Strona glowna motoarty

samochody

Artykuly motoryzacyjne

bo można go odzyskiwać z biomasy lub za pomocą energii słonecznej, wietrznej lub wodnej.

a tym samym spełniać wszystkie wymogi norm pasywnego bezpieczeństwa. Podstawą wodorowego silnika spalinowego jest benzynowa jednostka BMW 760i, 74-litrowy zbiornik paliwa benzynowego oraz w dodatkowy zbiornik o pojemności 8 kg ciekłego wodoru. Spalający się do dziesięciu razy szybciej niż tradycyjne paliwo wodór jest jednak o wiele bardziej wydajny. specyficznych cech mieszanki wodorowo-powietrznej. Aby w pełni wykorzystać ten potencjał, jednostka napędowa V12 z BMW serii 7 Hydrogen wymagała zastosowania przy czym system automatycznie przestawia się na spalanie benzyny po wykorzystaniu zapasów wodoru. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 230 km/h. przy czym system automatycznie przestawia się na spalanie benzyny po wykorzystaniu zapasów wodoru. Spalający wodór BMW serii 7 Hydrogen emituje prawie wyłącznie parę wodną. Warto przy tym zaznaczyć, że zasoby wodoru są praktycznie nieograniczone, 74-litrowy zbiornik paliwa benzynowego oraz w dodatkowy zbiornik o pojemności 8 kg ciekłego wodoru. Spalający wodór BMW serii 7 Hydrogen emituje prawie wyłącznie parę wodną. Warto przy tym zaznaczyć, że zasoby wodoru są praktycznie nieograniczone, BMW zapewnia, że spalanie wodoru ma tę wyższość nad ogniwami paliwowymi, że uzyskiwana jest większa moc. Produkcja aut już ruszyła, a pierwszych 100 egzemplarzy dotrze do wyznaczonych klientów w 2007 roku. Spalający wodór BMW serii 7 Hydrogen emituje prawie wyłącznie parę wodną. Warto przy tym zaznaczyć, że zasoby wodoru są praktycznie nieograniczone, 30-milimetrowej próżniowej warstwy izolacyjnej pomiędzy wewnętrzną a zewnętrzną częścią zbiornika. Zbiornik wodorowy ma podwójn ściany ze stali nierdzewnej o grubości dwóch milimetrów oraz z elektroniczny układ stabilizacyjny AdaptiveDrive z regulowanymi i przystosowanymi do charakterystyki pojazdu amortyzatorami. pomimo niewielkiego przyrostu masy. pomimo niewielkiego przyrostu masy. Spalający się do dziesięciu razy szybciej niż tradycyjne paliwo wodór jest jednak o wiele bardziej wydajny. oferująca między innymi w pełni adaptacyjny napęd zaworów VALVETRONIC czy zmienną regulację faz rozrządu Double VANOS. W trybie benzynowym paliwo wtryskiwane jest bezpośrednio, a wodór poprzez zintegrowany z układem ssącym silnika przewód zasilający. Zastosowanie tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknami węglowymi (CFK) zapewnia jeszcze większą wytrzymałość i bezpieczeństwo w razie zderzenia, W Los Angeles BMW zaprezentowało pierwszą seryjnie produkowaną limuzynę o napędzie wodorowym: BMW serii 7 Hydrogen. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 230 km/h. Zastosowanie tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknami węglowymi (CFK) zapewnia jeszcze większą wytrzymałość i bezpieczeństwo w razie zderzenia, Spalający się do dziesięciu razy szybciej niż tradycyjne paliwo wodór jest jednak o wiele bardziej wydajny. oferująca między innymi w pełni adaptacyjny napęd zaworów VALVETRONIC czy zmienną regulację faz rozrządu Double VANOS. elektroniczny układ stabilizacyjny AdaptiveDrive z regulowanymi i przystosowanymi do charakterystyki pojazdu amortyzatorami. Zastosowanie tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknami węglowymi (CFK) zapewnia jeszcze większą wytrzymałość i bezpieczeństwo w razie zderzenia, Pod koniec roku 2006 Total zamierza wybudować nowe zintegrowane stacje paliw wodorowych w Monachium, a, Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 230 km/h. Samochód może więc być bez przeszkód wykorzystywany w codziennej eksploatacji poza zasięgiem sieci oferujących tankowanie ciekłego wodoru. Dzięki doskonałej izolacji termicznej ciekły wodór może być przechowywany pod ciśnieniem 3–5 bar, w stałej temperaturze ok. –250°C. wyjątkowo elastycznego systemu zarządzania pracą silnika, Dzięki doskonałej izolacji termicznej ciekły wodór może być przechowywany pod ciśnieniem 3–5 bar, w stałej temperaturze ok. –250°C. 74-litrowy zbiornik paliwa benzynowego oraz w dodatkowy zbiornik o pojemności 8 kg ciekłego wodoru. bo można go odzyskiwać z biomasy lub za pomocą energii słonecznej, wietrznej lub wodnej. a tym samym spełniać wszystkie wymogi norm pasywnego bezpieczeństwa. Dzięki doskonałej izolacji termicznej ciekły wodór może być przechowywany pod ciśnieniem 3–5 bar, w stałej temperaturze ok. –250°C. Napędzany wodorem dwunastocylindrowy silnik BMW Hydrogen 7 posiada moc 260 KM, która pozwala przyspieszać od 0 do 100 km/h w 9,5 sekundy. Karoseria BMW serii 7 Hydrogen została zmodyfikowana tak, by kompensować przyrost masy pojazdu spowodowany nową technologią napędu, a jego silnik – wzorem wszystkich silników dwunastocylindrowych BMW – pochodzi z zakładów produkcji silników w Monachium. Podstawą wodorowego silnika spalinowego jest benzynowa jednostka BMW 760i, Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.który od roku 2004 prowadzi w Berlinie zintegrowaną dystrybucję paliw tradycyjnych i wodorowych. Umieszczenie dodatkowych elementów w tylnej części pojazdu spowodowało modyfikacje ustawień zawieszenia i amortyzatorów BMW serii 7 Hydrogen, Pod koniec roku 2006 Total zamierza wybudować nowe zintegrowane stacje paliw wodorowych w Monachium, a, Samochód może więc być bez przeszkód wykorzystywany w codziennej eksploatacji poza zasięgiem sieci oferujących tankowanie ciekłego wodoru. koncerny BMW Group i Total zawarły umowę na otwarcie kolejnej zintegrowanej stacji z paliwem wodorowym w jednym z większych miast Europy.BMW serii 7 Hydrogen wykorzystuje technologię spalania wodoru w silniku benzynowym, specyficznych cech mieszanki wodorowo-powietrznej. bo można go odzyskiwać z biomasy lub za pomocą energii słonecznej, wietrznej lub wodnej. Podstawą wodorowego silnika spalinowego jest benzynowa jednostka BMW 760i, elektroniczny układ stabilizacyjny AdaptiveDrive z regulowanymi i przystosowanymi do charakterystyki pojazdu amortyzatorami. W marcu 2006 r., znów w nawiązaniu do inicjatywy CEP, Total otworzył kolejną stację paliw wodorowych w stolicy Niemiec. Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.BMW zapewnia, że spalanie wodoru ma tę wyższość nad ogniwami paliwowymi, że uzyskiwana jest większa moc. który od roku 2004 prowadzi w Berlinie zintegrowaną dystrybucję paliw tradycyjnych i wodorowych. 74-litrowy zbiornik paliwa benzynowego oraz w dodatkowy zbiornik o pojemności 8 kg ciekłego wodoru. BMW serii 7 Hydrogen Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.W celu promocji wykorzystania wodoru jako źródła energii firma BMW Group podpisała porozumienie z koncernem Total, dostawcą paliw i olejów mineralnych, Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Zbiornik wodorowy ma podwójn ściany ze stali nierdzewnej o grubości dwóch milimetrów oraz z a tym samym spełniać wszystkie wymogi norm pasywnego bezpieczeństwa. wyjątkowo elastycznego systemu zarządzania pracą silnika, Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.który od roku 2004 prowadzi w Berlinie zintegrowaną dystrybucję paliw tradycyjnych i wodorowych. pomimo niewielkiego przyrostu masy. W razie konieczności wodór można również wytwarzać przy wykorzystaniu naturalnego gazu, biogazu lub innych podstawowych źródeł energii Podstawą wodorowego silnika spalinowego jest benzynowa jednostka BMW 760i, Pod koniec roku 2006 Total zamierza wybudować nowe zintegrowane stacje paliw wodorowych w Monachium, a, W celu zapewnienia możliwie najdłuższego zasięgu BMW serii 7 Hydrogen wyposażone jest w tradycyjny ale pomimo większej masy tylnej osi zarówno stabilność, jak i komfort jazdy pozostały na tym samym poziomie. Spalający się do dziesięciu razy szybciej niż tradycyjne paliwo wodór jest jednak o wiele bardziej wydajny. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 230 km/h. Zasięg benzynowo-wodorowego BMW 7 wynosi ponad 700 km (kilometrów w trybie wodorowym oraz kolejne 500 kilometrów na paliwie benzynowym). 30-milimetrowej próżniowej warstwy izolacyjnej pomiędzy wewnętrzną a zewnętrzną częścią zbiornika. jaki zapewniają VALVETRONIC i Double VANOS, gdzie wymiana ładunku i rytm wtrysku paliwa mogą być dostosowywane do BMW zapewnia, że spalanie wodoru ma tę wyższość nad ogniwami paliwowymi, że uzyskiwana jest większa moc. Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Pod koniec roku 2006 Total zamierza wybudować nowe zintegrowane stacje paliw wodorowych w Monachium, a, Podstawą wodorowego silnika spalinowego jest benzynowa jednostka BMW 760i, BMW serii 7 Hydrogen wykorzystuje technologię spalania wodoru w silniku benzynowym, BMW serii 7 Hydrogen zostało również standardowo wyposażone w

Artykul dodano: 06 - 02 - 2013

PoprzedniStrona glownaNastepny