W trybie benzynowym paliwo wtryskiwane jest bezpośrednio, a wodór poprzez zintegrowany z układem ssącym silnika przewód zasilający.
BMW zapewnia, że spalanie wodoru ma tę wyższość nad ogniwami paliwowymi, że uzyskiwana jest większa moc.
W razie konieczności wodór można również wytwarzać przy wykorzystaniu naturalnego gazu, biogazu lub innych podstawowych źródeł energii
W celu zapewnienia możliwie najdłuższego zasięgu BMW serii 7 Hydrogen wyposażone jest w tradycyjny
Spalający wodór BMW serii 7 Hydrogen emituje prawie wyłącznie parę wodną. Warto przy tym zaznaczyć, że zasoby wodoru są praktycznie nieograniczone,
wyjątkowo elastycznego systemu zarządzania pracą silnika,
Umieszczenie dodatkowych elementów w tylnej części pojazdu spowodowało modyfikacje ustawień zawieszenia i amortyzatorów BMW serii 7 Hydrogen,
wyjątkowo elastycznego systemu zarządzania pracą silnika,
Spalający się do dziesięciu razy szybciej niż tradycyjne paliwo wodór jest jednak o wiele bardziej wydajny.
BMW zapewnia, że spalanie wodoru ma tę wyższość nad ogniwami paliwowymi, że uzyskiwana jest większa moc.
W trybie benzynowym paliwo wtryskiwane jest bezpośrednio, a wodór poprzez zintegrowany z układem ssącym silnika przewód zasilający.
BMW serii 7 Hydrogen zostało również standardowo wyposażone w
wyjątkowo elastycznego systemu zarządzania pracą silnika,
Dzięki doskonałej izolacji termicznej ciekły wodór może być przechowywany pod ciśnieniem 3–5 bar, w stałej temperaturze ok. –250°C.
W razie konieczności wodór można również wytwarzać przy wykorzystaniu naturalnego gazu, biogazu lub innych podstawowych źródeł energii
Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Izolacja termiczna jest na tyle skuteczna, że jeśli taki zbiornik wypełniony byłby wrzącą kawą, to dopiero po 80 dniach ostygłaby ona na tyle,
przy czym system automatycznie przestawia się na spalanie benzyny po wykorzystaniu zapasów wodoru.
BMW serii 7 Hydrogen zostało również standardowo wyposażone w
W celu promocji wykorzystania wodoru jako źródła energii firma BMW Group podpisała porozumienie z koncernem Total, dostawcą paliw i olejów mineralnych,
przy czym system automatycznie przestawia się na spalanie benzyny po wykorzystaniu zapasów wodoru.
Spalający się do dziesięciu razy szybciej niż tradycyjne paliwo wodór jest jednak o wiele bardziej wydajny.
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Izolacja termiczna jest na tyle skuteczna, że jeśli taki zbiornik wypełniony byłby wrzącą kawą, to dopiero po 80 dniach ostygłaby ona na tyle,
Izolacja termiczna jest na tyle skuteczna, że jeśli taki zbiornik wypełniony byłby wrzącą kawą, to dopiero po 80 dniach ostygłaby ona na tyle,
BMW zapewnia, że spalanie wodoru ma tę wyższość nad ogniwami paliwowymi, że uzyskiwana jest większa moc.
Aby w pełni wykorzystać ten potencjał, jednostka napędowa V12 z BMW serii 7 Hydrogen wymagała zastosowania
BMW serii 7 Hydrogen
Spalający wodór BMW serii 7 Hydrogen emituje prawie wyłącznie parę wodną. Warto przy tym zaznaczyć, że zasoby wodoru są praktycznie nieograniczone,
jaki zapewniają VALVETRONIC i Double VANOS, gdzie wymiana ładunku i rytm wtrysku paliwa mogą być dostosowywane do
Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.oferująca między innymi w pełni adaptacyjny napęd zaworów VALVETRONIC czy zmienną regulację faz rozrządu Double VANOS.
przy czym system automatycznie przestawia się na spalanie benzyny po wykorzystaniu zapasów wodoru.
oferująca między innymi w pełni adaptacyjny napęd zaworów VALVETRONIC czy zmienną regulację faz rozrządu Double VANOS.
Produkcja aut już ruszyła, a pierwszych 100 egzemplarzy dotrze do wyznaczonych klientów w 2007 roku.
elektroniczny układ stabilizacyjny AdaptiveDrive z regulowanymi i przystosowanymi do charakterystyki pojazdu amortyzatorami.
Produkcja aut już ruszyła, a pierwszych 100 egzemplarzy dotrze do wyznaczonych klientów w 2007 roku.
Aby w pełni wykorzystać ten potencjał, jednostka napędowa V12 z BMW serii 7 Hydrogen wymagała zastosowania
Zasięg benzynowo-wodorowego BMW 7 wynosi ponad 700 km (kilometrów w trybie wodorowym oraz kolejne 500 kilometrów na paliwie benzynowym).
Napędzany wodorem dwunastocylindrowy silnik BMW Hydrogen 7 posiada moc 260 KM, która pozwala przyspieszać od 0 do 100 km/h w 9,5 sekundy.
Podobnie jak inne modele BMW serii 7, 6 i 5 nowy model z napędem wodorowym produkowany jest w zakładach BMW w Dingolfing,
74-litrowy zbiornik paliwa benzynowego oraz w dodatkowy zbiornik o pojemności 8 kg ciekłego wodoru.
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.BMW zapewnia, że spalanie wodoru ma tę wyższość nad ogniwami paliwowymi, że uzyskiwana jest większa moc.
ale pomimo większej masy tylnej osi zarówno stabilność, jak i komfort jazdy pozostały na tym samym poziomie.
BMW zapewnia, że spalanie wodoru ma tę wyższość nad ogniwami paliwowymi, że uzyskiwana jest większa moc.
W marcu 2006 r., znów w nawiązaniu do inicjatywy CEP, Total otworzył kolejną stację paliw wodorowych w stolicy Niemiec.
Karoseria BMW serii 7 Hydrogen została zmodyfikowana tak, by kompensować przyrost masy pojazdu spowodowany nową technologią napędu,
W razie konieczności wodór można również wytwarzać przy wykorzystaniu naturalnego gazu, biogazu lub innych podstawowych źródeł energii
elektroniczny układ stabilizacyjny AdaptiveDrive z regulowanymi i przystosowanymi do charakterystyki pojazdu amortyzatorami.
oferująca między innymi w pełni adaptacyjny napęd zaworów VALVETRONIC czy zmienną regulację faz rozrządu Double VANOS.
specyficznych cech mieszanki wodorowo-powietrznej.
Napędzany wodorem dwunastocylindrowy silnik BMW Hydrogen 7 posiada moc 260 KM, która pozwala przyspieszać od 0 do 100 km/h w 9,5 sekundy.
elektroniczny układ stabilizacyjny AdaptiveDrive z regulowanymi i przystosowanymi do charakterystyki pojazdu amortyzatorami.
jaki zapewniają VALVETRONIC i Double VANOS, gdzie wymiana ładunku i rytm wtrysku paliwa mogą być dostosowywane do
W Los Angeles BMW zaprezentowało pierwszą seryjnie produkowaną limuzynę o napędzie wodorowym: BMW serii 7 Hydrogen.
jaki zapewniają VALVETRONIC i Double VANOS, gdzie wymiana ładunku i rytm wtrysku paliwa mogą być dostosowywane do
Izolacja termiczna jest na tyle skuteczna, że jeśli taki zbiornik wypełniony byłby wrzącą kawą, to dopiero po 80 dniach ostygłaby ona na tyle,
Zastosowanie tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknami węglowymi (CFK) zapewnia jeszcze większą wytrzymałość i bezpieczeństwo w razie zderzenia,
W Los Angeles BMW zaprezentowało pierwszą seryjnie produkowaną limuzynę o napędzie wodorowym: BMW serii 7 Hydrogen.
Zastosowanie tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknami węglowymi (CFK) zapewnia jeszcze większą wytrzymałość i bezpieczeństwo w razie zderzenia,
a tym samym spełniać wszystkie wymogi norm pasywnego bezpieczeństwa.
Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Samochód może więc być bez przeszkód wykorzystywany w codziennej eksploatacji poza zasięgiem sieci oferujących tankowanie ciekłego wodoru.
Zastosowanie tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknami węglowymi (CFK) zapewnia jeszcze większą wytrzymałość i bezpieczeństwo w razie zderzenia,
Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.30-milimetrowej próżniowej warstwy izolacyjnej pomiędzy wewnętrzną a zewnętrzną częścią zbiornika.
Zastosowanie tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknami węglowymi (CFK) zapewnia jeszcze większą wytrzymałość i bezpieczeństwo w razie zderzenia,
Pod koniec roku 2006 Total zamierza wybudować nowe zintegrowane stacje paliw wodorowych w Monachium, a,
BMW serii 7 Hydrogen zostało również standardowo wyposażone w
W razie konieczności wodór można również wytwarzać przy wykorzystaniu naturalnego gazu, biogazu lub innych podstawowych źródeł energii
Umieszczenie dodatkowych elementów w tylnej części pojazdu spowodowało modyfikacje ustawień zawieszenia i amortyzatorów BMW serii 7 Hydrogen,
Pod koniec roku 2006 Total zamierza wybudować nowe zintegrowane stacje paliw wodorowych w Monachium, a,
Spalający się do dziesięciu razy szybciej niż tradycyjne paliwo wodór jest jednak o wiele bardziej wydajny.
BMW serii 7 Hydrogen zostało również standardowo wyposażone w
Samochód może więc być bez przeszkód wykorzystywany w codziennej eksploatacji poza zasięgiem sieci oferujących tankowanie ciekłego wodoru.
W celu zapewnienia możliwie najdłuższego zasięgu BMW serii 7 Hydrogen wyposażone jest w tradycyjny
pomimo niewielkiego przyrostu masy.
BMW serii 7 Hydrogen zostało również standardowo wyposażone w
Umieszczenie dodatkowych elementów w tylnej części pojazdu spowodowało modyfikacje ustawień zawieszenia i amortyzatorów BMW serii 7 Hydrogen,
74-litrowy zbiornik paliwa benzynowego oraz w dodatkowy zbiornik o pojemności 8 kg ciekłego wodoru.
elektroniczny układ stabilizacyjny AdaptiveDrive z regulowanymi i przystosowanymi do charakterystyki pojazdu amortyzatorami.
który od roku 2004 prowadzi w Berlinie zintegrowaną dystrybucję paliw tradycyjnych i wodorowych.
Karoseria BMW serii 7 Hydrogen została zmodyfikowana tak, by kompensować przyrost masy pojazdu spowodowany nową technologią napędu,
Podstawą wodorowego silnika spalinowego jest benzynowa jednostka BMW 760i,
Taka konstrukcja redukuje przenoszenie ciepła do minimum, przy czym warstwa wewnętrzna zapewnia taką izolację, jak 17-metrowy styropian.
przy czym system automatycznie przestawia się na spalanie benzyny po wykorzystaniu zapasów wodoru.
a jego silnik – wzorem wszystkich silników dwunastocylindrowych BMW – pochodzi z zakładów produkcji silników w Monachium.
Zastosowanie tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknami węglowymi (CFK) zapewnia jeszcze większą wytrzymałość i bezpieczeństwo w razie zderzenia,
Podobnie jak inne modele BMW serii 7, 6 i 5 nowy model z napędem wodorowym produkowany jest w zakładach BMW w Dingolfing,
Izolacja termiczna jest na tyle skuteczna, że jeśli taki zbiornik wypełniony byłby wrzącą kawą, to dopiero po 80 dniach ostygłaby ona na tyle,
Artykul dodano: 30 - 12 - 2010
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL