Wprawdzie BMW i Mercedes współpracowały już 2 lata temu w dziedzinie napędu hybrydowego,
czy należącego do BMW Rolls-Royce’a bez silnika o pojemności przynajmniej 5 litrów.
Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Wprawdzie BMW i Mercedes współpracowały już 2 lata temu w dziedzinie napędu hybrydowego,
Teraz wspólne prace prowadzone będą w Niemczech, czyli w sercu rozwoju technologicznego obu koncernów.
To właśnie na nim śrubowane są normy czystości, które bardzo utrudniają sprzedaż drogich, a więc z reguły paliwożernych aut.
Wprawdzie BMW i Mercedes współpracowały już 2 lata temu w dziedzinie napędu hybrydowego,
limuzyny klasy premium powinien przynieść pierwsze komercyjne rezultaty już za trzy lata.limuzyny klasy premium powinien przynieść pierwsze komercyjne rezultaty już za trzy lata.Obie firmy mają równy udział w projekcie i na zasadach partnerskich korzystać mają z jego owoców.
Rzecz więc nie dotyczy jedynie względów ambicjonalnych, bo europejscy producenci samochodów luksusowych w bardzo dużym stopniu zależą od bogatego rynku amerykańskiego.
Bo przecież nie sposób wyobrazić sobie BMW serii 7, Mercedesa klasy S, Maybacha,
Obie firmy mają równy udział w projekcie i na zasadach partnerskich korzystać mają z jego owoców.
Obie firmy mają równy udział w projekcie i na zasadach partnerskich korzystać mają z jego owoców.
Obie firmy mają równy udział w projekcie i na zasadach partnerskich korzystać mają z jego owoców.
Bo przecież nie sposób wyobrazić sobie BMW serii 7, Mercedesa klasy S, Maybacha,
Wprawdzie BMW i Mercedes współpracowały już 2 lata temu w dziedzinie napędu hybrydowego,
BMW i Mercedes razem…
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Bo przecież nie sposób wyobrazić sobie BMW serii 7, Mercedesa klasy S, Maybacha,
Toyota i Honda, głównie w Ameryce Północnej (czyli na największym rynku motoryzacyjnym na świecie)
Toyota i Honda, głównie w Ameryce Północnej (czyli na największym rynku motoryzacyjnym na świecie)
Obaj producenci deklarują, że projekt napędu hybrydowego przeznaczonego dla tylnonapędowej
Toyota i Honda, głównie w Ameryce Północnej (czyli na największym rynku motoryzacyjnym na świecie)
Sprawa jest poważna, bo z czasem może się okazać, że za kilka lat w USA nie będzie można w ogóle sprzedawać wyposażonych w potężne silniki spalinowe limuzyn.
z powodzeniem sprzedają już setki tysięcy samochodów hybrydowych.
z powodzeniem sprzedają już setki tysięcy samochodów hybrydowych.
Sprawa jest poważna, bo z czasem może się okazać, że za kilka lat w USA nie będzie można w ogóle sprzedawać wyposażonych w potężne silniki spalinowe limuzyn.
Niemało dopiec musiały obu wielkim niemieckim rywalom sukcesy Japończykom w dziedzinie samochodów hybrydowych.
limuzyny klasy premium powinien przynieść pierwsze komercyjne rezultaty już za trzy lata.limuzyny klasy premium powinien przynieść pierwsze komercyjne rezultaty już za trzy lata.Teraz wspólne prace prowadzone będą w Niemczech, czyli w sercu rozwoju technologicznego obu koncernów.
czy należącego do BMW Rolls-Royce’a bez silnika o pojemności przynajmniej 5 litrów.
Bo przecież nie sposób wyobrazić sobie BMW serii 7, Mercedesa klasy S, Maybacha,
Obie firmy mają równy udział w projekcie i na zasadach partnerskich korzystać mają z jego owoców.
z powodzeniem sprzedają już setki tysięcy samochodów hybrydowych.
Artykul dodano: 11 - 09 - 2012
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL