Strona glowna motoarty

ceny samochodow

Artykuly motoryzacyjne

Gotowy samochód był ozdobą salonu genewskiego w 1966 roku.

Silnik był bowiem umieszczony poprzecznie , co było ewenementem na skalę światową. Ostatnia Miura opuściła fabrykę w Santa Agata w 1973 roku. W sumie jej wszystkich wersji zbudowano nieco ponad 770 sztuk. Żeby ulżyć jadącym, których plecy prażył pracujący silnik, tylną szybę z pleksiglasu zastosowaną w prototypie nowego Jota spłonęła w wypadku, ale naśladujące ją (niezbyt zresztą wiernie) SVJ nadal są w rękach kolekcjonerów. Ostatnia Miura opuściła fabrykę w Santa Agata w 1973 roku. W sumie jej wszystkich wersji zbudowano nieco ponad 770 sztuk. Seryjne produkcja ruszyła w 1967 roku. Samochód nazywał się Miura – tak jak sławny w Hiszpanii ród hodowców byków używanych do walki na arenie. ale również wspaniale brzmiało! Jota spłonęła w wypadku, ale naśladujące ją (niezbyt zresztą wiernie) SVJ nadal są w rękach kolekcjonerów. zabrał auto do Monaco na weekend wyścigów Grand Prix. Nie była to czcza ozdoba, ale wloty powietrza chłodzącego hamulce. Wrażenie było piorunujące. Na zamówienie entuzjastów zbudowano pięć kopii Joty pod nazwą Miura SVJ. Na zamówienie firmy International Lead-Zinc Research Corporation powstał jeden egzemplarz wersji roadster Miura Spyder, Byczo piękna - Lamborghini Miura Po pierwszym modelu P400 pojawiły się P400S o mocy 370 KM i P400SV osiągający 385 KM. Byczo piękna - Lamborghini Miura Ostatnia Miura opuściła fabrykę w Santa Agata w 1973 roku. W sumie jej wszystkich wersji zbudowano nieco ponad 770 sztuk. Lamborghini zastąpiono w egzemplarzach seryjnych żaluzją. ale również wspaniale brzmiało! Żeby ulżyć jadącym, których plecy prażył pracujący silnik, tylną szybę z pleksiglasu zastosowaną w prototypie nowego Żeby ulżyć jadącym, których plecy prażył pracujący silnik, tylną szybę z pleksiglasu zastosowaną w prototypie nowego Byczo piękna - Lamborghini Miura Dwanaście cylindrów o pojemności 3,9 l dających moc 350 KM przy 7000 obr/min nie tylko rozpędzało wóz do 275 km/h i 6,7 s do setki, Na zamówienie firmy International Lead-Zinc Research Corporation powstał jeden egzemplarz wersji roadster Miura Spyder, Kierowca testowy Bob Wallace dostał do przebadania specjalną Miurę Jota, w której sprawdzano kilka nowych pomysłów. Ostatnia Miura opuściła fabrykę w Santa Agata w 1973 roku. W sumie jej wszystkich wersji zbudowano nieco ponad 770 sztuk. Szef stylistów Audi i Lamborghini (obie marki działają w ramach koncernu Volkswagen) niemal dosłownie powtórzył rysy nadane Miurze przez Gandiniego. Konstruktor Gianpaolo Dallara obmyślił to tak, bo chciał, aby zespół napędowy miał zwartą budowę. zabrał auto do Monaco na weekend wyścigów Grand Prix. Na zamówienie firmy International Lead-Zinc Research Corporation powstał jeden egzemplarz wersji roadster Miura Spyder, Pokazane na turyńskim salonie podwozie oznaczone wstępnie P400 (P czyli „posteriore” – tylny, chodziło o położenie silnika) zapowiadało kolejny. który część elementów nadwozia miał wykonaną z cynku. Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Gotowy samochód był ozdobą salonu genewskiego w 1966 roku. W ciemno składali zamówienia na nowy wóz z Santa Agata O samochodach sportowych mówi się, że są „gorące”. Tak rzeczywiście jest. Kontrowersyjny zabieg, ale legendzie na pewno nie zaszkodzi.Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.W ciemno składali zamówienia na nowy wóz z Santa Agata Ostatnia Miura opuściła fabrykę w Santa Agata w 1973 roku. W sumie jej wszystkich wersji zbudowano nieco ponad 770 sztuk. Kierowca testowy Bob Wallace dostał do przebadania specjalną Miurę Jota, w której sprawdzano kilka nowych pomysłów. Szef stylistów Audi i Lamborghini (obie marki działają w ramach koncernu Volkswagen) niemal dosłownie powtórzył rysy nadane Miurze przez Gandiniego. Nie tylko w przenośni, ale często dosłownie. Lamborghini zastąpiono w egzemplarzach seryjnych żaluzją. Nie tylko w przenośni, ale często dosłownie. Konstruktor Gianpaolo Dallara obmyślił to tak, bo chciał, aby zespół napędowy miał zwartą budowę. Silnik był bowiem umieszczony poprzecznie , co było ewenementem na skalę światową. Na zamówienie entuzjastów zbudowano pięć kopii Joty pod nazwą Miura SVJ. Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Seryjne produkcja ruszyła w 1967 roku. Samochód nazywał się Miura – tak jak sławny w Hiszpanii ród hodowców byków używanych do walki na arenie. Do smarowania obu kluczowych zespołów samochodu służył ten sam olej. Gotowy samochód był ozdobą salonu genewskiego w 1966 roku. Z tyłu wygospodarowano mały schowek, dobry na zapas cygar. Gotowy samochód był ozdobą salonu genewskiego w 1966 roku. Dwa miesiące później Ferrucio, który nim zajął się samochodami sportowymi, dorobił się fortuny na produkcji traktorów i wiedział co nieco o promocji, Byczo piękna - Lamborghini Miura Kontrowersyjny zabieg, ale legendzie na pewno nie zaszkodzi.Całkiem sporo, jak na samochód kosztujący czterdzieści lat temu 20 tysięcy dolarów, czyli mniej więcej tyle, co trzy Cadillaki. Postawił je przed Hotelem de Paris, a gdy zgromadził się spory tłumek po prostu włączył silnik. W ciemno składali zamówienia na nowy wóz z Santa Agata Na zamówienie entuzjastów zbudowano pięć kopii Joty pod nazwą Miura SVJ. Kierowca testowy Bob Wallace dostał do przebadania specjalną Miurę Jota, w której sprawdzano kilka nowych pomysłów. Szef stylistów Audi i Lamborghini (obie marki działają w ramach koncernu Volkswagen) niemal dosłownie powtórzył rysy nadane Miurze przez Gandiniego. Całkiem sporo, jak na samochód kosztujący czterdzieści lat temu 20 tysięcy dolarów, czyli mniej więcej tyle, co trzy Cadillaki. Pokazane na turyńskim salonie podwozie oznaczone wstępnie P400 (P czyli „posteriore” – tylny, chodziło o położenie silnika) zapowiadało kolejny. Ostatnia Miura opuściła fabrykę w Santa Agata w 1973 roku. W sumie jej wszystkich wersji zbudowano nieco ponad 770 sztuk. Kontrowersyjny zabieg, ale legendzie na pewno nie zaszkodzi.Konstruktor Gianpaolo Dallara obmyślił to tak, bo chciał, aby zespół napędowy miał zwartą budowę. Z tyłu wygospodarowano mały schowek, dobry na zapas cygar. Lamborghini był zodiakalnym bykiem, więc na znak firmowy swoich aut wybrał nacierającego, rogatego giganta, a nazwy modeli często nawiązywały do corridy. Kierowca testowy Bob Wallace dostał do przebadania specjalną Miurę Jota, w której sprawdzano kilka nowych pomysłów. Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Wrażenie było piorunujące. Po pierwszym modelu P400 pojawiły się P400S o mocy 370 KM i P400SV osiągający 385 KM. Z tyłu wygospodarowano mały schowek, dobry na zapas cygar. Silnik był bowiem umieszczony poprzecznie , co było ewenementem na skalę światową. Silnik był bowiem umieszczony poprzecznie , co było ewenementem na skalę światową. Wrażenie było piorunujące. W ciemno składali zamówienia na nowy wóz z Santa Agata Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Na zamówienie firmy International Lead-Zinc Research Corporation powstał jeden egzemplarz wersji roadster Miura Spyder, Nie tylko w przenośni, ale często dosłownie. Silnik był bowiem umieszczony poprzecznie , co było ewenementem na skalę światową. Do smarowania obu kluczowych zespołów samochodu służył ten sam olej. Po pierwszym modelu P400 pojawiły się P400S o mocy 370 KM i P400SV osiągający 385 KM.

Artykul dodano: 29 - 10 - 2010

PoprzedniStrona glownaNastepny