Po dostosowaniu czterocylindrowego silnika benzynowego do spalania gazu ziemnego, auto zachowało swą dynamikę.
Jedyna różnica na niekorzyść wersji gazowej, to bardziej pionowy przebieg wykresu momentu obrotowego.
Prędkość maksymalna pozostaje niezmieniona i wynosi 227 km/h
Troska o ekologię nie musi oznaczać poszukiwań zupełnie nowych źródeł napędu.
Mercedes-Benz E 200 NGT to seryjnie produkowany model, który spala gaz ziemny.
Niewątpliwa zaletą napędu na gaz ziemny jest mniejsza o 20% emisja dwutlenku węgla,
a przełączenie z trybu spalania gazu na benzynę dokonuje się automatycznie i niemal niezauważalnie dla osób podróżujących.
Troska o ekologię nie musi oznaczać poszukiwań zupełnie nowych źródeł napędu.
Jedyna różnica na niekorzyść wersji gazowej, to bardziej pionowy przebieg wykresu momentu obrotowego.
Nadal pochwalić się może mocą maksymalną 163 KM i maksymalnym momentem obrotowym 240 Nm.
Mercedes-Benz E 200 NGT spala średnio zaledwie 6,1 kg gazu na 100 km, a E 200 KOMPRESSOR 9 litrów benzyny na 100 km.
Zastąpienie benzyny gazem ziemnym redukuje nieco emisje dwutlenku węgla, ogranicza koszty,
Model E 200 NGT (Natural Gas Technology) został opracowany na bazie E 200 KOMPRESSOR.
Jednak, auto nadal posiada standardowy zbiornik na benzynę,
ale w żadnym stopniu nie ogranicza ryzyka ekonomicznego i politycznego, bo jak warto przypomnieć,
Mercedes-Benz E 200 NGT spala średnio zaledwie 6,1 kg gazu na 100 km, a E 200 KOMPRESSOR 9 litrów benzyny na 100 km.
Model E 200 NGT (Natural Gas Technology) został opracowany na bazie E 200 KOMPRESSOR.
oraz o około 50% niższe wydatki na paliwo (rachunek przy niemieckich cenach benzyny i gazu ziemnego).
Niewątpliwa zaletą napędu na gaz ziemny jest mniejsza o 20% emisja dwutlenku węgla,
Skutkuje to minimalnie wolniejszym przyspieszeniem: sprint od 0 do 100 km/h pochłania 10,8 sekundy, czyli o 0,1 sekundy dłużej,
największe na świecie zasoby gazu ziemnego posiada Rosja.a przełączenie z trybu spalania gazu na benzynę dokonuje się automatycznie i niemal niezauważalnie dla osób podróżujących.
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.a przełączenie z trybu spalania gazu na benzynę dokonuje się automatycznie i niemal niezauważalnie dla osób podróżujących.
niż w przypadku wersji benzynowej.
a przełączenie z trybu spalania gazu na benzynę dokonuje się automatycznie i niemal niezauważalnie dla osób podróżujących.
Nadal pochwalić się może mocą maksymalną 163 KM i maksymalnym momentem obrotowym 240 Nm.
a przełączenie z trybu spalania gazu na benzynę dokonuje się automatycznie i niemal niezauważalnie dla osób podróżujących.
Nadal pochwalić się może mocą maksymalną 163 KM i maksymalnym momentem obrotowym 240 Nm.
Troska o ekologię nie musi oznaczać poszukiwań zupełnie nowych źródeł napędu.
a przełączenie z trybu spalania gazu na benzynę dokonuje się automatycznie i niemal niezauważalnie dla osób podróżujących.
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Mercedes-Benz E 200 NGT spala średnio zaledwie 6,1 kg gazu na 100 km, a E 200 KOMPRESSOR 9 litrów benzyny na 100 km.
Pewnym ograniczeniem dla zużywania gazu jest fakt, że zbiorniki mieszczą go zaledwie 18 kg, czyli średnio starczają na przejechanie 300 km.
największe na świecie zasoby gazu ziemnego posiada Rosja.Producent z dumą podkreśla, że jest to najszybsza limuzyna napędzana tym paliwem.
Po dostosowaniu czterocylindrowego silnika benzynowego do spalania gazu ziemnego, auto zachowało swą dynamikę.
Po dostosowaniu czterocylindrowego silnika benzynowego do spalania gazu ziemnego, auto zachowało swą dynamikę.
oraz o około 50% niższe wydatki na paliwo (rachunek przy niemieckich cenach benzyny i gazu ziemnego).
Po dostosowaniu czterocylindrowego silnika benzynowego do spalania gazu ziemnego, auto zachowało swą dynamikę.
Nadal pochwalić się może mocą maksymalną 163 KM i maksymalnym momentem obrotowym 240 Nm.
Prędkość maksymalna pozostaje niezmieniona i wynosi 227 km/h
Nadal pochwalić się może mocą maksymalną 163 KM i maksymalnym momentem obrotowym 240 Nm.
Po dostosowaniu czterocylindrowego silnika benzynowego do spalania gazu ziemnego, auto zachowało swą dynamikę.
ale w żadnym stopniu nie ogranicza ryzyka ekonomicznego i politycznego, bo jak warto przypomnieć,
największe na świecie zasoby gazu ziemnego posiada Rosja.Artykul dodano: 15 - 10 - 2012
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL