nieco bardziej dynamiczny charakter nadwozia.
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Patrząc na nową Lagunę nie sposób nie oprzec się wrażeniu, jakoby zmian nie było zbyt wiele.
Z pewnością dwa dni obcowania z autem to za mało, by ocenić w pełni wiarygodnie jakość wykonania.
Także w 2008 roku gamę silników powiększą dwie 6-cylindrowe jednostki - benzynowa o poj. 3,5 litra oraz wysokoprężna o poj. trzech litrów.
Jednak wysiłki w tym temacie, jakie zostały poniesione - dwukrotnie dłuższe testy podzespołów auta, łącznie ponad 6 milionów kilometrów jazd próbnych,
iż już wkrótce tak się stanie.
Pierwsze efekty widoczne są we wnętrzu Laguny. Użyte materiały mogą robić wrażenie, ich spasowanie i wykończenie wydaje się być dużo lepsze niż u poprzednika.
Co może dziwić, to najlepsze wrażenie po sobie pozostawił najsłabszy z testowanych silników.
Przednie - dość agresywne, w niespotykanym dotąd kształcie i wąskie tylne, które zostały wysoko umieszczone tuż pod oknem.
Dokładny cennik wraz ze specyfikacją wyposażenia poznamy już we wrześniu, zaś w salonach nowa Laguna pojawi się w październiku
Renault ambitnie, ale jednocześnie dość ostrożnie podchodzi do kwestii jakości.
Tak na dobrą sprawę, wyróżnikiem nowej generacji będą światła.
Dzięki temu też może udało się uzyskać stylistom nieco bardziej dynamiczny charakter nadwozia.
Tak na dobrą sprawę, wyróżnikiem nowej generacji będą światła.
Za 1,6-litrowy silnik benzynowy w wersji wyposażenia Expression przyjdzie chętnym zapłacić 74 tys. zł.
Oczywiście cech odróżniających drugą i trzecią generację Laguny znajdziemy dużo więcej.
Za 1,6-litrowy silnik benzynowy w wersji wyposażenia Expression przyjdzie chętnym zapłacić 74 tys. zł.
Układ kierowniczy (ciekawie wygląda sama kierownica ze ściętym dołem) oraz skrzynie biegów działają poprawnie, nie było o co się przyczepić.
Taka jest nowa Laguna
Wrażenia z jazdy
tak by znaleźć się w pierwszej trójce samochodów segmentu D.
Ogólnie Renault Laguna III może się pochwalić nieco bardziej usztywnionym zawieszeniem w stosunku do poprzednika.
Szczególnie wersja benzynowa, z turbodoładowaniem, nie najlepiej się czuła na wąskich i krętych austriackich drogach.
Pozostałe dwie wersje potrzebowały sporo więcej czasu i miejsca, by w pełni wykazać swoje możliwości.
Także w 2008 roku gamę silników powiększą dwie 6-cylindrowe jednostki - benzynowa o poj. 3,5 litra oraz wysokoprężna o poj. trzech litrów.
W każdym bądź razie to 1,5-litrowy diesel wykazywał podczas próbnych przejazdów największą ochotę do bardziej żwawych ruchów.
Szczególnie wersja benzynowa, z turbodoładowaniem, nie najlepiej się czuła na wąskich i krętych austriackich drogach.
Szczególnie wersja benzynowa, z turbodoładowaniem, nie najlepiej się czuła na wąskich i krętych austriackich drogach.
Mimo iż auto urosło (4,69 m długości, 1,81 m szerokości), to jednak udało się zredukować średnio o 15 kg masę samochodu.
Podczas prezentacji poznaliśmy bazową cenę, która będzie obowiązywać na polskim rynku.
Układ kierowniczy (ciekawie wygląda sama kierownica ze ściętym dołem) oraz skrzynie biegów działają poprawnie, nie było o co się przyczepić.
zastosowane nowe rozwiązania technologiczne, nowa trzyletnia gwarancjs - robią wrażenie.
Podczas dwudniowej prezentacji Renault Laguny w okolicach Salzburga dane nam było się sprawdzić z trzema wersjami silnikowymi.
I wreszcie w przyszłym roku powinna zadebiutować także Laguna w wersji coupe, której zapowiedź zobaczymy jeszcze w tym roku na wystawie we Frankfurcie.iż już wkrótce tak się stanie.
tak by znaleźć się w pierwszej trójce samochodów segmentu D.
Jednak wysiłki w tym temacie, jakie zostały poniesione - dwukrotnie dłuższe testy podzespołów auta, łącznie ponad 6 milionów kilometrów jazd próbnych,
Przednie - dość agresywne, w niespotykanym dotąd kształcie i wąskie tylne, które zostały wysoko umieszczone tuż pod oknem.
Oczywiście cech odróżniających drugą i trzecią generację Laguny znajdziemy dużo więcej.
To już nie jest tylko ta Laguna utożsamiana z bezpieczeństwem, komfortem, która skierowana była raczej do kierowców statecznych.
Także w 2008 roku gamę silników powiększą dwie 6-cylindrowe jednostki - benzynowa o poj. 3,5 litra oraz wysokoprężna o poj. trzech litrów.
Za 1,6-litrowy silnik benzynowy w wersji wyposażenia Expression przyjdzie chętnym zapłacić 74 tys. zł.
Co może dziwić, to najlepsze wrażenie po sobie pozostawił najsłabszy z testowanych silników.
Pierwsza trójka
Na pewno sporo tu tłumaczy aż o 80 kg mniejsza masa auta.
Taka jest nowa Laguna
Jednak wysiłki w tym temacie, jakie zostały poniesione - dwukrotnie dłuższe testy podzespołów auta, łącznie ponad 6 milionów kilometrów jazd próbnych,
Trzecia generacja Laguny ma być zdecydowanie lepszym autem pod tym względem (do tego elementu można było mieć najwięcej zastrzeżeń w przypadku poprzedników),
Szczególnie wersja benzynowa, z turbodoładowaniem, nie najlepiej się czuła na wąskich i krętych austriackich drogach.
Wrażenia z jazdy
W każdym bądź razie to 1,5-litrowy diesel wykazywał podczas próbnych przejazdów największą ochotę do bardziej żwawych ruchów.
Układ kierowniczy (ciekawie wygląda sama kierownica ze ściętym dołem) oraz skrzynie biegów działają poprawnie, nie było o co się przyczepić.
Dokładny cennik wraz ze specyfikacją wyposażenia poznamy już we wrześniu, zaś w salonach nowa Laguna pojawi się w październiku
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Przednie - dość agresywne, w niespotykanym dotąd kształcie i wąskie tylne, które zostały wysoko umieszczone tuż pod oknem.
Ogólnie Renault Laguna III może się pochwalić nieco bardziej usztywnionym zawieszeniem w stosunku do poprzednika.
Także w 2008 roku gamę silników powiększą dwie 6-cylindrowe jednostki - benzynowa o poj. 3,5 litra oraz wysokoprężna o poj. trzech litrów.
Dwoma dieslami - 1,5 dCi 110 KM oraz 2,0 dCi 150 KM, a także najmocniejszą jednostką benzynową z turbodoładowaniem o pojemności dwóch litrów i mocy 170 KM.
Wrażenia z jazdy
zastosowane nowe rozwiązania technologiczne, nowa trzyletnia gwarancjs - robią wrażenie.
Tak na dobrą sprawę, wyróżnikiem nowej generacji będą światła.
tak by znaleźć się w pierwszej trójce samochodów segmentu D.
Oczywiście cech odróżniających drugą i trzecią generację Laguny znajdziemy dużo więcej.
Podczas dwudniowej prezentacji Renault Laguny w okolicach Salzburga dane nam było się sprawdzić z trzema wersjami silnikowymi.
Renault ambitnie, ale jednocześnie dość ostrożnie podchodzi do kwestii jakości.
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Minimum za 74 tys. zł
a także zapewnić jak najlepsze wrażenia z samej jazdy.
Zanim jednak będziemy mogli stwierdzić więcej o samej jakości wykonania, przekonaliśmy się, jak jeździ nowa Laguna.
To już nie jest tylko ta Laguna utożsamiana z bezpieczeństwem, komfortem, która skierowana była raczej do kierowców statecznych.
Pierwsza trójka
Na pewno sporo tu tłumaczy aż o 80 kg mniejsza masa auta.
I wreszcie w przyszłym roku powinna zadebiutować także Laguna w wersji coupe, której zapowiedź zobaczymy jeszcze w tym roku na wystawie we Frankfurcie.Z pewnością dwa dni obcowania z autem to za mało, by ocenić w pełni wiarygodnie jakość wykonania.
W każdym bądź razie to 1,5-litrowy diesel wykazywał podczas próbnych przejazdów największą ochotę do bardziej żwawych ruchów.
Ogólnie Renault Laguna III może się pochwalić nieco bardziej usztywnionym zawieszeniem w stosunku do poprzednika.
Jednak jakość nie przesłoniła i innych ważnych kwestii.
Nowa generacja Renault Laguny ma zmienić oblicze nie tylko samego modelu, ale wręcz i całej marki.
Dokładny cennik wraz ze specyfikacją wyposażenia poznamy już we wrześniu, zaś w salonach nowa Laguna pojawi się w październiku
tak by znaleźć się w pierwszej trójce samochodów segmentu D.
Także w 2008 roku gamę silników powiększą dwie 6-cylindrowe jednostki - benzynowa o poj. 3,5 litra oraz wysokoprężna o poj. trzech litrów.
Dokładny cennik wraz ze specyfikacją wyposażenia poznamy już we wrześniu, zaś w salonach nowa Laguna pojawi się w październiku
Układ kierowniczy (ciekawie wygląda sama kierownica ze ściętym dołem) oraz skrzynie biegów działają poprawnie, nie było o co się przyczepić.
Oczywiście cech odróżniających drugą i trzecią generację Laguny znajdziemy dużo więcej.
Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Artykul dodano: 27 - 12 - 2011
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL