Strona glowna motoarty

ceny samochodow

Prasa

Jednak, auto nadal posiada standardowy zbiornik na benzynę,

Model E 200 NGT (Natural Gas Technology) został opracowany na bazie E 200 KOMPRESSOR. ale w żadnym stopniu nie ogranicza ryzyka ekonomicznego i politycznego, bo jak warto przypomnieć, Model E 200 NGT (Natural Gas Technology) został opracowany na bazie E 200 KOMPRESSOR. Prędkość maksymalna pozostaje niezmieniona i wynosi 227 km/h Nadal pochwalić się może mocą maksymalną 163 KM i maksymalnym momentem obrotowym 240 Nm. Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Troska o ekologię nie musi oznaczać poszukiwań zupełnie nowych źródeł napędu. Skutkuje to minimalnie wolniejszym przyspieszeniem: sprint od 0 do 100 km/h pochłania 10,8 sekundy, czyli o 0,1 sekundy dłużej, a przełączenie z trybu spalania gazu na benzynę dokonuje się automatycznie i niemal niezauważalnie dla osób podróżujących. Skutkuje to minimalnie wolniejszym przyspieszeniem: sprint od 0 do 100 km/h pochłania 10,8 sekundy, czyli o 0,1 sekundy dłużej, Zastąpienie benzyny gazem ziemnym redukuje nieco emisje dwutlenku węgla, ogranicza koszty, Po dostosowaniu czterocylindrowego silnika benzynowego do spalania gazu ziemnego, auto zachowało swą dynamikę. Model E 200 NGT (Natural Gas Technology) został opracowany na bazie E 200 KOMPRESSOR. Nadal pochwalić się może mocą maksymalną 163 KM i maksymalnym momentem obrotowym 240 Nm. Nadal pochwalić się może mocą maksymalną 163 KM i maksymalnym momentem obrotowym 240 Nm. Model E 200 NGT (Natural Gas Technology) został opracowany na bazie E 200 KOMPRESSOR. Nadal pochwalić się może mocą maksymalną 163 KM i maksymalnym momentem obrotowym 240 Nm. Mercedes-Benz E 200 NGT to seryjnie produkowany model, który spala gaz ziemny. Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.a przy tym niesie ryzyko ekonomiczne i polityczne (niepewne dostawy i zależność od krajów posiadających złoża surowców). Mercedes na gaz Mercedes-Benz E 200 NGT spala średnio zaledwie 6,1 kg gazu na 100 km, a E 200 KOMPRESSOR 9 litrów benzyny na 100 km. Jedyna różnica na niekorzyść wersji gazowej, to bardziej pionowy przebieg wykresu momentu obrotowego. Troska o ekologię nie musi oznaczać poszukiwań zupełnie nowych źródeł napędu. ale w żadnym stopniu nie ogranicza ryzyka ekonomicznego i politycznego, bo jak warto przypomnieć, Po dostosowaniu czterocylindrowego silnika benzynowego do spalania gazu ziemnego, auto zachowało swą dynamikę. niż w przypadku wersji benzynowej. Skutkuje to minimalnie wolniejszym przyspieszeniem: sprint od 0 do 100 km/h pochłania 10,8 sekundy, czyli o 0,1 sekundy dłużej, Prędkość maksymalna pozostaje niezmieniona i wynosi 227 km/h Jednak, auto nadal posiada standardowy zbiornik na benzynę, Zastąpienie benzyny gazem ziemnym redukuje nieco emisje dwutlenku węgla, ogranicza koszty, Troska o ekologię nie musi oznaczać poszukiwań zupełnie nowych źródeł napędu. Mercedes na gaz Niewątpliwa zaletą napędu na gaz ziemny jest mniejsza o 20% emisja dwutlenku węgla, Prędkość maksymalna pozostaje niezmieniona i wynosi 227 km/h Po dostosowaniu czterocylindrowego silnika benzynowego do spalania gazu ziemnego, auto zachowało swą dynamikę. Prędkość maksymalna pozostaje niezmieniona i wynosi 227 km/h Zastąpienie benzyny gazem ziemnym redukuje nieco emisje dwutlenku węgla, ogranicza koszty, Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Producent z dumą podkreśla, że jest to najszybsza limuzyna napędzana tym paliwem. Nadal pochwalić się może mocą maksymalną 163 KM i maksymalnym momentem obrotowym 240 Nm. Nadal pochwalić się może mocą maksymalną 163 KM i maksymalnym momentem obrotowym 240 Nm. oraz o około 50% niższe wydatki na paliwo (rachunek przy niemieckich cenach benzyny i gazu ziemnego). największe na świecie zasoby gazu ziemnego posiada Rosja.Mercedes-Benz E 200 NGT spala średnio zaledwie 6,1 kg gazu na 100 km, a E 200 KOMPRESSOR 9 litrów benzyny na 100 km.

Artykul dodano: 23 - 12 - 2012

PoprzedniStrona glownaNastepny