Strona glowna motoarty

ceny samochodow

Artykuly motoryzacyjne

to Hybrid Development Center zlokalizowane w amerykańskim Troy nie miało większego znaczenia.

Sprawa jest poważna, bo z czasem może się okazać, że za kilka lat w USA nie będzie można w ogóle sprzedawać wyposażonych w potężne silniki spalinowe limuzyn. Toyota i Honda, głównie w Ameryce Północnej (czyli na największym rynku motoryzacyjnym na świecie) BMW i Mercedes razem… z powodzeniem sprzedają już setki tysięcy samochodów hybrydowych. BMW i Mercedes razem… z powodzeniem sprzedają już setki tysięcy samochodów hybrydowych. BMW i Mercedes razem… Bo przecież nie sposób wyobrazić sobie BMW serii 7, Mercedesa klasy S, Maybacha, To właśnie na nim śrubowane są normy czystości, które bardzo utrudniają sprzedaż drogich, a więc z reguły paliwożernych aut. Obaj producenci deklarują, że projekt napędu hybrydowego przeznaczonego dla tylnonapędowej Rzecz więc nie dotyczy jedynie względów ambicjonalnych, bo europejscy producenci samochodów luksusowych w bardzo dużym stopniu zależą od bogatego rynku amerykańskiego. Obie firmy mają równy udział w projekcie i na zasadach partnerskich korzystać mają z jego owoców. czy należącego do BMW Rolls-Royce’a bez silnika o pojemności przynajmniej 5 litrów. Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Niemało dopiec musiały obu wielkim niemieckim rywalom sukcesy Japończykom w dziedzinie samochodów hybrydowych. Teraz wspólne prace prowadzone będą w Niemczech, czyli w sercu rozwoju technologicznego obu koncernów. Obie firmy mają równy udział w projekcie i na zasadach partnerskich korzystać mają z jego owoców. BMW i DaimlerChrysler będą ściśle współpracować! Oba koncerny połączą siły, by razem opracować moduł napędu hybrydowego przeznaczonego dla aut luksusowych. to Hybrid Development Center zlokalizowane w amerykańskim Troy nie miało większego znaczenia. Bo przecież nie sposób wyobrazić sobie BMW serii 7, Mercedesa klasy S, Maybacha, BMW i DaimlerChrysler będą ściśle współpracować! Oba koncerny połączą siły, by razem opracować moduł napędu hybrydowego przeznaczonego dla aut luksusowych. Sprawa jest poważna, bo z czasem może się okazać, że za kilka lat w USA nie będzie można w ogóle sprzedawać wyposażonych w potężne silniki spalinowe limuzyn. Toyota i Honda, głównie w Ameryce Północnej (czyli na największym rynku motoryzacyjnym na świecie) to Hybrid Development Center zlokalizowane w amerykańskim Troy nie miało większego znaczenia. z powodzeniem sprzedają już setki tysięcy samochodów hybrydowych. BMW i DaimlerChrysler będą ściśle współpracować! Oba koncerny połączą siły, by razem opracować moduł napędu hybrydowego przeznaczonego dla aut luksusowych. Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.limuzyny klasy premium powinien przynieść pierwsze komercyjne rezultaty już za trzy lata.to Hybrid Development Center zlokalizowane w amerykańskim Troy nie miało większego znaczenia. To właśnie na nim śrubowane są normy czystości, które bardzo utrudniają sprzedaż drogich, a więc z reguły paliwożernych aut. BMW i DaimlerChrysler będą ściśle współpracować! Oba koncerny połączą siły, by razem opracować moduł napędu hybrydowego przeznaczonego dla aut luksusowych. Wprawdzie BMW i Mercedes współpracowały już 2 lata temu w dziedzinie napędu hybrydowego, To właśnie na nim śrubowane są normy czystości, które bardzo utrudniają sprzedaż drogich, a więc z reguły paliwożernych aut. Sprawa jest poważna, bo z czasem może się okazać, że za kilka lat w USA nie będzie można w ogóle sprzedawać wyposażonych w potężne silniki spalinowe limuzyn.

Artykul dodano: 14 - 06 - 2013

PoprzedniStrona glownaNastepny