Obie firmy mają równy udział w projekcie i na zasadach partnerskich korzystać mają z jego owoców.
limuzyny klasy premium powinien przynieść pierwsze komercyjne rezultaty już za trzy lata.limuzyny klasy premium powinien przynieść pierwsze komercyjne rezultaty już za trzy lata.Rzecz więc nie dotyczy jedynie względów ambicjonalnych, bo europejscy producenci samochodów luksusowych w bardzo dużym stopniu zależą od bogatego rynku amerykańskiego.
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Bo przecież nie sposób wyobrazić sobie BMW serii 7, Mercedesa klasy S, Maybacha,
to Hybrid Development Center zlokalizowane w amerykańskim Troy nie miało większego znaczenia.
Bo przecież nie sposób wyobrazić sobie BMW serii 7, Mercedesa klasy S, Maybacha,
Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Bo przecież nie sposób wyobrazić sobie BMW serii 7, Mercedesa klasy S, Maybacha,
Sprawa jest poważna, bo z czasem może się okazać, że za kilka lat w USA nie będzie można w ogóle sprzedawać wyposażonych w potężne silniki spalinowe limuzyn.
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Sprawa jest poważna, bo z czasem może się okazać, że za kilka lat w USA nie będzie można w ogóle sprzedawać wyposażonych w potężne silniki spalinowe limuzyn.
Wprawdzie BMW i Mercedes współpracowały już 2 lata temu w dziedzinie napędu hybrydowego,
limuzyny klasy premium powinien przynieść pierwsze komercyjne rezultaty już za trzy lata.Bo przecież nie sposób wyobrazić sobie BMW serii 7, Mercedesa klasy S, Maybacha,
z powodzeniem sprzedają już setki tysięcy samochodów hybrydowych.
Niemało dopiec musiały obu wielkim niemieckim rywalom sukcesy Japończykom w dziedzinie samochodów hybrydowych.
Obaj producenci deklarują, że projekt napędu hybrydowego przeznaczonego dla tylnonapędowej
To właśnie na nim śrubowane są normy czystości, które bardzo utrudniają sprzedaż drogich, a więc z reguły paliwożernych aut.
Niemało dopiec musiały obu wielkim niemieckim rywalom sukcesy Japończykom w dziedzinie samochodów hybrydowych.
To właśnie na nim śrubowane są normy czystości, które bardzo utrudniają sprzedaż drogich, a więc z reguły paliwożernych aut.
BMW i DaimlerChrysler będą ściśle współpracować! Oba koncerny połączą siły, by razem opracować moduł napędu hybrydowego przeznaczonego dla aut luksusowych.
Niemało dopiec musiały obu wielkim niemieckim rywalom sukcesy Japończykom w dziedzinie samochodów hybrydowych.
Wprawdzie BMW i Mercedes współpracowały już 2 lata temu w dziedzinie napędu hybrydowego,
z powodzeniem sprzedają już setki tysięcy samochodów hybrydowych.
Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Obaj producenci deklarują, że projekt napędu hybrydowego przeznaczonego dla tylnonapędowej
Sprawa jest poważna, bo z czasem może się okazać, że za kilka lat w USA nie będzie można w ogóle sprzedawać wyposażonych w potężne silniki spalinowe limuzyn.
To właśnie na nim śrubowane są normy czystości, które bardzo utrudniają sprzedaż drogich, a więc z reguły paliwożernych aut.
Rzecz więc nie dotyczy jedynie względów ambicjonalnych, bo europejscy producenci samochodów luksusowych w bardzo dużym stopniu zależą od bogatego rynku amerykańskiego.
Obaj producenci deklarują, że projekt napędu hybrydowego przeznaczonego dla tylnonapędowej
z powodzeniem sprzedają już setki tysięcy samochodów hybrydowych.
BMW i Mercedes razem…
Artykul dodano: 30 - 04 - 2012
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL