Sprawa jest poważna, bo z czasem może się okazać, że za kilka lat w USA nie będzie można w ogóle sprzedawać wyposażonych w potężne silniki spalinowe limuzyn.
limuzyny klasy premium powinien przynieść pierwsze komercyjne rezultaty już za trzy lata.BMW i DaimlerChrysler będą ściśle współpracować! Oba koncerny połączą siły, by razem opracować moduł napędu hybrydowego przeznaczonego dla aut luksusowych.
To właśnie na nim śrubowane są normy czystości, które bardzo utrudniają sprzedaż drogich, a więc z reguły paliwożernych aut.
BMW i Mercedes razem…
Obaj producenci deklarują, że projekt napędu hybrydowego przeznaczonego dla tylnonapędowej
Bo przecież nie sposób wyobrazić sobie BMW serii 7, Mercedesa klasy S, Maybacha,
Wprawdzie BMW i Mercedes współpracowały już 2 lata temu w dziedzinie napędu hybrydowego,
Obie firmy mają równy udział w projekcie i na zasadach partnerskich korzystać mają z jego owoców.
limuzyny klasy premium powinien przynieść pierwsze komercyjne rezultaty już za trzy lata.limuzyny klasy premium powinien przynieść pierwsze komercyjne rezultaty już za trzy lata.Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Wprawdzie BMW i Mercedes współpracowały już 2 lata temu w dziedzinie napędu hybrydowego,
limuzyny klasy premium powinien przynieść pierwsze komercyjne rezultaty już za trzy lata.Teraz wspólne prace prowadzone będą w Niemczech, czyli w sercu rozwoju technologicznego obu koncernów.
Bo przecież nie sposób wyobrazić sobie BMW serii 7, Mercedesa klasy S, Maybacha,
Sprawa jest poważna, bo z czasem może się okazać, że za kilka lat w USA nie będzie można w ogóle sprzedawać wyposażonych w potężne silniki spalinowe limuzyn.
BMW i DaimlerChrysler będą ściśle współpracować! Oba koncerny połączą siły, by razem opracować moduł napędu hybrydowego przeznaczonego dla aut luksusowych.
Rzecz więc nie dotyczy jedynie względów ambicjonalnych, bo europejscy producenci samochodów luksusowych w bardzo dużym stopniu zależą od bogatego rynku amerykańskiego.
Bo przecież nie sposób wyobrazić sobie BMW serii 7, Mercedesa klasy S, Maybacha,
BMW i DaimlerChrysler będą ściśle współpracować! Oba koncerny połączą siły, by razem opracować moduł napędu hybrydowego przeznaczonego dla aut luksusowych.
Obie firmy mają równy udział w projekcie i na zasadach partnerskich korzystać mają z jego owoców.
To właśnie na nim śrubowane są normy czystości, które bardzo utrudniają sprzedaż drogich, a więc z reguły paliwożernych aut.
Niemało dopiec musiały obu wielkim niemieckim rywalom sukcesy Japończykom w dziedzinie samochodów hybrydowych.
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Sprawa jest poważna, bo z czasem może się okazać, że za kilka lat w USA nie będzie można w ogóle sprzedawać wyposażonych w potężne silniki spalinowe limuzyn.
z powodzeniem sprzedają już setki tysięcy samochodów hybrydowych.
Rzecz więc nie dotyczy jedynie względów ambicjonalnych, bo europejscy producenci samochodów luksusowych w bardzo dużym stopniu zależą od bogatego rynku amerykańskiego.
Teraz wspólne prace prowadzone będą w Niemczech, czyli w sercu rozwoju technologicznego obu koncernów.
Wprawdzie BMW i Mercedes współpracowały już 2 lata temu w dziedzinie napędu hybrydowego,
z powodzeniem sprzedają już setki tysięcy samochodów hybrydowych.
limuzyny klasy premium powinien przynieść pierwsze komercyjne rezultaty już za trzy lata.z powodzeniem sprzedają już setki tysięcy samochodów hybrydowych.
Artykul dodano: 28 - 07 - 2013
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL