Jedyna różnica na niekorzyść wersji gazowej, to bardziej pionowy przebieg wykresu momentu obrotowego.
a przy tym niesie ryzyko ekonomiczne i polityczne (niepewne dostawy i zależność od krajów posiadających złoża surowców).
Jedyna różnica na niekorzyść wersji gazowej, to bardziej pionowy przebieg wykresu momentu obrotowego.
niż w przypadku wersji benzynowej.
niż w przypadku wersji benzynowej.
a przy tym niesie ryzyko ekonomiczne i polityczne (niepewne dostawy i zależność od krajów posiadających złoża surowców).
Skutkuje to minimalnie wolniejszym przyspieszeniem: sprint od 0 do 100 km/h pochłania 10,8 sekundy, czyli o 0,1 sekundy dłużej,
Zastąpienie benzyny gazem ziemnym redukuje nieco emisje dwutlenku węgla, ogranicza koszty,
Eksperci rynku paliw podkreślają, że zależna od ropy naftowej motoryzacja jest droga, zanieczyszcza środowisko,
Producent z dumą podkreśla, że jest to najszybsza limuzyna napędzana tym paliwem.
Mercedes-Benz E 200 NGT to seryjnie produkowany model, który spala gaz ziemny.
Niewątpliwa zaletą napędu na gaz ziemny jest mniejsza o 20% emisja dwutlenku węgla,
Po dostosowaniu czterocylindrowego silnika benzynowego do spalania gazu ziemnego, auto zachowało swą dynamikę.
Po dostosowaniu czterocylindrowego silnika benzynowego do spalania gazu ziemnego, auto zachowało swą dynamikę.
oraz o około 50% niższe wydatki na paliwo (rachunek przy niemieckich cenach benzyny i gazu ziemnego).
a przełączenie z trybu spalania gazu na benzynę dokonuje się automatycznie i niemal niezauważalnie dla osób podróżujących.
Jednak, auto nadal posiada standardowy zbiornik na benzynę,
Mercedes-Benz E 200 NGT to seryjnie produkowany model, który spala gaz ziemny.
największe na świecie zasoby gazu ziemnego posiada Rosja.ale w żadnym stopniu nie ogranicza ryzyka ekonomicznego i politycznego, bo jak warto przypomnieć,
oraz o około 50% niższe wydatki na paliwo (rachunek przy niemieckich cenach benzyny i gazu ziemnego).
Prędkość maksymalna pozostaje niezmieniona i wynosi 227 km/h
Model E 200 NGT (Natural Gas Technology) został opracowany na bazie E 200 KOMPRESSOR.
oraz o około 50% niższe wydatki na paliwo (rachunek przy niemieckich cenach benzyny i gazu ziemnego).
Niewątpliwa zaletą napędu na gaz ziemny jest mniejsza o 20% emisja dwutlenku węgla,
oraz o około 50% niższe wydatki na paliwo (rachunek przy niemieckich cenach benzyny i gazu ziemnego).
Zastąpienie benzyny gazem ziemnym redukuje nieco emisje dwutlenku węgla, ogranicza koszty,
Po dostosowaniu czterocylindrowego silnika benzynowego do spalania gazu ziemnego, auto zachowało swą dynamikę.
Jedyna różnica na niekorzyść wersji gazowej, to bardziej pionowy przebieg wykresu momentu obrotowego.
niż w przypadku wersji benzynowej.
Skutkuje to minimalnie wolniejszym przyspieszeniem: sprint od 0 do 100 km/h pochłania 10,8 sekundy, czyli o 0,1 sekundy dłużej,
Producent z dumą podkreśla, że jest to najszybsza limuzyna napędzana tym paliwem.
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.a przy tym niesie ryzyko ekonomiczne i polityczne (niepewne dostawy i zależność od krajów posiadających złoża surowców).
Mercedes na gaz
Producent z dumą podkreśla, że jest to najszybsza limuzyna napędzana tym paliwem.
oraz o około 50% niższe wydatki na paliwo (rachunek przy niemieckich cenach benzyny i gazu ziemnego).
Skutkuje to minimalnie wolniejszym przyspieszeniem: sprint od 0 do 100 km/h pochłania 10,8 sekundy, czyli o 0,1 sekundy dłużej,
Skutkuje to minimalnie wolniejszym przyspieszeniem: sprint od 0 do 100 km/h pochłania 10,8 sekundy, czyli o 0,1 sekundy dłużej,
Troska o ekologię nie musi oznaczać poszukiwań zupełnie nowych źródeł napędu.
Mercedes-Benz E 200 NGT to seryjnie produkowany model, który spala gaz ziemny.
Eksperci rynku paliw podkreślają, że zależna od ropy naftowej motoryzacja jest droga, zanieczyszcza środowisko,
a przełączenie z trybu spalania gazu na benzynę dokonuje się automatycznie i niemal niezauważalnie dla osób podróżujących.
ale w żadnym stopniu nie ogranicza ryzyka ekonomicznego i politycznego, bo jak warto przypomnieć,
a przy tym niesie ryzyko ekonomiczne i polityczne (niepewne dostawy i zależność od krajów posiadających złoża surowców).
Artykul dodano: 09 - 09 - 2010
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL