Strona glowna motoarty

ceny samochodow

Prasa

limuzyny klasy premium powinien przynieść pierwsze komercyjne rezultaty już za trzy lata.

BMW i DaimlerChrysler będą ściśle współpracować! Oba koncerny połączą siły, by razem opracować moduł napędu hybrydowego przeznaczonego dla aut luksusowych. limuzyny klasy premium powinien przynieść pierwsze komercyjne rezultaty już za trzy lata.Rzecz więc nie dotyczy jedynie względów ambicjonalnych, bo europejscy producenci samochodów luksusowych w bardzo dużym stopniu zależą od bogatego rynku amerykańskiego. To właśnie na nim śrubowane są normy czystości, które bardzo utrudniają sprzedaż drogich, a więc z reguły paliwożernych aut. Rzecz więc nie dotyczy jedynie względów ambicjonalnych, bo europejscy producenci samochodów luksusowych w bardzo dużym stopniu zależą od bogatego rynku amerykańskiego. limuzyny klasy premium powinien przynieść pierwsze komercyjne rezultaty już za trzy lata.Rzecz więc nie dotyczy jedynie względów ambicjonalnych, bo europejscy producenci samochodów luksusowych w bardzo dużym stopniu zależą od bogatego rynku amerykańskiego. Bo przecież nie sposób wyobrazić sobie BMW serii 7, Mercedesa klasy S, Maybacha, to Hybrid Development Center zlokalizowane w amerykańskim Troy nie miało większego znaczenia. Teraz wspólne prace prowadzone będą w Niemczech, czyli w sercu rozwoju technologicznego obu koncernów. to Hybrid Development Center zlokalizowane w amerykańskim Troy nie miało większego znaczenia. To właśnie na nim śrubowane są normy czystości, które bardzo utrudniają sprzedaż drogich, a więc z reguły paliwożernych aut. Rzecz więc nie dotyczy jedynie względów ambicjonalnych, bo europejscy producenci samochodów luksusowych w bardzo dużym stopniu zależą od bogatego rynku amerykańskiego. Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.To właśnie na nim śrubowane są normy czystości, które bardzo utrudniają sprzedaż drogich, a więc z reguły paliwożernych aut. z powodzeniem sprzedają już setki tysięcy samochodów hybrydowych. Obie firmy mają równy udział w projekcie i na zasadach partnerskich korzystać mają z jego owoców. czy należącego do BMW Rolls-Royce’a bez silnika o pojemności przynajmniej 5 litrów. z powodzeniem sprzedają już setki tysięcy samochodów hybrydowych. Teraz wspólne prace prowadzone będą w Niemczech, czyli w sercu rozwoju technologicznego obu koncernów. Obaj producenci deklarują, że projekt napędu hybrydowego przeznaczonego dla tylnonapędowej Wprawdzie BMW i Mercedes współpracowały już 2 lata temu w dziedzinie napędu hybrydowego, BMW i DaimlerChrysler będą ściśle współpracować! Oba koncerny połączą siły, by razem opracować moduł napędu hybrydowego przeznaczonego dla aut luksusowych. z powodzeniem sprzedają już setki tysięcy samochodów hybrydowych. to Hybrid Development Center zlokalizowane w amerykańskim Troy nie miało większego znaczenia. czy należącego do BMW Rolls-Royce’a bez silnika o pojemności przynajmniej 5 litrów. Toyota i Honda, głównie w Ameryce Północnej (czyli na największym rynku motoryzacyjnym na świecie) czy należącego do BMW Rolls-Royce’a bez silnika o pojemności przynajmniej 5 litrów. BMW i Mercedes razem… Obie firmy mają równy udział w projekcie i na zasadach partnerskich korzystać mają z jego owoców. Obie firmy mają równy udział w projekcie i na zasadach partnerskich korzystać mają z jego owoców.

Artykul dodano: 02 - 02 - 2013

PoprzedniStrona glownaNastepny