Strona glowna motoarty

dealerzy

Artykuly motoryzacyjne

Wprawdzie BMW i Mercedes współpracowały już 2 lata temu w dziedzinie napędu hybrydowego,

czy należącego do BMW Rolls-Royce’a bez silnika o pojemności przynajmniej 5 litrów. Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Wprawdzie BMW i Mercedes współpracowały już 2 lata temu w dziedzinie napędu hybrydowego, Teraz wspólne prace prowadzone będą w Niemczech, czyli w sercu rozwoju technologicznego obu koncernów. To właśnie na nim śrubowane są normy czystości, które bardzo utrudniają sprzedaż drogich, a więc z reguły paliwożernych aut. Wprawdzie BMW i Mercedes współpracowały już 2 lata temu w dziedzinie napędu hybrydowego, limuzyny klasy premium powinien przynieść pierwsze komercyjne rezultaty już za trzy lata.limuzyny klasy premium powinien przynieść pierwsze komercyjne rezultaty już za trzy lata.Obie firmy mają równy udział w projekcie i na zasadach partnerskich korzystać mają z jego owoców. Rzecz więc nie dotyczy jedynie względów ambicjonalnych, bo europejscy producenci samochodów luksusowych w bardzo dużym stopniu zależą od bogatego rynku amerykańskiego. Bo przecież nie sposób wyobrazić sobie BMW serii 7, Mercedesa klasy S, Maybacha, Obie firmy mają równy udział w projekcie i na zasadach partnerskich korzystać mają z jego owoców. Obie firmy mają równy udział w projekcie i na zasadach partnerskich korzystać mają z jego owoców. Obie firmy mają równy udział w projekcie i na zasadach partnerskich korzystać mają z jego owoców. Bo przecież nie sposób wyobrazić sobie BMW serii 7, Mercedesa klasy S, Maybacha, Wprawdzie BMW i Mercedes współpracowały już 2 lata temu w dziedzinie napędu hybrydowego, BMW i Mercedes razem… Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Bo przecież nie sposób wyobrazić sobie BMW serii 7, Mercedesa klasy S, Maybacha, Toyota i Honda, głównie w Ameryce Północnej (czyli na największym rynku motoryzacyjnym na świecie) Toyota i Honda, głównie w Ameryce Północnej (czyli na największym rynku motoryzacyjnym na świecie) Obaj producenci deklarują, że projekt napędu hybrydowego przeznaczonego dla tylnonapędowej Toyota i Honda, głównie w Ameryce Północnej (czyli na największym rynku motoryzacyjnym na świecie) Sprawa jest poważna, bo z czasem może się okazać, że za kilka lat w USA nie będzie można w ogóle sprzedawać wyposażonych w potężne silniki spalinowe limuzyn. z powodzeniem sprzedają już setki tysięcy samochodów hybrydowych. z powodzeniem sprzedają już setki tysięcy samochodów hybrydowych. Sprawa jest poważna, bo z czasem może się okazać, że za kilka lat w USA nie będzie można w ogóle sprzedawać wyposażonych w potężne silniki spalinowe limuzyn. Niemało dopiec musiały obu wielkim niemieckim rywalom sukcesy Japończykom w dziedzinie samochodów hybrydowych. limuzyny klasy premium powinien przynieść pierwsze komercyjne rezultaty już za trzy lata.limuzyny klasy premium powinien przynieść pierwsze komercyjne rezultaty już za trzy lata.Teraz wspólne prace prowadzone będą w Niemczech, czyli w sercu rozwoju technologicznego obu koncernów. czy należącego do BMW Rolls-Royce’a bez silnika o pojemności przynajmniej 5 litrów. Bo przecież nie sposób wyobrazić sobie BMW serii 7, Mercedesa klasy S, Maybacha, Obie firmy mają równy udział w projekcie i na zasadach partnerskich korzystać mają z jego owoców. z powodzeniem sprzedają już setki tysięcy samochodów hybrydowych.

Artykul dodano: 11 - 09 - 2012

PoprzedniStrona glownaNastepny