Strona glowna motoarty

ceny samochodow

Plotki

Jota spłonęła w wypadku, ale naśladujące ją (niezbyt zresztą wiernie) SVJ nadal są w rękach kolekcjonerów.

Byczo piękna - Lamborghini Miura ale również wspaniale brzmiało! Na zamówienie entuzjastów zbudowano pięć kopii Joty pod nazwą Miura SVJ. Dziś wóz, który sprawił, że Lamborghini zaczęło się kojarzyć z rozgrzanym asfaltem a nie łanami żyta, powraca w postaci prototypu Waltera de Silvy. Całkiem sporo, jak na samochód kosztujący czterdzieści lat temu 20 tysięcy dolarów, czyli mniej więcej tyle, co trzy Cadillaki. Seryjne produkcja ruszyła w 1967 roku. Samochód nazywał się Miura – tak jak sławny w Hiszpanii ród hodowców byków używanych do walki na arenie. Szef stylistów Audi i Lamborghini (obie marki działają w ramach koncernu Volkswagen) niemal dosłownie powtórzył rysy nadane Miurze przez Gandiniego. Nie było maski silnika, ani klapy bagażnika. Przód i tył auta, wykonane z lekkiego aluminium unosiły się w całości razem z błotnikami. który część elementów nadwozia miał wykonaną z cynku. Kierowca testowy Bob Wallace dostał do przebadania specjalną Miurę Jota, w której sprawdzano kilka nowych pomysłów. ale również wspaniale brzmiało! Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Na zamówienie firmy International Lead-Zinc Research Corporation powstał jeden egzemplarz wersji roadster Miura Spyder, Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Postawił je przed Hotelem de Paris, a gdy zgromadził się spory tłumek po prostu włączył silnik. Postawił je przed Hotelem de Paris, a gdy zgromadził się spory tłumek po prostu włączył silnik. Silnik był bowiem umieszczony poprzecznie , co było ewenementem na skalę światową. W ciemno składali zamówienia na nowy wóz z Santa Agata Entuzjaści nie czekali aż styliści skończą pracę. Młoda firma Ferrucio Lamborghiniego powstała w 1963 roku i wypuściła dopiero jeden model samochodu: 350 GT. Miejsce na walizki było z przodu. Wrażenie było piorunujące. Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Byczo piękna - Lamborghini Miura Zajął się tym młody projektant Marcello Gandini. Wyrysował kształt podobny do Forda GT40, ale mniej masywny, smuklejszy, z „rzęsami” wokół reflektorów. Na zamówienie entuzjastów zbudowano pięć kopii Joty pod nazwą Miura SVJ. Postawił je przed Hotelem de Paris, a gdy zgromadził się spory tłumek po prostu włączył silnik. Nie była to czcza ozdoba, ale wloty powietrza chłodzącego hamulce. Lamborghini powierzył zaprojektowanie nadwozia firmie Bertone. Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Jota spłonęła w wypadku, ale naśladujące ją (niezbyt zresztą wiernie) SVJ nadal są w rękach kolekcjonerów. Na zamówienie entuzjastów zbudowano pięć kopii Joty pod nazwą Miura SVJ. Konstruktor Gianpaolo Dallara obmyślił to tak, bo chciał, aby zespół napędowy miał zwartą budowę. zabrał auto do Monaco na weekend wyścigów Grand Prix. Lamborghini zastąpiono w egzemplarzach seryjnych żaluzją. Nie była to czcza ozdoba, ale wloty powietrza chłodzącego hamulce. Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Miejsce na walizki było z przodu. ale również wspaniale brzmiało! Przed tylną osią umieszczono widlasty, 12-cylindrowy silnik, a pod nim skrzynia biegów usytuowana w misce olejowej. Kontrowersyjny zabieg, ale legendzie na pewno nie zaszkodzi.zabrał auto do Monaco na weekend wyścigów Grand Prix. Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Kierowca testowy Bob Wallace dostał do przebadania specjalną Miurę Jota, w której sprawdzano kilka nowych pomysłów. Do smarowania obu kluczowych zespołów samochodu służył ten sam olej. zabrał auto do Monaco na weekend wyścigów Grand Prix. Jota spłonęła w wypadku, ale naśladujące ją (niezbyt zresztą wiernie) SVJ nadal są w rękach kolekcjonerów. O samochodach sportowych mówi się, że są „gorące”. Tak rzeczywiście jest. Wrażenie było piorunujące. Do smarowania obu kluczowych zespołów samochodu służył ten sam olej. Seryjne produkcja ruszyła w 1967 roku. Samochód nazywał się Miura – tak jak sławny w Hiszpanii ród hodowców byków używanych do walki na arenie. Dwa miesiące później Ferrucio, który nim zajął się samochodami sportowymi, dorobił się fortuny na produkcji traktorów i wiedział co nieco o promocji, Dziś wóz, który sprawił, że Lamborghini zaczęło się kojarzyć z rozgrzanym asfaltem a nie łanami żyta, powraca w postaci prototypu Waltera de Silvy. Po pierwszym modelu P400 pojawiły się P400S o mocy 370 KM i P400SV osiągający 385 KM. Koszmarnie bogaci zapaleńcy składali zamówienia na Miurę jeszcze nim ją zobaczyli i dowiedzieli, jak się nazywa! Zajął się tym młody projektant Marcello Gandini. Wyrysował kształt podobny do Forda GT40, ale mniej masywny, smuklejszy, z „rzęsami” wokół reflektorów. Postawił je przed Hotelem de Paris, a gdy zgromadził się spory tłumek po prostu włączył silnik. Dwanaście cylindrów o pojemności 3,9 l dających moc 350 KM przy 7000 obr/min nie tylko rozpędzało wóz do 275 km/h i 6,7 s do setki, Dwanaście cylindrów o pojemności 3,9 l dających moc 350 KM przy 7000 obr/min nie tylko rozpędzało wóz do 275 km/h i 6,7 s do setki, Na zamówienie entuzjastów zbudowano pięć kopii Joty pod nazwą Miura SVJ. Nie było maski silnika, ani klapy bagażnika. Przód i tył auta, wykonane z lekkiego aluminium unosiły się w całości razem z błotnikami. W ciemno składali zamówienia na nowy wóz z Santa Agata W ciemno składali zamówienia na nowy wóz z Santa Agata Dwa miesiące później Ferrucio, który nim zajął się samochodami sportowymi, dorobił się fortuny na produkcji traktorów i wiedział co nieco o promocji, Po pierwszym modelu P400 pojawiły się P400S o mocy 370 KM i P400SV osiągający 385 KM. Do smarowania obu kluczowych zespołów samochodu służył ten sam olej. ale również wspaniale brzmiało! Jota spłonęła w wypadku, ale naśladujące ją (niezbyt zresztą wiernie) SVJ nadal są w rękach kolekcjonerów. Wrażenie było piorunujące. Na zamówienie entuzjastów zbudowano pięć kopii Joty pod nazwą Miura SVJ. Młoda firma Ferrucio Lamborghiniego powstała w 1963 roku i wypuściła dopiero jeden model samochodu: 350 GT. Młoda firma Ferrucio Lamborghiniego powstała w 1963 roku i wypuściła dopiero jeden model samochodu: 350 GT. Z tyłu wygospodarowano mały schowek, dobry na zapas cygar. Po pierwszym modelu P400 pojawiły się P400S o mocy 370 KM i P400SV osiągający 385 KM. Na zamówienie entuzjastów zbudowano pięć kopii Joty pod nazwą Miura SVJ. Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.ale również wspaniale brzmiało! Silnik był bowiem umieszczony poprzecznie , co było ewenementem na skalę światową. który część elementów nadwozia miał wykonaną z cynku. W ciemno składali zamówienia na nowy wóz z Santa Agata

Artykul dodano: 28 - 04 - 2013

PoprzedniStrona glownaNastepny