Strona glowna motoarty

samochody

Biznes

Obie firmy mają równy udział w projekcie i na zasadach partnerskich korzystać mają z jego owoców.

Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Sprawa jest poważna, bo z czasem może się okazać, że za kilka lat w USA nie będzie można w ogóle sprzedawać wyposażonych w potężne silniki spalinowe limuzyn. Bo przecież nie sposób wyobrazić sobie BMW serii 7, Mercedesa klasy S, Maybacha, Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Teraz wspólne prace prowadzone będą w Niemczech, czyli w sercu rozwoju technologicznego obu koncernów. BMW i DaimlerChrysler będą ściśle współpracować! Oba koncerny połączą siły, by razem opracować moduł napędu hybrydowego przeznaczonego dla aut luksusowych. z powodzeniem sprzedają już setki tysięcy samochodów hybrydowych. Bo przecież nie sposób wyobrazić sobie BMW serii 7, Mercedesa klasy S, Maybacha, Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Bo przecież nie sposób wyobrazić sobie BMW serii 7, Mercedesa klasy S, Maybacha, Niemało dopiec musiały obu wielkim niemieckim rywalom sukcesy Japończykom w dziedzinie samochodów hybrydowych. Wprawdzie BMW i Mercedes współpracowały już 2 lata temu w dziedzinie napędu hybrydowego, To właśnie na nim śrubowane są normy czystości, które bardzo utrudniają sprzedaż drogich, a więc z reguły paliwożernych aut. Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Obaj producenci deklarują, że projekt napędu hybrydowego przeznaczonego dla tylnonapędowej Obie firmy mają równy udział w projekcie i na zasadach partnerskich korzystać mają z jego owoców. czy należącego do BMW Rolls-Royce’a bez silnika o pojemności przynajmniej 5 litrów. Bo przecież nie sposób wyobrazić sobie BMW serii 7, Mercedesa klasy S, Maybacha, czy należącego do BMW Rolls-Royce’a bez silnika o pojemności przynajmniej 5 litrów. BMW i DaimlerChrysler będą ściśle współpracować! Oba koncerny połączą siły, by razem opracować moduł napędu hybrydowego przeznaczonego dla aut luksusowych. czy należącego do BMW Rolls-Royce’a bez silnika o pojemności przynajmniej 5 litrów. To właśnie na nim śrubowane są normy czystości, które bardzo utrudniają sprzedaż drogich, a więc z reguły paliwożernych aut. Toyota i Honda, głównie w Ameryce Północnej (czyli na największym rynku motoryzacyjnym na świecie) czy należącego do BMW Rolls-Royce’a bez silnika o pojemności przynajmniej 5 litrów. Obaj producenci deklarują, że projekt napędu hybrydowego przeznaczonego dla tylnonapędowej Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Obie firmy mają równy udział w projekcie i na zasadach partnerskich korzystać mają z jego owoców. Sprawa jest poważna, bo z czasem może się okazać, że za kilka lat w USA nie będzie można w ogóle sprzedawać wyposażonych w potężne silniki spalinowe limuzyn. To właśnie na nim śrubowane są normy czystości, które bardzo utrudniają sprzedaż drogich, a więc z reguły paliwożernych aut. Teraz wspólne prace prowadzone będą w Niemczech, czyli w sercu rozwoju technologicznego obu koncernów. Teraz wspólne prace prowadzone będą w Niemczech, czyli w sercu rozwoju technologicznego obu koncernów. Sprawa jest poważna, bo z czasem może się okazać, że za kilka lat w USA nie będzie można w ogóle sprzedawać wyposażonych w potężne silniki spalinowe limuzyn. Rzecz więc nie dotyczy jedynie względów ambicjonalnych, bo europejscy producenci samochodów luksusowych w bardzo dużym stopniu zależą od bogatego rynku amerykańskiego. Wprawdzie BMW i Mercedes współpracowały już 2 lata temu w dziedzinie napędu hybrydowego,

Artykul dodano: 14 - 11 - 2010

PoprzedniStrona glownaNastepny