Strona glowna motoarty

Artykuly motoryzacyjne

Laguna obfituje w szereg rozwiązań, które mają co najmniej podtrzymać wysoki poziom bezpieczeństwa, zwiększyć komfort podróżowania,

Podczas dwudniowej prezentacji Renault Laguny w okolicach Salzburga dane nam było się sprawdzić z trzema wersjami silnikowymi. tak by znaleźć się w pierwszej trójce samochodów segmentu D. Renault ambitnie, ale jednocześnie dość ostrożnie podchodzi do kwestii jakości. Zanim jednak będziemy mogli stwierdzić więcej o samej jakości wykonania, przekonaliśmy się, jak jeździ nowa Laguna. Podczas dwudniowej prezentacji Renault Laguny w okolicach Salzburga dane nam było się sprawdzić z trzema wersjami silnikowymi. Z pewnością dwa dni obcowania z autem to za mało, by ocenić w pełni wiarygodnie jakość wykonania. Dokładny cennik wraz ze specyfikacją wyposażenia poznamy już we wrześniu, zaś w salonach nowa Laguna pojawi się w październiku Patrząc na nową Lagunę nie sposób nie oprzec się wrażeniu, jakoby zmian nie było zbyt wiele. Zanim jednak będziemy mogli stwierdzić więcej o samej jakości wykonania, przekonaliśmy się, jak jeździ nowa Laguna. Dwoma dieslami - 1,5 dCi 110 KM oraz 2,0 dCi 150 KM, a także najmocniejszą jednostką benzynową z turbodoładowaniem o pojemności dwóch litrów i mocy 170 KM. Wrażenia z jazdy Mimo iż auto urosło (4,69 m długości, 1,81 m szerokości), to jednak udało się zredukować średnio o 15 kg masę samochodu. Laguna obfituje w szereg rozwiązań, które mają co najmniej podtrzymać wysoki poziom bezpieczeństwa, zwiększyć komfort podróżowania, Podczas prezentacji poznaliśmy bazową cenę, która będzie obowiązywać na polskim rynku. Ogólnie Renault Laguna III może się pochwalić nieco bardziej usztywnionym zawieszeniem w stosunku do poprzednika. I dopiero, gdy udało nam się wydostać na autostradę, na chwilę zboczyliśmy także i do Niemiec, silnik ten pokazał na co go stać. Dokładny cennik wraz ze specyfikacją wyposażenia poznamy już we wrześniu, zaś w salonach nowa Laguna pojawi się w październiku Choć nie sposób tu mówić w żadnym wypadku o jakimś usportowionym charakterze samochodu. Laguna wciąż komfortowo pokonuje wszelakie nierówności. Patrząc na nową Lagunę nie sposób nie oprzec się wrażeniu, jakoby zmian nie było zbyt wiele. I dopiero, gdy udało nam się wydostać na autostradę, na chwilę zboczyliśmy także i do Niemiec, silnik ten pokazał na co go stać. zastosowane nowe rozwiązania technologiczne, nowa trzyletnia gwarancjs - robią wrażenie. Oczywiście cech odróżniających drugą i trzecią generację Laguny znajdziemy dużo więcej. Szczególnie wersja benzynowa, z turbodoładowaniem, nie najlepiej się czuła na wąskich i krętych austriackich drogach. Pierwsze efekty widoczne są we wnętrzu Laguny. Użyte materiały mogą robić wrażenie, ich spasowanie i wykończenie wydaje się być dużo lepsze niż u poprzednika. Przednie - dość agresywne, w niespotykanym dotąd kształcie i wąskie tylne, które zostały wysoko umieszczone tuż pod oknem. iż już wkrótce tak się stanie. Dzięki temu też może udało się uzyskać stylistom nieco bardziej dynamiczny charakter nadwozia. Charakterystyczne światła Układ kierowniczy (ciekawie wygląda sama kierownica ze ściętym dołem) oraz skrzynie biegów działają poprawnie, nie było o co się przyczepić. Minimum za 74 tys. zł W każdym bądź razie to 1,5-litrowy diesel wykazywał podczas próbnych przejazdów największą ochotę do bardziej żwawych ruchów. Oczywiście cech odróżniających drugą i trzecią generację Laguny znajdziemy dużo więcej. Renault ambitnie, ale jednocześnie dość ostrożnie podchodzi do kwestii jakości. Z kolei w przyszłym roku zaplanowano debiut rynkowy Laguny w wersji kombi (Grandtour). Patrząc na nową Lagunę nie sposób nie oprzec się wrażeniu, jakoby zmian nie było zbyt wiele. Podczas prezentacji poznaliśmy bazową cenę, która będzie obowiązywać na polskim rynku. a także zapewnić jak najlepsze wrażenia z samej jazdy. Choć nie sposób tu mówić w żadnym wypadku o jakimś usportowionym charakterze samochodu. Laguna wciąż komfortowo pokonuje wszelakie nierówności. Choć nie sposób tu mówić w żadnym wypadku o jakimś usportowionym charakterze samochodu. Laguna wciąż komfortowo pokonuje wszelakie nierówności. tak by znaleźć się w pierwszej trójce samochodów segmentu D. Przednie - dość agresywne, w niespotykanym dotąd kształcie i wąskie tylne, które zostały wysoko umieszczone tuż pod oknem. tak by znaleźć się w pierwszej trójce samochodów segmentu D. Dwoma dieslami - 1,5 dCi 110 KM oraz 2,0 dCi 150 KM, a także najmocniejszą jednostką benzynową z turbodoładowaniem o pojemności dwóch litrów i mocy 170 KM. Trzecia generacja Laguny ma być zdecydowanie lepszym autem pod tym względem (do tego elementu można było mieć najwięcej zastrzeżeń w przypadku poprzedników), Podczas prezentacji poznaliśmy bazową cenę, która będzie obowiązywać na polskim rynku. Z kolei w przyszłym roku zaplanowano debiut rynkowy Laguny w wersji kombi (Grandtour). Co może dziwić, to najlepsze wrażenie po sobie pozostawił najsłabszy z testowanych silników. Laguna obfituje w szereg rozwiązań, które mają co najmniej podtrzymać wysoki poziom bezpieczeństwa, zwiększyć komfort podróżowania, Także w 2008 roku gamę silników powiększą dwie 6-cylindrowe jednostki - benzynowa o poj. 3,5 litra oraz wysokoprężna o poj. trzech litrów. Jednak wysiłki w tym temacie, jakie zostały poniesione - dwukrotnie dłuższe testy podzespołów auta, łącznie ponad 6 milionów kilometrów jazd próbnych, a także zapewnić jak najlepsze wrażenia z samej jazdy. Jednak jakość nie przesłoniła i innych ważnych kwestii. Wrażenia z jazdy Także w 2008 roku gamę silników powiększą dwie 6-cylindrowe jednostki - benzynowa o poj. 3,5 litra oraz wysokoprężna o poj. trzech litrów. Francuzi zdecydowanie stawiają na poprawę jakości i jeśli przyłożą się do tego, jak do kwestii bezpieczeństwa, to niewykluczone, iż już wkrótce tak się stanie. To już nie jest tylko ta Laguna utożsamiana z bezpieczeństwem, komfortem, która skierowana była raczej do kierowców statecznych. Pierwsza trójka Francuzi zdecydowanie stawiają na poprawę jakości i jeśli przyłożą się do tego, jak do kwestii bezpieczeństwa, to niewykluczone, iż już wkrótce tak się stanie. Szczególnie wersja benzynowa, z turbodoładowaniem, nie najlepiej się czuła na wąskich i krętych austriackich drogach. Trochę winę ponosi tu automatyczna skrzynia biegów, jednak nawet i tryb manualny nie do końca rozwiązywał problemy. Taka jest nowa Laguna Trzecia generacja Laguny ma być zdecydowanie lepszym autem pod tym względem (do tego elementu można było mieć najwięcej zastrzeżeń w przypadku poprzedników), Także w 2008 roku gamę silników powiększą dwie 6-cylindrowe jednostki - benzynowa o poj. 3,5 litra oraz wysokoprężna o poj. trzech litrów. Z kolei w przyszłym roku zaplanowano debiut rynkowy Laguny w wersji kombi (Grandtour). Mimo iż auto urosło (4,69 m długości, 1,81 m szerokości), to jednak udało się zredukować średnio o 15 kg masę samochodu. Wrażenia z jazdy Minimum za 74 tys. zł W każdym bądź razie to 1,5-litrowy diesel wykazywał podczas próbnych przejazdów największą ochotę do bardziej żwawych ruchów. Laguna obfituje w szereg rozwiązań, które mają co najmniej podtrzymać wysoki poziom bezpieczeństwa, zwiększyć komfort podróżowania, Jednak wysiłki w tym temacie, jakie zostały poniesione - dwukrotnie dłuższe testy podzespołów auta, łącznie ponad 6 milionów kilometrów jazd próbnych, Jednak jakość nie przesłoniła i innych ważnych kwestii. Minimum za 74 tys. zł Oczywiście cech odróżniających drugą i trzecią generację Laguny znajdziemy dużo więcej. Renault ambitnie, ale jednocześnie dość ostrożnie podchodzi do kwestii jakości. Minimum za 74 tys. zł Trzecia generacja Laguny ma być zdecydowanie lepszym autem pod tym względem (do tego elementu można było mieć najwięcej zastrzeżeń w przypadku poprzedników), Nowa generacja Renault Laguny ma zmienić oblicze nie tylko samego modelu, ale wręcz i całej marki. tak by znaleźć się w pierwszej trójce samochodów segmentu D. Podczas prezentacji poznaliśmy bazową cenę, która będzie obowiązywać na polskim rynku. Pierwsze efekty widoczne są we wnętrzu Laguny. Użyte materiały mogą robić wrażenie, ich spasowanie i wykończenie wydaje się być dużo lepsze niż u poprzednika. Podczas prezentacji poznaliśmy bazową cenę, która będzie obowiązywać na polskim rynku. I dopiero, gdy udało nam się wydostać na autostradę, na chwilę zboczyliśmy także i do Niemiec, silnik ten pokazał na co go stać. Jednak jakość nie przesłoniła i innych ważnych kwestii. Za 1,6-litrowy silnik benzynowy w wersji wyposażenia Expression przyjdzie chętnym zapłacić 74 tys. zł. Trochę winę ponosi tu automatyczna skrzynia biegów, jednak nawet i tryb manualny nie do końca rozwiązywał problemy. Trzecia generacja Laguny ma być zdecydowanie lepszym autem pod tym względem (do tego elementu można było mieć najwięcej zastrzeżeń w przypadku poprzedników), Co może dziwić, to najlepsze wrażenie po sobie pozostawił najsłabszy z testowanych silników. tak by znaleźć się w pierwszej trójce samochodów segmentu D. Francuzi zdecydowanie stawiają na poprawę jakości i jeśli przyłożą się do tego, jak do kwestii bezpieczeństwa, to niewykluczone,

Artykul dodano: 01 - 06 - 2013

PoprzedniStrona glownaNastepny