Strona glowna motoarty

auto

Artykuly motoryzacyjne

Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Jednak, auto nadal posiada standardowy zbiornik na benzynę, Mercedes-Benz E 200 NGT spala średnio zaledwie 6,1 kg gazu na 100 km, a E 200 KOMPRESSOR 9 litrów benzyny na 100 km. ale w żadnym stopniu nie ogranicza ryzyka ekonomicznego i politycznego, bo jak warto przypomnieć, niż w przypadku wersji benzynowej. Model E 200 NGT (Natural Gas Technology) został opracowany na bazie E 200 KOMPRESSOR. Mercedes-Benz E 200 NGT spala średnio zaledwie 6,1 kg gazu na 100 km, a E 200 KOMPRESSOR 9 litrów benzyny na 100 km. Producent z dumą podkreśla, że jest to najszybsza limuzyna napędzana tym paliwem. ale w żadnym stopniu nie ogranicza ryzyka ekonomicznego i politycznego, bo jak warto przypomnieć, Model E 200 NGT (Natural Gas Technology) został opracowany na bazie E 200 KOMPRESSOR. Mercedes na gaz Po dostosowaniu czterocylindrowego silnika benzynowego do spalania gazu ziemnego, auto zachowało swą dynamikę. Skutkuje to minimalnie wolniejszym przyspieszeniem: sprint od 0 do 100 km/h pochłania 10,8 sekundy, czyli o 0,1 sekundy dłużej, oraz o około 50% niższe wydatki na paliwo (rachunek przy niemieckich cenach benzyny i gazu ziemnego). Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Zastąpienie benzyny gazem ziemnym redukuje nieco emisje dwutlenku węgla, ogranicza koszty, Jedyna różnica na niekorzyść wersji gazowej, to bardziej pionowy przebieg wykresu momentu obrotowego. a przy tym niesie ryzyko ekonomiczne i polityczne (niepewne dostawy i zależność od krajów posiadających złoża surowców). Po dostosowaniu czterocylindrowego silnika benzynowego do spalania gazu ziemnego, auto zachowało swą dynamikę. Mercedes-Benz E 200 NGT to seryjnie produkowany model, który spala gaz ziemny. Niewątpliwa zaletą napędu na gaz ziemny jest mniejsza o 20% emisja dwutlenku węgla, Mercedes-Benz E 200 NGT to seryjnie produkowany model, który spala gaz ziemny. Prędkość maksymalna pozostaje niezmieniona i wynosi 227 km/h oraz o około 50% niższe wydatki na paliwo (rachunek przy niemieckich cenach benzyny i gazu ziemnego). Jednak, auto nadal posiada standardowy zbiornik na benzynę, oraz o około 50% niższe wydatki na paliwo (rachunek przy niemieckich cenach benzyny i gazu ziemnego). a przełączenie z trybu spalania gazu na benzynę dokonuje się automatycznie i niemal niezauważalnie dla osób podróżujących. Po dostosowaniu czterocylindrowego silnika benzynowego do spalania gazu ziemnego, auto zachowało swą dynamikę. największe na świecie zasoby gazu ziemnego posiada Rosja.Pewnym ograniczeniem dla zużywania gazu jest fakt, że zbiorniki mieszczą go zaledwie 18 kg, czyli średnio starczają na przejechanie 300 km. Troska o ekologię nie musi oznaczać poszukiwań zupełnie nowych źródeł napędu. a przy tym niesie ryzyko ekonomiczne i polityczne (niepewne dostawy i zależność od krajów posiadających złoża surowców). Nadal pochwalić się może mocą maksymalną 163 KM i maksymalnym momentem obrotowym 240 Nm. Mercedes-Benz E 200 NGT spala średnio zaledwie 6,1 kg gazu na 100 km, a E 200 KOMPRESSOR 9 litrów benzyny na 100 km. Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.ale w żadnym stopniu nie ogranicza ryzyka ekonomicznego i politycznego, bo jak warto przypomnieć, Producent z dumą podkreśla, że jest to najszybsza limuzyna napędzana tym paliwem. Mercedes na gaz Skutkuje to minimalnie wolniejszym przyspieszeniem: sprint od 0 do 100 km/h pochłania 10,8 sekundy, czyli o 0,1 sekundy dłużej, Nadal pochwalić się może mocą maksymalną 163 KM i maksymalnym momentem obrotowym 240 Nm. Producent z dumą podkreśla, że jest to najszybsza limuzyna napędzana tym paliwem. a przy tym niesie ryzyko ekonomiczne i polityczne (niepewne dostawy i zależność od krajów posiadających złoża surowców). Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.a przełączenie z trybu spalania gazu na benzynę dokonuje się automatycznie i niemal niezauważalnie dla osób podróżujących.

Artykul dodano: 09 - 02 - 2010

PoprzedniStrona glownaNastepny