jak też wyprzedzaniu na trasie z wyższą prędkością.
Wszystkie silniki TSI zostały opracowane z myślą o zasilaniu benzyną Super 95.
I to w silniku, którego pojemność wynosi zaledwie 1,4 l.
Wszystkie silniki TSI zostały opracowane z myślą o zasilaniu benzyną Super 95.
Dysponujący mocą 170 KM pojazd zużywa średnio 7,2 litra benzyny na każde 100 km
Pierwszym na świecie samochodem wyposażonym w silnik TSI o pojemności 1,4 l był Golf GT.
później po przekroczeniu 3.500 obr. rolę tę przejmuje turbosprężarka (napędzana energią gazów spalinowych).
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.później po przekroczeniu 3.500 obr. rolę tę przejmuje turbosprężarka (napędzana energią gazów spalinowych).
Wykorzystano w nich innowacyjne rozwiązanie: dostarczaniem powietrza do cylindrów zajmuje się najpierw kompresor (napędzany mechanicznie paskiem),
VW z silnikami TSI
Pierwszym na świecie samochodem wyposażonym w silnik TSI o pojemności 1,4 l był Golf GT.
Produkowany od 140 lat silnik benzynowy nigdy dotąd nie był tak wydajny jak w dzisiejszej wersji TSI.
W tej samej wersji wyposażeniowej, ale z silnikiem 1.4 o mocy 80 KM auto kosztuje 59 990 zł.
Ale są to dwa różne samochody: pierwszy dla miłośników dynamicznej, sportowej jazdy; drugi dla bardziej statecznych kierowców.Dynamika auta jest imponująca. Gdy wciskamy pedał gazu trudno uwierzyć, że pod maską pracuje tak niewielka jednostka napędowa.
Znajdzie on zastosowanie jeszcze w tym roku w rodzinie Golfa i zastąpi jednostkę 1.6 FSI (115 KM).
I to w silniku, którego pojemność wynosi zaledwie 1,4 l.
Innowacyjna technika jednak kosztuje. Wyposażony w 140-konny silnik 1.4 TSI Golf Trendline to wydatek 70 290 zł.
Drugim silnikiem TSI jest - przedstawiona po raz pierwszy w 2006 roku w modelach Golf, Jetta i Touran - wersja 1.4 o mocy 140 KM.
Produkowany od 140 lat silnik benzynowy nigdy dotąd nie był tak wydajny jak w dzisiejszej wersji TSI.
VW z silnikami TSI
Wszystkie silniki TSI zostały opracowane z myślą o zasilaniu benzyną Super 95.
Drugim silnikiem TSI jest - przedstawiona po raz pierwszy w 2006 roku w modelach Golf, Jetta i Touran - wersja 1.4 o mocy 140 KM.
Przejście z kompresora na turbosprężarkę nie jest wyczuwalne, silnik płynnie nabiera obrotów, zarówno przy dynamicznym ruszaniu z miejsca,
Dysponujący mocą 170 KM pojazd zużywa średnio 7,2 litra benzyny na każde 100 km
Dynamika auta jest imponująca. Gdy wciskamy pedał gazu trudno uwierzyć, że pod maską pracuje tak niewielka jednostka napędowa.
Wybrane modele
Według producenta, silniki TSI są oszczędniejsze średnio o 6 proc. od jednostek bez doładowania.
Według producenta, silniki TSI są oszczędniejsze średnio o 6 proc. od jednostek bez doładowania.
Dzięki znacznemu momentowi obrotowemu auto z silnikiem TSI oferuje większą przyjemność zjazdy.
Mieliśmy okazję sprawdzić Golfa z silnikiem 1.4 TSI (140 KM), wyposażonego w skrzynię DSG.
Ale są to dwa różne samochody: pierwszy dla miłośników dynamicznej, sportowej jazdy; drugi dla bardziej statecznych kierowców.Wybrane modele
Według producenta, silniki TSI są oszczędniejsze średnio o 6 proc. od jednostek bez doładowania.
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Pierwszym na świecie samochodem wyposażonym w silnik TSI o pojemności 1,4 l był Golf GT.
Przejście z kompresora na turbosprężarkę nie jest wyczuwalne, silnik płynnie nabiera obrotów, zarówno przy dynamicznym ruszaniu z miejsca,
Mieliśmy okazję sprawdzić Golfa z silnikiem 1.4 TSI (140 KM), wyposażonego w skrzynię DSG.
Innowacyjna technika jednak kosztuje. Wyposażony w 140-konny silnik 1.4 TSI Golf Trendline to wydatek 70 290 zł.
Pierwszym na świecie samochodem wyposażonym w silnik TSI o pojemności 1,4 l był Golf GT.
Drugim silnikiem TSI jest - przedstawiona po raz pierwszy w 2006 roku w modelach Golf, Jetta i Touran - wersja 1.4 o mocy 140 KM.
I to w silniku, którego pojemność wynosi zaledwie 1,4 l.
Volkswagen przedstawi niedługo trzeci silnik 1.4 TSI, tym razem o mocy 122 KM.
Wykorzystano w nich innowacyjne rozwiązanie: dostarczaniem powietrza do cylindrów zajmuje się najpierw kompresor (napędzany mechanicznie paskiem),
Przejście z kompresora na turbosprężarkę nie jest wyczuwalne, silnik płynnie nabiera obrotów, zarówno przy dynamicznym ruszaniu z miejsca,
Pierwszym na świecie samochodem wyposażonym w silnik TSI o pojemności 1,4 l był Golf GT.
Przebieg momentu obrotowego w takim silniku jest imponujący: 240 Nm dostępne jest w zakresie 1.500- 3.500 obrotów.
jak też wyprzedzaniu na trasie z wyższą prędkością.
Przebieg momentu obrotowego w takim silniku jest imponujący: 240 Nm dostępne jest w zakresie 1.500- 3.500 obrotów.
Volkswagen przedstawi niedługo trzeci silnik 1.4 TSI, tym razem o mocy 122 KM.
Produkowany od 140 lat silnik benzynowy nigdy dotąd nie był tak wydajny jak w dzisiejszej wersji TSI.
Produkowany od 140 lat silnik benzynowy nigdy dotąd nie był tak wydajny jak w dzisiejszej wersji TSI.
Innowacyjna technika jednak kosztuje. Wyposażony w 140-konny silnik 1.4 TSI Golf Trendline to wydatek 70 290 zł.
Dysponujący mocą 170 KM pojazd zużywa średnio 7,2 litra benzyny na każde 100 km
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Po uruchomieniu zimnego silnika dało się słyszeć jego dość głośną pracę, ale po przejechaniu kilku kilometrów, zrobiło się wyraźnie ciszej.
Artykul dodano: 24 - 04 - 2013
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL