Strona glowna motoarty

Plotki

Przebieg momentu obrotowego w takim silniku jest imponujący: 240 Nm dostępne jest w zakresie 1.500- 3.500 obrotów.

Według producenta, silniki TSI są oszczędniejsze średnio o 6 proc. od jednostek bez doładowania. I to w silniku, którego pojemność wynosi zaledwie 1,4 l. Przejście z kompresora na turbosprężarkę nie jest wyczuwalne, silnik płynnie nabiera obrotów, zarówno przy dynamicznym ruszaniu z miejsca, Zdaniem specjalistów, Volkswagen rozwiązał tym samym problem połączenia dwóch odmiennych technologii. Produkowany od 140 lat silnik benzynowy nigdy dotąd nie był tak wydajny jak w dzisiejszej wersji TSI. Mieliśmy okazję sprawdzić Golfa z silnikiem 1.4 TSI (140 KM), wyposażonego w skrzynię DSG. VW z silnikami TSI Dzięki znacznemu momentowi obrotowemu auto z silnikiem TSI oferuje większą przyjemność zjazdy. Wrażenia z jazdy Znajdzie on zastosowanie jeszcze w tym roku w rodzinie Golfa i zastąpi jednostkę 1.6 FSI (115 KM). W tej samej wersji wyposażeniowej, ale z silnikiem 1.4 o mocy 80 KM auto kosztuje 59 990 zł. Po uruchomieniu zimnego silnika dało się słyszeć jego dość głośną pracę, ale po przejechaniu kilku kilometrów, zrobiło się wyraźnie ciszej. Ale są to dwa różne samochody: pierwszy dla miłośników dynamicznej, sportowej jazdy; drugi dla bardziej statecznych kierowców.Innowacyjna technika jednak kosztuje. Wyposażony w 140-konny silnik 1.4 TSI Golf Trendline to wydatek 70 290 zł. Przebieg momentu obrotowego w takim silniku jest imponujący: 240 Nm dostępne jest w zakresie 1.500- 3.500 obrotów. VW z silnikami TSI VW z silnikami TSI Wrażenia z jazdy Po uruchomieniu zimnego silnika dało się słyszeć jego dość głośną pracę, ale po przejechaniu kilku kilometrów, zrobiło się wyraźnie ciszej. Ale są to dwa różne samochody: pierwszy dla miłośników dynamicznej, sportowej jazdy; drugi dla bardziej statecznych kierowców.Wszystkie silniki TSI zostały opracowane z myślą o zasilaniu benzyną Super 95. Dysponujący mocą 170 KM pojazd zużywa średnio 7,2 litra benzyny na każde 100 km Wybrane modele Przebieg momentu obrotowego w takim silniku jest imponujący: 240 Nm dostępne jest w zakresie 1.500- 3.500 obrotów. Według producenta, silniki TSI są oszczędniejsze średnio o 6 proc. od jednostek bez doładowania. Rozwija ona maksymalny moment obrotowy 220 Nm już przy 1 500 obr./min i utrzymuje tę wartość na stałym poziomie do 4 000 obr/min. Dynamika auta jest imponująca. Gdy wciskamy pedał gazu trudno uwierzyć, że pod maską pracuje tak niewielka jednostka napędowa. Volkswagen przedstawi niedługo trzeci silnik 1.4 TSI, tym razem o mocy 122 KM. Dysponujący mocą 170 KM pojazd zużywa średnio 7,2 litra benzyny na każde 100 km później po przekroczeniu 3.500 obr. rolę tę przejmuje turbosprężarka (napędzana energią gazów spalinowych). Mieliśmy okazję sprawdzić Golfa z silnikiem 1.4 TSI (140 KM), wyposażonego w skrzynię DSG. Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.W tej samej wersji wyposażeniowej, ale z silnikiem 1.4 o mocy 80 KM auto kosztuje 59 990 zł. jak też wyprzedzaniu na trasie z wyższą prędkością. Wykorzystano w nich innowacyjne rozwiązanie: dostarczaniem powietrza do cylindrów zajmuje się najpierw kompresor (napędzany mechanicznie paskiem), Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.później po przekroczeniu 3.500 obr. rolę tę przejmuje turbosprężarka (napędzana energią gazów spalinowych). Rozwija ona maksymalny moment obrotowy 220 Nm już przy 1 500 obr./min i utrzymuje tę wartość na stałym poziomie do 4 000 obr/min. Wrażenia z jazdy Wszystkie silniki TSI zostały opracowane z myślą o zasilaniu benzyną Super 95. Wybrane modele jak też wyprzedzaniu na trasie z wyższą prędkością. Wykorzystano w nich innowacyjne rozwiązanie: dostarczaniem powietrza do cylindrów zajmuje się najpierw kompresor (napędzany mechanicznie paskiem), Mieliśmy okazję sprawdzić Golfa z silnikiem 1.4 TSI (140 KM), wyposażonego w skrzynię DSG. Przejście z kompresora na turbosprężarkę nie jest wyczuwalne, silnik płynnie nabiera obrotów, zarówno przy dynamicznym ruszaniu z miejsca, Produkowany od 140 lat silnik benzynowy nigdy dotąd nie był tak wydajny jak w dzisiejszej wersji TSI. Przebieg momentu obrotowego w takim silniku jest imponujący: 240 Nm dostępne jest w zakresie 1.500- 3.500 obrotów. Dzięki znacznemu momentowi obrotowemu auto z silnikiem TSI oferuje większą przyjemność zjazdy. jak też wyprzedzaniu na trasie z wyższą prędkością. Dynamika auta jest imponująca. Gdy wciskamy pedał gazu trudno uwierzyć, że pod maską pracuje tak niewielka jednostka napędowa. W tej samej wersji wyposażeniowej, ale z silnikiem 1.4 o mocy 80 KM auto kosztuje 59 990 zł. Przebieg momentu obrotowego w takim silniku jest imponujący: 240 Nm dostępne jest w zakresie 1.500- 3.500 obrotów. Produkowany od 140 lat silnik benzynowy nigdy dotąd nie był tak wydajny jak w dzisiejszej wersji TSI. Według producenta, silniki TSI są oszczędniejsze średnio o 6 proc. od jednostek bez doładowania. Wybrane modele jak też wyprzedzaniu na trasie z wyższą prędkością.

Artykul dodano: 20 - 03 - 2013

PoprzedniStrona glownaNastepny