Pierwsza trójka
I wreszcie w przyszłym roku powinna zadebiutować także Laguna w wersji coupe, której zapowiedź zobaczymy jeszcze w tym roku na wystawie we Frankfurcie.Charakterystyczne światła
Charakterystyczne światła
iż już wkrótce tak się stanie.
Patrząc na nową Lagunę nie sposób nie oprzec się wrażeniu, jakoby zmian nie było zbyt wiele.
Oczywiście cech odróżniających drugą i trzecią generację Laguny znajdziemy dużo więcej.
Za 1,6-litrowy silnik benzynowy w wersji wyposażenia Expression przyjdzie chętnym zapłacić 74 tys. zł.
Wrażenia z jazdy
zastosowane nowe rozwiązania technologiczne, nowa trzyletnia gwarancjs - robią wrażenie.
iż już wkrótce tak się stanie.
Wrażenia z jazdy
iż już wkrótce tak się stanie.
Za 1,6-litrowy silnik benzynowy w wersji wyposażenia Expression przyjdzie chętnym zapłacić 74 tys. zł.
I wreszcie w przyszłym roku powinna zadebiutować także Laguna w wersji coupe, której zapowiedź zobaczymy jeszcze w tym roku na wystawie we Frankfurcie.Co może dziwić, to najlepsze wrażenie po sobie pozostawił najsłabszy z testowanych silników.
Renault ambitnie, ale jednocześnie dość ostrożnie podchodzi do kwestii jakości.
Co może dziwić, to najlepsze wrażenie po sobie pozostawił najsłabszy z testowanych silników.
iż już wkrótce tak się stanie.
Za 1,6-litrowy silnik benzynowy w wersji wyposażenia Expression przyjdzie chętnym zapłacić 74 tys. zł.
Mimo iż auto urosło (4,69 m długości, 1,81 m szerokości), to jednak udało się zredukować średnio o 15 kg masę samochodu.
Charakterystyczne światła
Tak na dobrą sprawę, wyróżnikiem nowej generacji będą światła.
a także zapewnić jak najlepsze wrażenia z samej jazdy.
Francuzi zdecydowanie stawiają na poprawę jakości i jeśli przyłożą się do tego, jak do kwestii bezpieczeństwa, to niewykluczone,
Oczywiście cech odróżniających drugą i trzecią generację Laguny znajdziemy dużo więcej.
Układ kierowniczy (ciekawie wygląda sama kierownica ze ściętym dołem) oraz skrzynie biegów działają poprawnie, nie było o co się przyczepić.
Podczas dwudniowej prezentacji Renault Laguny w okolicach Salzburga dane nam było się sprawdzić z trzema wersjami silnikowymi.
Pierwsza trójka
Tak na dobrą sprawę, wyróżnikiem nowej generacji będą światła.
Za 1,6-litrowy silnik benzynowy w wersji wyposażenia Expression przyjdzie chętnym zapłacić 74 tys. zł.
tak by znaleźć się w pierwszej trójce samochodów segmentu D.
Trochę winę ponosi tu automatyczna skrzynia biegów, jednak nawet i tryb manualny nie do końca rozwiązywał problemy.
Dzięki temu też może udało się uzyskać stylistom nieco bardziej dynamiczny charakter nadwozia.
Podczas dwudniowej prezentacji Renault Laguny w okolicach Salzburga dane nam było się sprawdzić z trzema wersjami silnikowymi.
Trochę winę ponosi tu automatyczna skrzynia biegów, jednak nawet i tryb manualny nie do końca rozwiązywał problemy.
Pozostałe dwie wersje potrzebowały sporo więcej czasu i miejsca, by w pełni wykazać swoje możliwości.
Układ kierowniczy (ciekawie wygląda sama kierownica ze ściętym dołem) oraz skrzynie biegów działają poprawnie, nie było o co się przyczepić.
Z kolei w przyszłym roku zaplanowano debiut rynkowy Laguny w wersji kombi (Grandtour).
Pierwsze efekty widoczne są we wnętrzu Laguny. Użyte materiały mogą robić wrażenie, ich spasowanie i wykończenie wydaje się być dużo lepsze niż u poprzednika.
Podczas dwudniowej prezentacji Renault Laguny w okolicach Salzburga dane nam było się sprawdzić z trzema wersjami silnikowymi.
Oczywiście cech odróżniających drugą i trzecią generację Laguny znajdziemy dużo więcej.
Choć nie sposób tu mówić w żadnym wypadku o jakimś usportowionym charakterze samochodu. Laguna wciąż komfortowo pokonuje wszelakie nierówności.
I wreszcie w przyszłym roku powinna zadebiutować także Laguna w wersji coupe, której zapowiedź zobaczymy jeszcze w tym roku na wystawie we Frankfurcie.Z kolei w przyszłym roku zaplanowano debiut rynkowy Laguny w wersji kombi (Grandtour).
zastosowane nowe rozwiązania technologiczne, nowa trzyletnia gwarancjs - robią wrażenie.
To już nie jest tylko ta Laguna utożsamiana z bezpieczeństwem, komfortem, która skierowana była raczej do kierowców statecznych.
Za 1,6-litrowy silnik benzynowy w wersji wyposażenia Expression przyjdzie chętnym zapłacić 74 tys. zł.
Jednak wysiłki w tym temacie, jakie zostały poniesione - dwukrotnie dłuższe testy podzespołów auta, łącznie ponad 6 milionów kilometrów jazd próbnych,
Mimo iż auto urosło (4,69 m długości, 1,81 m szerokości), to jednak udało się zredukować średnio o 15 kg masę samochodu.
Jednak wysiłki w tym temacie, jakie zostały poniesione - dwukrotnie dłuższe testy podzespołów auta, łącznie ponad 6 milionów kilometrów jazd próbnych,
Taka jest nowa Laguna
I wreszcie w przyszłym roku powinna zadebiutować także Laguna w wersji coupe, której zapowiedź zobaczymy jeszcze w tym roku na wystawie we Frankfurcie.Francuzi zdecydowanie stawiają na poprawę jakości i jeśli przyłożą się do tego, jak do kwestii bezpieczeństwa, to niewykluczone,
Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Co może dziwić, to najlepsze wrażenie po sobie pozostawił najsłabszy z testowanych silników.
a także zapewnić jak najlepsze wrażenia z samej jazdy.
I wreszcie w przyszłym roku powinna zadebiutować także Laguna w wersji coupe, której zapowiedź zobaczymy jeszcze w tym roku na wystawie we Frankfurcie.tak by znaleźć się w pierwszej trójce samochodów segmentu D.
Zanim jednak będziemy mogli stwierdzić więcej o samej jakości wykonania, przekonaliśmy się, jak jeździ nowa Laguna.
Oczywiście cech odróżniających drugą i trzecią generację Laguny znajdziemy dużo więcej.
Za 1,6-litrowy silnik benzynowy w wersji wyposażenia Expression przyjdzie chętnym zapłacić 74 tys. zł.
Pozostałe dwie wersje potrzebowały sporo więcej czasu i miejsca, by w pełni wykazać swoje możliwości.
Przednie - dość agresywne, w niespotykanym dotąd kształcie i wąskie tylne, które zostały wysoko umieszczone tuż pod oknem.
Wrażenia z jazdy
Przednie - dość agresywne, w niespotykanym dotąd kształcie i wąskie tylne, które zostały wysoko umieszczone tuż pod oknem.
Minimum za 74 tys. zł
Na pewno sporo tu tłumaczy aż o 80 kg mniejsza masa auta.
Minimum za 74 tys. zł
Z pewnością dwa dni obcowania z autem to za mało, by ocenić w pełni wiarygodnie jakość wykonania.
Z pewnością dwa dni obcowania z autem to za mało, by ocenić w pełni wiarygodnie jakość wykonania.
Dwoma dieslami - 1,5 dCi 110 KM oraz 2,0 dCi 150 KM, a także najmocniejszą jednostką benzynową z turbodoładowaniem o pojemności dwóch litrów i mocy 170 KM.
Jednak jakość nie przesłoniła i innych ważnych kwestii.
Dzięki temu też może udało się uzyskać stylistom nieco bardziej dynamiczny charakter nadwozia.
Z pewnością dwa dni obcowania z autem to za mało, by ocenić w pełni wiarygodnie jakość wykonania.
Jednak jakość nie przesłoniła i innych ważnych kwestii.
Za 1,6-litrowy silnik benzynowy w wersji wyposażenia Expression przyjdzie chętnym zapłacić 74 tys. zł.
Laguna obfituje w szereg rozwiązań, które mają co najmniej podtrzymać wysoki poziom bezpieczeństwa, zwiększyć komfort podróżowania,
Za 1,6-litrowy silnik benzynowy w wersji wyposażenia Expression przyjdzie chętnym zapłacić 74 tys. zł.
Taka jest nowa Laguna
Taka jest nowa Laguna
zastosowane nowe rozwiązania technologiczne, nowa trzyletnia gwarancjs - robią wrażenie.
iż już wkrótce tak się stanie.
Pozostałe dwie wersje potrzebowały sporo więcej czasu i miejsca, by w pełni wykazać swoje możliwości.
Układ kierowniczy (ciekawie wygląda sama kierownica ze ściętym dołem) oraz skrzynie biegów działają poprawnie, nie było o co się przyczepić.
Francuzi zdecydowanie stawiają na poprawę jakości i jeśli przyłożą się do tego, jak do kwestii bezpieczeństwa, to niewykluczone,
Wrażenia z jazdy
tak by znaleźć się w pierwszej trójce samochodów segmentu D.
iż już wkrótce tak się stanie.
zastosowane nowe rozwiązania technologiczne, nowa trzyletnia gwarancjs - robią wrażenie.
Z kolei w przyszłym roku zaplanowano debiut rynkowy Laguny w wersji kombi (Grandtour).
Artykul dodano: 20 - 11 - 2012
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL