BMW serii 7 Hydrogen wykorzystuje technologię spalania wodoru w silniku benzynowym,
Zastosowanie tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknami węglowymi (CFK) zapewnia jeszcze większą wytrzymałość i bezpieczeństwo w razie zderzenia,
30-milimetrowej próżniowej warstwy izolacyjnej pomiędzy wewnętrzną a zewnętrzną częścią zbiornika.
a jego silnik – wzorem wszystkich silników dwunastocylindrowych BMW – pochodzi z zakładów produkcji silników w Monachium.
Spalający wodór BMW serii 7 Hydrogen emituje prawie wyłącznie parę wodną. Warto przy tym zaznaczyć, że zasoby wodoru są praktycznie nieograniczone,
BMW zapewnia, że spalanie wodoru ma tę wyższość nad ogniwami paliwowymi, że uzyskiwana jest większa moc.
który od roku 2004 prowadzi w Berlinie zintegrowaną dystrybucję paliw tradycyjnych i wodorowych.
Napędzany wodorem dwunastocylindrowy silnik BMW Hydrogen 7 posiada moc 260 KM, która pozwala przyspieszać od 0 do 100 km/h w 9,5 sekundy.
a tym samym spełniać wszystkie wymogi norm pasywnego bezpieczeństwa.
74-litrowy zbiornik paliwa benzynowego oraz w dodatkowy zbiornik o pojemności 8 kg ciekłego wodoru.
Samochód może więc być bez przeszkód wykorzystywany w codziennej eksploatacji poza zasięgiem sieci oferujących tankowanie ciekłego wodoru.
Taka konstrukcja redukuje przenoszenie ciepła do minimum, przy czym warstwa wewnętrzna zapewnia taką izolację, jak 17-metrowy styropian.
Zastosowanie tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknami węglowymi (CFK) zapewnia jeszcze większą wytrzymałość i bezpieczeństwo w razie zderzenia,
pomimo niewielkiego przyrostu masy.
Karoseria BMW serii 7 Hydrogen została zmodyfikowana tak, by kompensować przyrost masy pojazdu spowodowany nową technologią napędu,
W trybie benzynowym paliwo wtryskiwane jest bezpośrednio, a wodór poprzez zintegrowany z układem ssącym silnika przewód zasilający.
Produkcja aut już ruszyła, a pierwszych 100 egzemplarzy dotrze do wyznaczonych klientów w 2007 roku.
przy czym system automatycznie przestawia się na spalanie benzyny po wykorzystaniu zapasów wodoru.
W celu promocji wykorzystania wodoru jako źródła energii firma BMW Group podpisała porozumienie z koncernem Total, dostawcą paliw i olejów mineralnych,
wyjątkowo elastycznego systemu zarządzania pracą silnika,
Taka konstrukcja redukuje przenoszenie ciepła do minimum, przy czym warstwa wewnętrzna zapewnia taką izolację, jak 17-metrowy styropian.
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Samochód może więc być bez przeszkód wykorzystywany w codziennej eksploatacji poza zasięgiem sieci oferujących tankowanie ciekłego wodoru.
przy czym system automatycznie przestawia się na spalanie benzyny po wykorzystaniu zapasów wodoru.
Samochód może więc być bez przeszkód wykorzystywany w codziennej eksploatacji poza zasięgiem sieci oferujących tankowanie ciekłego wodoru.
W celu promocji wykorzystania wodoru jako źródła energii firma BMW Group podpisała porozumienie z koncernem Total, dostawcą paliw i olejów mineralnych,
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.BMW zapewnia, że spalanie wodoru ma tę wyższość nad ogniwami paliwowymi, że uzyskiwana jest większa moc.
Napędzany wodorem dwunastocylindrowy silnik BMW Hydrogen 7 posiada moc 260 KM, która pozwala przyspieszać od 0 do 100 km/h w 9,5 sekundy.
74-litrowy zbiornik paliwa benzynowego oraz w dodatkowy zbiornik o pojemności 8 kg ciekłego wodoru.
W trybie benzynowym paliwo wtryskiwane jest bezpośrednio, a wodór poprzez zintegrowany z układem ssącym silnika przewód zasilający.
W celu promocji wykorzystania wodoru jako źródła energii firma BMW Group podpisała porozumienie z koncernem Total, dostawcą paliw i olejów mineralnych,
ale pomimo większej masy tylnej osi zarówno stabilność, jak i komfort jazdy pozostały na tym samym poziomie.
Dzięki doskonałej izolacji termicznej ciekły wodór może być przechowywany pod ciśnieniem 3–5 bar, w stałej temperaturze ok. –250°C.
który od roku 2004 prowadzi w Berlinie zintegrowaną dystrybucję paliw tradycyjnych i wodorowych.
W trybie benzynowym paliwo wtryskiwane jest bezpośrednio, a wodór poprzez zintegrowany z układem ssącym silnika przewód zasilający.
W razie konieczności wodór można również wytwarzać przy wykorzystaniu naturalnego gazu, biogazu lub innych podstawowych źródeł energii
BMW serii 7 Hydrogen zostało również standardowo wyposażone w
Zasięg benzynowo-wodorowego BMW 7 wynosi ponad 700 km (kilometrów w trybie wodorowym oraz kolejne 500 kilometrów na paliwie benzynowym).
Produkcja aut już ruszyła, a pierwszych 100 egzemplarzy dotrze do wyznaczonych klientów w 2007 roku.
jaki zapewniają VALVETRONIC i Double VANOS, gdzie wymiana ładunku i rytm wtrysku paliwa mogą być dostosowywane do
Karoseria BMW serii 7 Hydrogen została zmodyfikowana tak, by kompensować przyrost masy pojazdu spowodowany nową technologią napędu,
elektroniczny układ stabilizacyjny AdaptiveDrive z regulowanymi i przystosowanymi do charakterystyki pojazdu amortyzatorami.
Napędzany wodorem dwunastocylindrowy silnik BMW Hydrogen 7 posiada moc 260 KM, która pozwala przyspieszać od 0 do 100 km/h w 9,5 sekundy.
Spalający się do dziesięciu razy szybciej niż tradycyjne paliwo wodór jest jednak o wiele bardziej wydajny.
W trybie benzynowym paliwo wtryskiwane jest bezpośrednio, a wodór poprzez zintegrowany z układem ssącym silnika przewód zasilający.
by można ją było wypić.
który od roku 2004 prowadzi w Berlinie zintegrowaną dystrybucję paliw tradycyjnych i wodorowych.
W trybie benzynowym paliwo wtryskiwane jest bezpośrednio, a wodór poprzez zintegrowany z układem ssącym silnika przewód zasilający.
BMW serii 7 Hydrogen zostało również standardowo wyposażone w
pomimo niewielkiego przyrostu masy.
W Los Angeles BMW zaprezentowało pierwszą seryjnie produkowaną limuzynę o napędzie wodorowym: BMW serii 7 Hydrogen.
Zastosowanie tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknami węglowymi (CFK) zapewnia jeszcze większą wytrzymałość i bezpieczeństwo w razie zderzenia,
bo można go odzyskiwać z biomasy lub za pomocą energii słonecznej, wietrznej lub wodnej.
wyjątkowo elastycznego systemu zarządzania pracą silnika,
W celu zapewnienia możliwie najdłuższego zasięgu BMW serii 7 Hydrogen wyposażone jest w tradycyjny
specyficznych cech mieszanki wodorowo-powietrznej.
Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.oferująca między innymi w pełni adaptacyjny napęd zaworów VALVETRONIC czy zmienną regulację faz rozrządu Double VANOS.
Zbiornik wodorowy ma podwójn ściany ze stali nierdzewnej o grubości dwóch milimetrów oraz z
Produkcja aut już ruszyła, a pierwszych 100 egzemplarzy dotrze do wyznaczonych klientów w 2007 roku.
BMW serii 7 Hydrogen
74-litrowy zbiornik paliwa benzynowego oraz w dodatkowy zbiornik o pojemności 8 kg ciekłego wodoru.
koncerny BMW Group i Total zawarły umowę na otwarcie kolejnej zintegrowanej stacji z paliwem wodorowym w jednym z większych miast Europy.Dzięki doskonałej izolacji termicznej ciekły wodór może być przechowywany pod ciśnieniem 3–5 bar, w stałej temperaturze ok. –250°C.
Spalający wodór BMW serii 7 Hydrogen emituje prawie wyłącznie parę wodną. Warto przy tym zaznaczyć, że zasoby wodoru są praktycznie nieograniczone,
Podobnie jak inne modele BMW serii 7, 6 i 5 nowy model z napędem wodorowym produkowany jest w zakładach BMW w Dingolfing,
Taka konstrukcja redukuje przenoszenie ciepła do minimum, przy czym warstwa wewnętrzna zapewnia taką izolację, jak 17-metrowy styropian.
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.W marcu 2006 r., znów w nawiązaniu do inicjatywy CEP, Total otworzył kolejną stację paliw wodorowych w stolicy Niemiec.
W trybie benzynowym paliwo wtryskiwane jest bezpośrednio, a wodór poprzez zintegrowany z układem ssącym silnika przewód zasilający.
Zasięg benzynowo-wodorowego BMW 7 wynosi ponad 700 km (kilometrów w trybie wodorowym oraz kolejne 500 kilometrów na paliwie benzynowym).
Dzięki doskonałej izolacji termicznej ciekły wodór może być przechowywany pod ciśnieniem 3–5 bar, w stałej temperaturze ok. –250°C.
który od roku 2004 prowadzi w Berlinie zintegrowaną dystrybucję paliw tradycyjnych i wodorowych.
BMW serii 7 Hydrogen wykorzystuje technologię spalania wodoru w silniku benzynowym,
ale pomimo większej masy tylnej osi zarówno stabilność, jak i komfort jazdy pozostały na tym samym poziomie.
elektroniczny układ stabilizacyjny AdaptiveDrive z regulowanymi i przystosowanymi do charakterystyki pojazdu amortyzatorami.
elektroniczny układ stabilizacyjny AdaptiveDrive z regulowanymi i przystosowanymi do charakterystyki pojazdu amortyzatorami.
BMW serii 7 Hydrogen zostało również standardowo wyposażone w
30-milimetrowej próżniowej warstwy izolacyjnej pomiędzy wewnętrzną a zewnętrzną częścią zbiornika.
wyjątkowo elastycznego systemu zarządzania pracą silnika,
30-milimetrowej próżniowej warstwy izolacyjnej pomiędzy wewnętrzną a zewnętrzną częścią zbiornika.
a tym samym spełniać wszystkie wymogi norm pasywnego bezpieczeństwa.
specyficznych cech mieszanki wodorowo-powietrznej.
Podstawą wodorowego silnika spalinowego jest benzynowa jednostka BMW 760i,
Produkcja aut już ruszyła, a pierwszych 100 egzemplarzy dotrze do wyznaczonych klientów w 2007 roku.
Izolacja termiczna jest na tyle skuteczna, że jeśli taki zbiornik wypełniony byłby wrzącą kawą, to dopiero po 80 dniach ostygłaby ona na tyle,
który od roku 2004 prowadzi w Berlinie zintegrowaną dystrybucję paliw tradycyjnych i wodorowych.
Podstawą wodorowego silnika spalinowego jest benzynowa jednostka BMW 760i,
Dzięki doskonałej izolacji termicznej ciekły wodór może być przechowywany pod ciśnieniem 3–5 bar, w stałej temperaturze ok. –250°C.
jaki zapewniają VALVETRONIC i Double VANOS, gdzie wymiana ładunku i rytm wtrysku paliwa mogą być dostosowywane do
Artykul dodano: 02 - 02 - 2011
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL