Eksperci rynku paliw podkreślają, że zależna od ropy naftowej motoryzacja jest droga, zanieczyszcza środowisko,
Producent z dumą podkreśla, że jest to najszybsza limuzyna napędzana tym paliwem.
Niewątpliwa zaletą napędu na gaz ziemny jest mniejsza o 20% emisja dwutlenku węgla,
Jednak, auto nadal posiada standardowy zbiornik na benzynę,
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Jednak, auto nadal posiada standardowy zbiornik na benzynę,
Mercedes na gaz
oraz o około 50% niższe wydatki na paliwo (rachunek przy niemieckich cenach benzyny i gazu ziemnego).
ale w żadnym stopniu nie ogranicza ryzyka ekonomicznego i politycznego, bo jak warto przypomnieć,
Mercedes na gaz
Jedyna różnica na niekorzyść wersji gazowej, to bardziej pionowy przebieg wykresu momentu obrotowego.
Producent z dumą podkreśla, że jest to najszybsza limuzyna napędzana tym paliwem.
Troska o ekologię nie musi oznaczać poszukiwań zupełnie nowych źródeł napędu.
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.ale w żadnym stopniu nie ogranicza ryzyka ekonomicznego i politycznego, bo jak warto przypomnieć,
Producent z dumą podkreśla, że jest to najszybsza limuzyna napędzana tym paliwem.
a przy tym niesie ryzyko ekonomiczne i polityczne (niepewne dostawy i zależność od krajów posiadających złoża surowców).
Mercedes-Benz E 200 NGT spala średnio zaledwie 6,1 kg gazu na 100 km, a E 200 KOMPRESSOR 9 litrów benzyny na 100 km.
ale w żadnym stopniu nie ogranicza ryzyka ekonomicznego i politycznego, bo jak warto przypomnieć,
Nadal pochwalić się może mocą maksymalną 163 KM i maksymalnym momentem obrotowym 240 Nm.
Mercedes-Benz E 200 NGT to seryjnie produkowany model, który spala gaz ziemny.
Skutkuje to minimalnie wolniejszym przyspieszeniem: sprint od 0 do 100 km/h pochłania 10,8 sekundy, czyli o 0,1 sekundy dłużej,
Niewątpliwa zaletą napędu na gaz ziemny jest mniejsza o 20% emisja dwutlenku węgla,
Troska o ekologię nie musi oznaczać poszukiwań zupełnie nowych źródeł napędu.
Prędkość maksymalna pozostaje niezmieniona i wynosi 227 km/h
ale w żadnym stopniu nie ogranicza ryzyka ekonomicznego i politycznego, bo jak warto przypomnieć,
Jedyna różnica na niekorzyść wersji gazowej, to bardziej pionowy przebieg wykresu momentu obrotowego.
Nadal pochwalić się może mocą maksymalną 163 KM i maksymalnym momentem obrotowym 240 Nm.
Troska o ekologię nie musi oznaczać poszukiwań zupełnie nowych źródeł napędu.
największe na świecie zasoby gazu ziemnego posiada Rosja.Producent z dumą podkreśla, że jest to najszybsza limuzyna napędzana tym paliwem.
Skutkuje to minimalnie wolniejszym przyspieszeniem: sprint od 0 do 100 km/h pochłania 10,8 sekundy, czyli o 0,1 sekundy dłużej,
Eksperci rynku paliw podkreślają, że zależna od ropy naftowej motoryzacja jest droga, zanieczyszcza środowisko,
Zastąpienie benzyny gazem ziemnym redukuje nieco emisje dwutlenku węgla, ogranicza koszty,
a przełączenie z trybu spalania gazu na benzynę dokonuje się automatycznie i niemal niezauważalnie dla osób podróżujących.
Skutkuje to minimalnie wolniejszym przyspieszeniem: sprint od 0 do 100 km/h pochłania 10,8 sekundy, czyli o 0,1 sekundy dłużej,
największe na świecie zasoby gazu ziemnego posiada Rosja.Prędkość maksymalna pozostaje niezmieniona i wynosi 227 km/h
oraz o około 50% niższe wydatki na paliwo (rachunek przy niemieckich cenach benzyny i gazu ziemnego).
Mercedes-Benz E 200 NGT spala średnio zaledwie 6,1 kg gazu na 100 km, a E 200 KOMPRESSOR 9 litrów benzyny na 100 km.
Niewątpliwa zaletą napędu na gaz ziemny jest mniejsza o 20% emisja dwutlenku węgla,
a przełączenie z trybu spalania gazu na benzynę dokonuje się automatycznie i niemal niezauważalnie dla osób podróżujących.
największe na świecie zasoby gazu ziemnego posiada Rosja.Pewnym ograniczeniem dla zużywania gazu jest fakt, że zbiorniki mieszczą go zaledwie 18 kg, czyli średnio starczają na przejechanie 300 km.
Mercedes-Benz E 200 NGT to seryjnie produkowany model, który spala gaz ziemny.
Jedyna różnica na niekorzyść wersji gazowej, to bardziej pionowy przebieg wykresu momentu obrotowego.
Troska o ekologię nie musi oznaczać poszukiwań zupełnie nowych źródeł napędu.
Artykul dodano: 29 - 10 - 2012
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL