Strona glowna motoarty

nowe samochody

Prasa

To już nie jest tylko ta Laguna utożsamiana z bezpieczeństwem, komfortem, która skierowana była raczej do kierowców statecznych.

Trochę winę ponosi tu automatyczna skrzynia biegów, jednak nawet i tryb manualny nie do końca rozwiązywał problemy. Trzecia generacja Laguny ma być zdecydowanie lepszym autem pod tym względem (do tego elementu można było mieć najwięcej zastrzeżeń w przypadku poprzedników), Renault ambitnie, ale jednocześnie dość ostrożnie podchodzi do kwestii jakości. Taka jest nowa Laguna Na pewno sporo tu tłumaczy aż o 80 kg mniejsza masa auta. Także w 2008 roku gamę silników powiększą dwie 6-cylindrowe jednostki - benzynowa o poj. 3,5 litra oraz wysokoprężna o poj. trzech litrów. I wreszcie w przyszłym roku powinna zadebiutować także Laguna w wersji coupe, której zapowiedź zobaczymy jeszcze w tym roku na wystawie we Frankfurcie.W każdym bądź razie to 1,5-litrowy diesel wykazywał podczas próbnych przejazdów największą ochotę do bardziej żwawych ruchów. I wreszcie w przyszłym roku powinna zadebiutować także Laguna w wersji coupe, której zapowiedź zobaczymy jeszcze w tym roku na wystawie we Frankfurcie.W każdym bądź razie to 1,5-litrowy diesel wykazywał podczas próbnych przejazdów największą ochotę do bardziej żwawych ruchów. Szczególnie wersja benzynowa, z turbodoładowaniem, nie najlepiej się czuła na wąskich i krętych austriackich drogach. Oczywiście cech odróżniających drugą i trzecią generację Laguny znajdziemy dużo więcej. Francuzi zdecydowanie stawiają na poprawę jakości i jeśli przyłożą się do tego, jak do kwestii bezpieczeństwa, to niewykluczone, iż już wkrótce tak się stanie. Układ kierowniczy (ciekawie wygląda sama kierownica ze ściętym dołem) oraz skrzynie biegów działają poprawnie, nie było o co się przyczepić. Przednie - dość agresywne, w niespotykanym dotąd kształcie i wąskie tylne, które zostały wysoko umieszczone tuż pod oknem. Renault ambitnie, ale jednocześnie dość ostrożnie podchodzi do kwestii jakości. Taka jest nowa Laguna Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Co może dziwić, to najlepsze wrażenie po sobie pozostawił najsłabszy z testowanych silników. Dzięki temu też może udało się uzyskać stylistom nieco bardziej dynamiczny charakter nadwozia. Ogólnie Renault Laguna III może się pochwalić nieco bardziej usztywnionym zawieszeniem w stosunku do poprzednika. Dwoma dieslami - 1,5 dCi 110 KM oraz 2,0 dCi 150 KM, a także najmocniejszą jednostką benzynową z turbodoładowaniem o pojemności dwóch litrów i mocy 170 KM. Charakterystyczne światła W każdym bądź razie to 1,5-litrowy diesel wykazywał podczas próbnych przejazdów największą ochotę do bardziej żwawych ruchów. I dopiero, gdy udało nam się wydostać na autostradę, na chwilę zboczyliśmy także i do Niemiec, silnik ten pokazał na co go stać. Pierwsze efekty widoczne są we wnętrzu Laguny. Użyte materiały mogą robić wrażenie, ich spasowanie i wykończenie wydaje się być dużo lepsze niż u poprzednika. Za 1,6-litrowy silnik benzynowy w wersji wyposażenia Expression przyjdzie chętnym zapłacić 74 tys. zł. Z pewnością dwa dni obcowania z autem to za mało, by ocenić w pełni wiarygodnie jakość wykonania. Laguna obfituje w szereg rozwiązań, które mają co najmniej podtrzymać wysoki poziom bezpieczeństwa, zwiększyć komfort podróżowania, Laguna obfituje w szereg rozwiązań, które mają co najmniej podtrzymać wysoki poziom bezpieczeństwa, zwiększyć komfort podróżowania, To już nie jest tylko ta Laguna utożsamiana z bezpieczeństwem, komfortem, która skierowana była raczej do kierowców statecznych. Francuzi zdecydowanie stawiają na poprawę jakości i jeśli przyłożą się do tego, jak do kwestii bezpieczeństwa, to niewykluczone, Dwoma dieslami - 1,5 dCi 110 KM oraz 2,0 dCi 150 KM, a także najmocniejszą jednostką benzynową z turbodoładowaniem o pojemności dwóch litrów i mocy 170 KM. Z pewnością dwa dni obcowania z autem to za mało, by ocenić w pełni wiarygodnie jakość wykonania. Układ kierowniczy (ciekawie wygląda sama kierownica ze ściętym dołem) oraz skrzynie biegów działają poprawnie, nie było o co się przyczepić. Z pewnością dwa dni obcowania z autem to za mało, by ocenić w pełni wiarygodnie jakość wykonania. Wrażenia z jazdy Wrażenia z jazdy Jednak jakość nie przesłoniła i innych ważnych kwestii. Dokładny cennik wraz ze specyfikacją wyposażenia poznamy już we wrześniu, zaś w salonach nowa Laguna pojawi się w październiku iż już wkrótce tak się stanie. Minimum za 74 tys. zł tak by znaleźć się w pierwszej trójce samochodów segmentu D. Dwoma dieslami - 1,5 dCi 110 KM oraz 2,0 dCi 150 KM, a także najmocniejszą jednostką benzynową z turbodoładowaniem o pojemności dwóch litrów i mocy 170 KM. Patrząc na nową Lagunę nie sposób nie oprzec się wrażeniu, jakoby zmian nie było zbyt wiele. Renault ambitnie, ale jednocześnie dość ostrożnie podchodzi do kwestii jakości. Patrząc na nową Lagunę nie sposób nie oprzec się wrażeniu, jakoby zmian nie było zbyt wiele. W każdym bądź razie to 1,5-litrowy diesel wykazywał podczas próbnych przejazdów największą ochotę do bardziej żwawych ruchów. Z kolei w przyszłym roku zaplanowano debiut rynkowy Laguny w wersji kombi (Grandtour). Także w 2008 roku gamę silników powiększą dwie 6-cylindrowe jednostki - benzynowa o poj. 3,5 litra oraz wysokoprężna o poj. trzech litrów. Zanim jednak będziemy mogli stwierdzić więcej o samej jakości wykonania, przekonaliśmy się, jak jeździ nowa Laguna. Układ kierowniczy (ciekawie wygląda sama kierownica ze ściętym dołem) oraz skrzynie biegów działają poprawnie, nie było o co się przyczepić. iż już wkrótce tak się stanie. Patrząc na nową Lagunę nie sposób nie oprzec się wrażeniu, jakoby zmian nie było zbyt wiele. zastosowane nowe rozwiązania technologiczne, nowa trzyletnia gwarancjs - robią wrażenie. Oczywiście cech odróżniających drugą i trzecią generację Laguny znajdziemy dużo więcej. zastosowane nowe rozwiązania technologiczne, nowa trzyletnia gwarancjs - robią wrażenie. a także zapewnić jak najlepsze wrażenia z samej jazdy. Z pewnością dwa dni obcowania z autem to za mało, by ocenić w pełni wiarygodnie jakość wykonania. Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Wrażenia z jazdy Na pewno sporo tu tłumaczy aż o 80 kg mniejsza masa auta. I wreszcie w przyszłym roku powinna zadebiutować także Laguna w wersji coupe, której zapowiedź zobaczymy jeszcze w tym roku na wystawie we Frankfurcie.Laguna obfituje w szereg rozwiązań, które mają co najmniej podtrzymać wysoki poziom bezpieczeństwa, zwiększyć komfort podróżowania, Dokładny cennik wraz ze specyfikacją wyposażenia poznamy już we wrześniu, zaś w salonach nowa Laguna pojawi się w październiku Tak na dobrą sprawę, wyróżnikiem nowej generacji będą światła. I dopiero, gdy udało nam się wydostać na autostradę, na chwilę zboczyliśmy także i do Niemiec, silnik ten pokazał na co go stać. I wreszcie w przyszłym roku powinna zadebiutować także Laguna w wersji coupe, której zapowiedź zobaczymy jeszcze w tym roku na wystawie we Frankfurcie.Dokładny cennik wraz ze specyfikacją wyposażenia poznamy już we wrześniu, zaś w salonach nowa Laguna pojawi się w październiku Dwoma dieslami - 1,5 dCi 110 KM oraz 2,0 dCi 150 KM, a także najmocniejszą jednostką benzynową z turbodoładowaniem o pojemności dwóch litrów i mocy 170 KM. Pierwsze efekty widoczne są we wnętrzu Laguny. Użyte materiały mogą robić wrażenie, ich spasowanie i wykończenie wydaje się być dużo lepsze niż u poprzednika. Zanim jednak będziemy mogli stwierdzić więcej o samej jakości wykonania, przekonaliśmy się, jak jeździ nowa Laguna. Pierwsza trójka Trzecia generacja Laguny ma być zdecydowanie lepszym autem pod tym względem (do tego elementu można było mieć najwięcej zastrzeżeń w przypadku poprzedników), Patrząc na nową Lagunę nie sposób nie oprzec się wrażeniu, jakoby zmian nie było zbyt wiele. Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Jednak jakość nie przesłoniła i innych ważnych kwestii. Z kolei w przyszłym roku zaplanowano debiut rynkowy Laguny w wersji kombi (Grandtour). Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Jednak jakość nie przesłoniła i innych ważnych kwestii. Na pewno sporo tu tłumaczy aż o 80 kg mniejsza masa auta. I wreszcie w przyszłym roku powinna zadebiutować także Laguna w wersji coupe, której zapowiedź zobaczymy jeszcze w tym roku na wystawie we Frankfurcie.Co może dziwić, to najlepsze wrażenie po sobie pozostawił najsłabszy z testowanych silników. Na pewno sporo tu tłumaczy aż o 80 kg mniejsza masa auta. zastosowane nowe rozwiązania technologiczne, nowa trzyletnia gwarancjs - robią wrażenie. Renault ambitnie, ale jednocześnie dość ostrożnie podchodzi do kwestii jakości. Oczywiście cech odróżniających drugą i trzecią generację Laguny znajdziemy dużo więcej. To już nie jest tylko ta Laguna utożsamiana z bezpieczeństwem, komfortem, która skierowana była raczej do kierowców statecznych. zastosowane nowe rozwiązania technologiczne, nowa trzyletnia gwarancjs - robią wrażenie.

Artykul dodano: 15 - 07 - 2012

PoprzedniStrona glownaNastepny