Niewątpliwa zaletą napędu na gaz ziemny jest mniejsza o 20% emisja dwutlenku węgla,
Jedyna różnica na niekorzyść wersji gazowej, to bardziej pionowy przebieg wykresu momentu obrotowego.
Mercedes na gaz
Pewnym ograniczeniem dla zużywania gazu jest fakt, że zbiorniki mieszczą go zaledwie 18 kg, czyli średnio starczają na przejechanie 300 km.
Jedyna różnica na niekorzyść wersji gazowej, to bardziej pionowy przebieg wykresu momentu obrotowego.
Model E 200 NGT (Natural Gas Technology) został opracowany na bazie E 200 KOMPRESSOR.
Prędkość maksymalna pozostaje niezmieniona i wynosi 227 km/h
Zastąpienie benzyny gazem ziemnym redukuje nieco emisje dwutlenku węgla, ogranicza koszty,
Producent z dumą podkreśla, że jest to najszybsza limuzyna napędzana tym paliwem.
Jedyna różnica na niekorzyść wersji gazowej, to bardziej pionowy przebieg wykresu momentu obrotowego.
oraz o około 50% niższe wydatki na paliwo (rachunek przy niemieckich cenach benzyny i gazu ziemnego).
Nadal pochwalić się może mocą maksymalną 163 KM i maksymalnym momentem obrotowym 240 Nm.
Troska o ekologię nie musi oznaczać poszukiwań zupełnie nowych źródeł napędu.
Mercedes-Benz E 200 NGT spala średnio zaledwie 6,1 kg gazu na 100 km, a E 200 KOMPRESSOR 9 litrów benzyny na 100 km.
Model E 200 NGT (Natural Gas Technology) został opracowany na bazie E 200 KOMPRESSOR.
Nadal pochwalić się może mocą maksymalną 163 KM i maksymalnym momentem obrotowym 240 Nm.
oraz o około 50% niższe wydatki na paliwo (rachunek przy niemieckich cenach benzyny i gazu ziemnego).
Skutkuje to minimalnie wolniejszym przyspieszeniem: sprint od 0 do 100 km/h pochłania 10,8 sekundy, czyli o 0,1 sekundy dłużej,
Troska o ekologię nie musi oznaczać poszukiwań zupełnie nowych źródeł napędu.
Jednak, auto nadal posiada standardowy zbiornik na benzynę,
Producent z dumą podkreśla, że jest to najszybsza limuzyna napędzana tym paliwem.
Troska o ekologię nie musi oznaczać poszukiwań zupełnie nowych źródeł napędu.
Mercedes-Benz E 200 NGT to seryjnie produkowany model, który spala gaz ziemny.
Skutkuje to minimalnie wolniejszym przyspieszeniem: sprint od 0 do 100 km/h pochłania 10,8 sekundy, czyli o 0,1 sekundy dłużej,
Eksperci rynku paliw podkreślają, że zależna od ropy naftowej motoryzacja jest droga, zanieczyszcza środowisko,
niż w przypadku wersji benzynowej.
a przy tym niesie ryzyko ekonomiczne i polityczne (niepewne dostawy i zależność od krajów posiadających złoża surowców).
Pewnym ograniczeniem dla zużywania gazu jest fakt, że zbiorniki mieszczą go zaledwie 18 kg, czyli średnio starczają na przejechanie 300 km.
Jedyna różnica na niekorzyść wersji gazowej, to bardziej pionowy przebieg wykresu momentu obrotowego.
Niewątpliwa zaletą napędu na gaz ziemny jest mniejsza o 20% emisja dwutlenku węgla,
Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.największe na świecie zasoby gazu ziemnego posiada Rosja.Mercedes-Benz E 200 NGT spala średnio zaledwie 6,1 kg gazu na 100 km, a E 200 KOMPRESSOR 9 litrów benzyny na 100 km.
Mercedes-Benz E 200 NGT spala średnio zaledwie 6,1 kg gazu na 100 km, a E 200 KOMPRESSOR 9 litrów benzyny na 100 km.
Skutkuje to minimalnie wolniejszym przyspieszeniem: sprint od 0 do 100 km/h pochłania 10,8 sekundy, czyli o 0,1 sekundy dłużej,
Model E 200 NGT (Natural Gas Technology) został opracowany na bazie E 200 KOMPRESSOR.
Po dostosowaniu czterocylindrowego silnika benzynowego do spalania gazu ziemnego, auto zachowało swą dynamikę.
Prędkość maksymalna pozostaje niezmieniona i wynosi 227 km/h
a przełączenie z trybu spalania gazu na benzynę dokonuje się automatycznie i niemal niezauważalnie dla osób podróżujących.
Eksperci rynku paliw podkreślają, że zależna od ropy naftowej motoryzacja jest droga, zanieczyszcza środowisko,
Model E 200 NGT (Natural Gas Technology) został opracowany na bazie E 200 KOMPRESSOR.
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.oraz o około 50% niższe wydatki na paliwo (rachunek przy niemieckich cenach benzyny i gazu ziemnego).
Jednak, auto nadal posiada standardowy zbiornik na benzynę,
Mercedes-Benz E 200 NGT spala średnio zaledwie 6,1 kg gazu na 100 km, a E 200 KOMPRESSOR 9 litrów benzyny na 100 km.
Mercedes-Benz E 200 NGT spala średnio zaledwie 6,1 kg gazu na 100 km, a E 200 KOMPRESSOR 9 litrów benzyny na 100 km.
Artykul dodano: 30 - 01 - 2013
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL