Strona glowna motoarty

Plotki

Drugim silnikiem TSI jest - przedstawiona po raz pierwszy w 2006 roku w modelach Golf, Jetta i Touran - wersja 1.4 o mocy 140 KM.

później po przekroczeniu 3.500 obr. rolę tę przejmuje turbosprężarka (napędzana energią gazów spalinowych). Produkowany od 140 lat silnik benzynowy nigdy dotąd nie był tak wydajny jak w dzisiejszej wersji TSI. W tej samej wersji wyposażeniowej, ale z silnikiem 1.4 o mocy 80 KM auto kosztuje 59 990 zł. Zdaniem specjalistów, Volkswagen rozwiązał tym samym problem połączenia dwóch odmiennych technologii. później po przekroczeniu 3.500 obr. rolę tę przejmuje turbosprężarka (napędzana energią gazów spalinowych). Przejście z kompresora na turbosprężarkę nie jest wyczuwalne, silnik płynnie nabiera obrotów, zarówno przy dynamicznym ruszaniu z miejsca, Wybrane modele Zdaniem specjalistów, Volkswagen rozwiązał tym samym problem połączenia dwóch odmiennych technologii. Pierwszym na świecie samochodem wyposażonym w silnik TSI o pojemności 1,4 l był Golf GT. Przebieg momentu obrotowego w takim silniku jest imponujący: 240 Nm dostępne jest w zakresie 1.500- 3.500 obrotów. Drugim silnikiem TSI jest - przedstawiona po raz pierwszy w 2006 roku w modelach Golf, Jetta i Touran - wersja 1.4 o mocy 140 KM. Zdaniem specjalistów, Volkswagen rozwiązał tym samym problem połączenia dwóch odmiennych technologii. Przejście z kompresora na turbosprężarkę nie jest wyczuwalne, silnik płynnie nabiera obrotów, zarówno przy dynamicznym ruszaniu z miejsca, Innowacyjna technika jednak kosztuje. Wyposażony w 140-konny silnik 1.4 TSI Golf Trendline to wydatek 70 290 zł. Mieliśmy okazję sprawdzić Golfa z silnikiem 1.4 TSI (140 KM), wyposażonego w skrzynię DSG. Dzięki znacznemu momentowi obrotowemu auto z silnikiem TSI oferuje większą przyjemność zjazdy. Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Dynamika auta jest imponująca. Gdy wciskamy pedał gazu trudno uwierzyć, że pod maską pracuje tak niewielka jednostka napędowa. Produkowany od 140 lat silnik benzynowy nigdy dotąd nie był tak wydajny jak w dzisiejszej wersji TSI. Produkowany od 140 lat silnik benzynowy nigdy dotąd nie był tak wydajny jak w dzisiejszej wersji TSI. Znajdzie on zastosowanie jeszcze w tym roku w rodzinie Golfa i zastąpi jednostkę 1.6 FSI (115 KM). Przejście z kompresora na turbosprężarkę nie jest wyczuwalne, silnik płynnie nabiera obrotów, zarówno przy dynamicznym ruszaniu z miejsca, VW z silnikami TSI VW z silnikami TSI Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Pierwszym na świecie samochodem wyposażonym w silnik TSI o pojemności 1,4 l był Golf GT. Dynamika auta jest imponująca. Gdy wciskamy pedał gazu trudno uwierzyć, że pod maską pracuje tak niewielka jednostka napędowa. I to w silniku, którego pojemność wynosi zaledwie 1,4 l. Zdaniem specjalistów, Volkswagen rozwiązał tym samym problem połączenia dwóch odmiennych technologii. później po przekroczeniu 3.500 obr. rolę tę przejmuje turbosprężarka (napędzana energią gazów spalinowych). Wykorzystano w nich innowacyjne rozwiązanie: dostarczaniem powietrza do cylindrów zajmuje się najpierw kompresor (napędzany mechanicznie paskiem), Wykorzystano w nich innowacyjne rozwiązanie: dostarczaniem powietrza do cylindrów zajmuje się najpierw kompresor (napędzany mechanicznie paskiem), Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Wybrane modele Wszystkie silniki TSI zostały opracowane z myślą o zasilaniu benzyną Super 95. Wykorzystano w nich innowacyjne rozwiązanie: dostarczaniem powietrza do cylindrów zajmuje się najpierw kompresor (napędzany mechanicznie paskiem), Dzięki znacznemu momentowi obrotowemu auto z silnikiem TSI oferuje większą przyjemność zjazdy. Dzięki znacznemu momentowi obrotowemu auto z silnikiem TSI oferuje większą przyjemność zjazdy. Drugim silnikiem TSI jest - przedstawiona po raz pierwszy w 2006 roku w modelach Golf, Jetta i Touran - wersja 1.4 o mocy 140 KM. Volkswagen przedstawi niedługo trzeci silnik 1.4 TSI, tym razem o mocy 122 KM. Produkowany od 140 lat silnik benzynowy nigdy dotąd nie był tak wydajny jak w dzisiejszej wersji TSI. Ale są to dwa różne samochody: pierwszy dla miłośników dynamicznej, sportowej jazdy; drugi dla bardziej statecznych kierowców.Po uruchomieniu zimnego silnika dało się słyszeć jego dość głośną pracę, ale po przejechaniu kilku kilometrów, zrobiło się wyraźnie ciszej. Volkswagen jako pierwszy na świecie wprowadził do seryjnej produkcji podwójnie doładowane silniki benzynowe z wtryskiem paliwa TSI. Innowacyjna technika jednak kosztuje. Wyposażony w 140-konny silnik 1.4 TSI Golf Trendline to wydatek 70 290 zł. Volkswagen jako pierwszy na świecie wprowadził do seryjnej produkcji podwójnie doładowane silniki benzynowe z wtryskiem paliwa TSI. Pierwszym na świecie samochodem wyposażonym w silnik TSI o pojemności 1,4 l był Golf GT. Ale są to dwa różne samochody: pierwszy dla miłośników dynamicznej, sportowej jazdy; drugi dla bardziej statecznych kierowców.Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Zdaniem specjalistów, Volkswagen rozwiązał tym samym problem połączenia dwóch odmiennych technologii. jak też wyprzedzaniu na trasie z wyższą prędkością. Drugim silnikiem TSI jest - przedstawiona po raz pierwszy w 2006 roku w modelach Golf, Jetta i Touran - wersja 1.4 o mocy 140 KM. Ale są to dwa różne samochody: pierwszy dla miłośników dynamicznej, sportowej jazdy; drugi dla bardziej statecznych kierowców.jak też wyprzedzaniu na trasie z wyższą prędkością. I to w silniku, którego pojemność wynosi zaledwie 1,4 l. Dynamika auta jest imponująca. Gdy wciskamy pedał gazu trudno uwierzyć, że pod maską pracuje tak niewielka jednostka napędowa. I to w silniku, którego pojemność wynosi zaledwie 1,4 l. Pierwszym na świecie samochodem wyposażonym w silnik TSI o pojemności 1,4 l był Golf GT.

Artykul dodano: 12 - 06 - 2013

PoprzedniStrona glownaNastepny