a także zapewnić jak najlepsze wrażenia z samej jazdy.
zastosowane nowe rozwiązania technologiczne, nowa trzyletnia gwarancjs - robią wrażenie.
Z kolei w przyszłym roku zaplanowano debiut rynkowy Laguny w wersji kombi (Grandtour).
Układ kierowniczy (ciekawie wygląda sama kierownica ze ściętym dołem) oraz skrzynie biegów działają poprawnie, nie było o co się przyczepić.
Dokładny cennik wraz ze specyfikacją wyposażenia poznamy już we wrześniu, zaś w salonach nowa Laguna pojawi się w październiku
Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Oczywiście cech odróżniających drugą i trzecią generację Laguny znajdziemy dużo więcej.
Na pewno sporo tu tłumaczy aż o 80 kg mniejsza masa auta.
Co może dziwić, to najlepsze wrażenie po sobie pozostawił najsłabszy z testowanych silników.
iż już wkrótce tak się stanie.
Patrząc na nową Lagunę nie sposób nie oprzec się wrażeniu, jakoby zmian nie było zbyt wiele.
Pozostałe dwie wersje potrzebowały sporo więcej czasu i miejsca, by w pełni wykazać swoje możliwości.
Patrząc na nową Lagunę nie sposób nie oprzec się wrażeniu, jakoby zmian nie było zbyt wiele.
Choć nie sposób tu mówić w żadnym wypadku o jakimś usportowionym charakterze samochodu. Laguna wciąż komfortowo pokonuje wszelakie nierówności.
Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Z kolei w przyszłym roku zaplanowano debiut rynkowy Laguny w wersji kombi (Grandtour).
Pierwsze efekty widoczne są we wnętrzu Laguny. Użyte materiały mogą robić wrażenie, ich spasowanie i wykończenie wydaje się być dużo lepsze niż u poprzednika.
I wreszcie w przyszłym roku powinna zadebiutować także Laguna w wersji coupe, której zapowiedź zobaczymy jeszcze w tym roku na wystawie we Frankfurcie.Z pewnością dwa dni obcowania z autem to za mało, by ocenić w pełni wiarygodnie jakość wykonania.
Podczas dwudniowej prezentacji Renault Laguny w okolicach Salzburga dane nam było się sprawdzić z trzema wersjami silnikowymi.
Pozostałe dwie wersje potrzebowały sporo więcej czasu i miejsca, by w pełni wykazać swoje możliwości.
Patrząc na nową Lagunę nie sposób nie oprzec się wrażeniu, jakoby zmian nie było zbyt wiele.
Laguna obfituje w szereg rozwiązań, które mają co najmniej podtrzymać wysoki poziom bezpieczeństwa, zwiększyć komfort podróżowania,
Jednak wysiłki w tym temacie, jakie zostały poniesione - dwukrotnie dłuższe testy podzespołów auta, łącznie ponad 6 milionów kilometrów jazd próbnych,
Za 1,6-litrowy silnik benzynowy w wersji wyposażenia Expression przyjdzie chętnym zapłacić 74 tys. zł.
a także zapewnić jak najlepsze wrażenia z samej jazdy.
Patrząc na nową Lagunę nie sposób nie oprzec się wrażeniu, jakoby zmian nie było zbyt wiele.
Dokładny cennik wraz ze specyfikacją wyposażenia poznamy już we wrześniu, zaś w salonach nowa Laguna pojawi się w październiku
Z kolei w przyszłym roku zaplanowano debiut rynkowy Laguny w wersji kombi (Grandtour).
Podczas dwudniowej prezentacji Renault Laguny w okolicach Salzburga dane nam było się sprawdzić z trzema wersjami silnikowymi.
Patrząc na nową Lagunę nie sposób nie oprzec się wrażeniu, jakoby zmian nie było zbyt wiele.
Pozostałe dwie wersje potrzebowały sporo więcej czasu i miejsca, by w pełni wykazać swoje możliwości.
Jednak wysiłki w tym temacie, jakie zostały poniesione - dwukrotnie dłuższe testy podzespołów auta, łącznie ponad 6 milionów kilometrów jazd próbnych,
Taka jest nowa Laguna
Co może dziwić, to najlepsze wrażenie po sobie pozostawił najsłabszy z testowanych silników.
Charakterystyczne światła
Dokładny cennik wraz ze specyfikacją wyposażenia poznamy już we wrześniu, zaś w salonach nowa Laguna pojawi się w październiku
tak by znaleźć się w pierwszej trójce samochodów segmentu D.
Trzecia generacja Laguny ma być zdecydowanie lepszym autem pod tym względem (do tego elementu można było mieć najwięcej zastrzeżeń w przypadku poprzedników),
Za 1,6-litrowy silnik benzynowy w wersji wyposażenia Expression przyjdzie chętnym zapłacić 74 tys. zł.
Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Patrząc na nową Lagunę nie sposób nie oprzec się wrażeniu, jakoby zmian nie było zbyt wiele.
Choć nie sposób tu mówić w żadnym wypadku o jakimś usportowionym charakterze samochodu. Laguna wciąż komfortowo pokonuje wszelakie nierówności.
Podczas dwudniowej prezentacji Renault Laguny w okolicach Salzburga dane nam było się sprawdzić z trzema wersjami silnikowymi.
tak by znaleźć się w pierwszej trójce samochodów segmentu D.
Dokładny cennik wraz ze specyfikacją wyposażenia poznamy już we wrześniu, zaś w salonach nowa Laguna pojawi się w październiku
Szczególnie wersja benzynowa, z turbodoładowaniem, nie najlepiej się czuła na wąskich i krętych austriackich drogach.
iż już wkrótce tak się stanie.
Jednak jakość nie przesłoniła i innych ważnych kwestii.
Oczywiście cech odróżniających drugą i trzecią generację Laguny znajdziemy dużo więcej.
Szczególnie wersja benzynowa, z turbodoładowaniem, nie najlepiej się czuła na wąskich i krętych austriackich drogach.
Podczas prezentacji poznaliśmy bazową cenę, która będzie obowiązywać na polskim rynku.
Z pewnością dwa dni obcowania z autem to za mało, by ocenić w pełni wiarygodnie jakość wykonania.
Dokładny cennik wraz ze specyfikacją wyposażenia poznamy już we wrześniu, zaś w salonach nowa Laguna pojawi się w październiku
To już nie jest tylko ta Laguna utożsamiana z bezpieczeństwem, komfortem, która skierowana była raczej do kierowców statecznych.
Na pewno sporo tu tłumaczy aż o 80 kg mniejsza masa auta.
Taka jest nowa Laguna
I dopiero, gdy udało nam się wydostać na autostradę, na chwilę zboczyliśmy także i do Niemiec, silnik ten pokazał na co go stać.
Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Za 1,6-litrowy silnik benzynowy w wersji wyposażenia Expression przyjdzie chętnym zapłacić 74 tys. zł.
Renault ambitnie, ale jednocześnie dość ostrożnie podchodzi do kwestii jakości.
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Oczywiście cech odróżniających drugą i trzecią generację Laguny znajdziemy dużo więcej.
Z kolei w przyszłym roku zaplanowano debiut rynkowy Laguny w wersji kombi (Grandtour).
Przednie - dość agresywne, w niespotykanym dotąd kształcie i wąskie tylne, które zostały wysoko umieszczone tuż pod oknem.
Jednak jakość nie przesłoniła i innych ważnych kwestii.
Minimum za 74 tys. zł
zastosowane nowe rozwiązania technologiczne, nowa trzyletnia gwarancjs - robią wrażenie.
Pierwsze efekty widoczne są we wnętrzu Laguny. Użyte materiały mogą robić wrażenie, ich spasowanie i wykończenie wydaje się być dużo lepsze niż u poprzednika.
Pierwsze efekty widoczne są we wnętrzu Laguny. Użyte materiały mogą robić wrażenie, ich spasowanie i wykończenie wydaje się być dużo lepsze niż u poprzednika.
Taka jest nowa Laguna
W każdym bądź razie to 1,5-litrowy diesel wykazywał podczas próbnych przejazdów największą ochotę do bardziej żwawych ruchów.
Dwoma dieslami - 1,5 dCi 110 KM oraz 2,0 dCi 150 KM, a także najmocniejszą jednostką benzynową z turbodoładowaniem o pojemności dwóch litrów i mocy 170 KM.
Mimo iż auto urosło (4,69 m długości, 1,81 m szerokości), to jednak udało się zredukować średnio o 15 kg masę samochodu.
Dokładny cennik wraz ze specyfikacją wyposażenia poznamy już we wrześniu, zaś w salonach nowa Laguna pojawi się w październiku
Renault ambitnie, ale jednocześnie dość ostrożnie podchodzi do kwestii jakości.
Trochę winę ponosi tu automatyczna skrzynia biegów, jednak nawet i tryb manualny nie do końca rozwiązywał problemy.
Na pewno sporo tu tłumaczy aż o 80 kg mniejsza masa auta.
Na pewno sporo tu tłumaczy aż o 80 kg mniejsza masa auta.
Pozostałe dwie wersje potrzebowały sporo więcej czasu i miejsca, by w pełni wykazać swoje możliwości.
Wrażenia z jazdy
Taka jest nowa Laguna
Minimum za 74 tys. zł
Mimo iż auto urosło (4,69 m długości, 1,81 m szerokości), to jednak udało się zredukować średnio o 15 kg masę samochodu.
Pierwsza trójka
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.I wreszcie w przyszłym roku powinna zadebiutować także Laguna w wersji coupe, której zapowiedź zobaczymy jeszcze w tym roku na wystawie we Frankfurcie.Tak na dobrą sprawę, wyróżnikiem nowej generacji będą światła.
Za 1,6-litrowy silnik benzynowy w wersji wyposażenia Expression przyjdzie chętnym zapłacić 74 tys. zł.
Z pewnością dwa dni obcowania z autem to za mało, by ocenić w pełni wiarygodnie jakość wykonania.
Z pewnością dwa dni obcowania z autem to za mało, by ocenić w pełni wiarygodnie jakość wykonania.
Artykul dodano: 26 - 12 - 2012
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL