Strona glowna motoarty

Artykuly motoryzacyjne

Mercedes-Benz E 200 NGT to seryjnie produkowany model, który spala gaz ziemny.

Mercedes-Benz E 200 NGT to seryjnie produkowany model, który spala gaz ziemny. Model E 200 NGT (Natural Gas Technology) został opracowany na bazie E 200 KOMPRESSOR. Eksperci rynku paliw podkreślają, że zależna od ropy naftowej motoryzacja jest droga, zanieczyszcza środowisko, a przy tym niesie ryzyko ekonomiczne i polityczne (niepewne dostawy i zależność od krajów posiadających złoża surowców). a przy tym niesie ryzyko ekonomiczne i polityczne (niepewne dostawy i zależność od krajów posiadających złoża surowców). Zastąpienie benzyny gazem ziemnym redukuje nieco emisje dwutlenku węgla, ogranicza koszty, Prędkość maksymalna pozostaje niezmieniona i wynosi 227 km/h Niewątpliwa zaletą napędu na gaz ziemny jest mniejsza o 20% emisja dwutlenku węgla, Troska o ekologię nie musi oznaczać poszukiwań zupełnie nowych źródeł napędu. Skutkuje to minimalnie wolniejszym przyspieszeniem: sprint od 0 do 100 km/h pochłania 10,8 sekundy, czyli o 0,1 sekundy dłużej, Mercedes-Benz E 200 NGT to seryjnie produkowany model, który spala gaz ziemny. Zastąpienie benzyny gazem ziemnym redukuje nieco emisje dwutlenku węgla, ogranicza koszty, Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.oraz o około 50% niższe wydatki na paliwo (rachunek przy niemieckich cenach benzyny i gazu ziemnego). Zastąpienie benzyny gazem ziemnym redukuje nieco emisje dwutlenku węgla, ogranicza koszty, Producent z dumą podkreśla, że jest to najszybsza limuzyna napędzana tym paliwem. Troska o ekologię nie musi oznaczać poszukiwań zupełnie nowych źródeł napędu. niż w przypadku wersji benzynowej. niż w przypadku wersji benzynowej. a przełączenie z trybu spalania gazu na benzynę dokonuje się automatycznie i niemal niezauważalnie dla osób podróżujących. Po dostosowaniu czterocylindrowego silnika benzynowego do spalania gazu ziemnego, auto zachowało swą dynamikę. Producent z dumą podkreśla, że jest to najszybsza limuzyna napędzana tym paliwem. Prędkość maksymalna pozostaje niezmieniona i wynosi 227 km/h Niewątpliwa zaletą napędu na gaz ziemny jest mniejsza o 20% emisja dwutlenku węgla, Niewątpliwa zaletą napędu na gaz ziemny jest mniejsza o 20% emisja dwutlenku węgla, Prędkość maksymalna pozostaje niezmieniona i wynosi 227 km/h Jednak, auto nadal posiada standardowy zbiornik na benzynę, Pewnym ograniczeniem dla zużywania gazu jest fakt, że zbiorniki mieszczą go zaledwie 18 kg, czyli średnio starczają na przejechanie 300 km. Skutkuje to minimalnie wolniejszym przyspieszeniem: sprint od 0 do 100 km/h pochłania 10,8 sekundy, czyli o 0,1 sekundy dłużej, Mercedes-Benz E 200 NGT to seryjnie produkowany model, który spala gaz ziemny. Mercedes-Benz E 200 NGT to seryjnie produkowany model, który spala gaz ziemny. niż w przypadku wersji benzynowej. ale w żadnym stopniu nie ogranicza ryzyka ekonomicznego i politycznego, bo jak warto przypomnieć, Pewnym ograniczeniem dla zużywania gazu jest fakt, że zbiorniki mieszczą go zaledwie 18 kg, czyli średnio starczają na przejechanie 300 km. Pewnym ograniczeniem dla zużywania gazu jest fakt, że zbiorniki mieszczą go zaledwie 18 kg, czyli średnio starczają na przejechanie 300 km. Model E 200 NGT (Natural Gas Technology) został opracowany na bazie E 200 KOMPRESSOR. Model E 200 NGT (Natural Gas Technology) został opracowany na bazie E 200 KOMPRESSOR. Model E 200 NGT (Natural Gas Technology) został opracowany na bazie E 200 KOMPRESSOR. Skutkuje to minimalnie wolniejszym przyspieszeniem: sprint od 0 do 100 km/h pochłania 10,8 sekundy, czyli o 0,1 sekundy dłużej, Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Nadal pochwalić się może mocą maksymalną 163 KM i maksymalnym momentem obrotowym 240 Nm. Model E 200 NGT (Natural Gas Technology) został opracowany na bazie E 200 KOMPRESSOR. Pewnym ograniczeniem dla zużywania gazu jest fakt, że zbiorniki mieszczą go zaledwie 18 kg, czyli średnio starczają na przejechanie 300 km. Mercedes na gaz Niewątpliwa zaletą napędu na gaz ziemny jest mniejsza o 20% emisja dwutlenku węgla, a przy tym niesie ryzyko ekonomiczne i polityczne (niepewne dostawy i zależność od krajów posiadających złoża surowców). Po dostosowaniu czterocylindrowego silnika benzynowego do spalania gazu ziemnego, auto zachowało swą dynamikę.

Artykul dodano: 25 - 05 - 2013

PoprzedniStrona glownaNastepny