Strona glowna motoarty

Artykuly motoryzacyjne

Toyota i Honda, głównie w Ameryce Północnej (czyli na największym rynku motoryzacyjnym na świecie)

Sprawa jest poważna, bo z czasem może się okazać, że za kilka lat w USA nie będzie można w ogóle sprzedawać wyposażonych w potężne silniki spalinowe limuzyn. To właśnie na nim śrubowane są normy czystości, które bardzo utrudniają sprzedaż drogich, a więc z reguły paliwożernych aut. Teraz wspólne prace prowadzone będą w Niemczech, czyli w sercu rozwoju technologicznego obu koncernów. Wprawdzie BMW i Mercedes współpracowały już 2 lata temu w dziedzinie napędu hybrydowego, Rzecz więc nie dotyczy jedynie względów ambicjonalnych, bo europejscy producenci samochodów luksusowych w bardzo dużym stopniu zależą od bogatego rynku amerykańskiego. limuzyny klasy premium powinien przynieść pierwsze komercyjne rezultaty już za trzy lata.Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.czy należącego do BMW Rolls-Royce’a bez silnika o pojemności przynajmniej 5 litrów. Wprawdzie BMW i Mercedes współpracowały już 2 lata temu w dziedzinie napędu hybrydowego, z powodzeniem sprzedają już setki tysięcy samochodów hybrydowych. to Hybrid Development Center zlokalizowane w amerykańskim Troy nie miało większego znaczenia. z powodzeniem sprzedają już setki tysięcy samochodów hybrydowych. BMW i DaimlerChrysler będą ściśle współpracować! Oba koncerny połączą siły, by razem opracować moduł napędu hybrydowego przeznaczonego dla aut luksusowych. Sprawa jest poważna, bo z czasem może się okazać, że za kilka lat w USA nie będzie można w ogóle sprzedawać wyposażonych w potężne silniki spalinowe limuzyn. Bo przecież nie sposób wyobrazić sobie BMW serii 7, Mercedesa klasy S, Maybacha, Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Obie firmy mają równy udział w projekcie i na zasadach partnerskich korzystać mają z jego owoców. Obie firmy mają równy udział w projekcie i na zasadach partnerskich korzystać mają z jego owoców. to Hybrid Development Center zlokalizowane w amerykańskim Troy nie miało większego znaczenia. Sprawa jest poważna, bo z czasem może się okazać, że za kilka lat w USA nie będzie można w ogóle sprzedawać wyposażonych w potężne silniki spalinowe limuzyn. Wprawdzie BMW i Mercedes współpracowały już 2 lata temu w dziedzinie napędu hybrydowego, Teraz wspólne prace prowadzone będą w Niemczech, czyli w sercu rozwoju technologicznego obu koncernów. Toyota i Honda, głównie w Ameryce Północnej (czyli na największym rynku motoryzacyjnym na świecie) Wprawdzie BMW i Mercedes współpracowały już 2 lata temu w dziedzinie napędu hybrydowego, Obie firmy mają równy udział w projekcie i na zasadach partnerskich korzystać mają z jego owoców. Sprawa jest poważna, bo z czasem może się okazać, że za kilka lat w USA nie będzie można w ogóle sprzedawać wyposażonych w potężne silniki spalinowe limuzyn. Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Obie firmy mają równy udział w projekcie i na zasadach partnerskich korzystać mają z jego owoców. Obaj producenci deklarują, że projekt napędu hybrydowego przeznaczonego dla tylnonapędowej Toyota i Honda, głównie w Ameryce Północnej (czyli na największym rynku motoryzacyjnym na świecie) Rzecz więc nie dotyczy jedynie względów ambicjonalnych, bo europejscy producenci samochodów luksusowych w bardzo dużym stopniu zależą od bogatego rynku amerykańskiego. To właśnie na nim śrubowane są normy czystości, które bardzo utrudniają sprzedaż drogich, a więc z reguły paliwożernych aut. czy należącego do BMW Rolls-Royce’a bez silnika o pojemności przynajmniej 5 litrów.

Artykul dodano: 19 - 04 - 2013

PoprzedniStrona glownaNastepny