Strona glowna motoarty

dealerzy

Biznes

który gwarantuje dynamikę i bezpieczeństwo jazdy nawet na najmniej przyczepnych nawierzchniach. Limuzyna klasy średniej znacznie urosła i gabarytami dorównała niemal plasowanemu segment wyżej modelowi A6. Niemal pewne jest, że prędzej, czy później powstanie rywal BMW M3, czyli Audi S4. Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Niemal pewne jest, że prędzej, czy później powstanie rywal BMW M3, czyli Audi S4. Stylistyka kabiny jest zbliżona do znanej już z modelu A5, A6 oraz Q7. Wyposażenie będzie praktycznie kompletne. Długość 4,7 metra oraz 2,8 metrowy rozstaw osi gwarantuje, że w kabinie oraz w bagażniku nie zabraknie przestrzeni. Podobnie w inne Audi, także A4 otrzyma napęd na przednią oś, a za dopłatą będzie można zamówić doskonały napęd Quattro, Tradycyjnie dla Audi całość wykończono z zegarmistrzowską precyzją oraz przy użyciu materiałów najwyższej jakości. Kto preferuje tankowanie oleju napędowego dokona wyboru między trzema dieslami. Niemiecki producent od lat stawia na sportowy, a zarazem elegancki design. Niemiecki producent od lat stawia na sportowy, a zarazem elegancki design. Długość 4,7 metra oraz 2,8 metrowy rozstaw osi gwarantuje, że w kabinie oraz w bagażniku nie zabraknie przestrzeni. Niemal pewne jest, że prędzej, czy później powstanie rywal BMW M3, czyli Audi S4. Więcej emocji zagwarantuje 190-konny 2.7 TDI, zaś trzylitrowy diesel o mocy 240 KM zachwyci nie tylko znakomitą elastycznością, ale i dynamiką. Najnowsze Audi zostanie zaprezentowane w trakcie salonu samochodowego Frankfurcie. Niemiecki producent od lat stawia na sportowy, a zarazem elegancki design. Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Tradycyjnie dla Audi całość wykończono z zegarmistrzowską precyzją oraz przy użyciu materiałów najwyższej jakości. który gwarantuje dynamikę i bezpieczeństwo jazdy nawet na najmniej przyczepnych nawierzchniach. Niemiecki producent od lat stawia na sportowy, a zarazem elegancki design. Limuzyna klasy średniej znacznie urosła i gabarytami dorównała niemal plasowanemu segment wyżej modelowi A6. Stylistyka kabiny jest zbliżona do znanej już z modelu A5, A6 oraz Q7. Wyposażenie będzie praktycznie kompletne. Limuzyna klasy średniej znacznie urosła i gabarytami dorównała niemal plasowanemu segment wyżej modelowi A6. Do napędu posłużą silniki przetestowane już w innych samochodach koncernu Audi-VW. Moment obrotowy będzie przenoszony przez 6-biegowe skrzynie manualne, automatyczny Tiptronic lub bezstopniową przekładnię Multitronic. Niemiecki producent od lat stawia na sportowy, a zarazem elegancki design. Podstawowy, 2.0 TDI ma moc 140 KM. Kto preferuje tankowanie oleju napędowego dokona wyboru między trzema dieslami. Więcej emocji zagwarantuje 190-konny 2.7 TDI, zaś trzylitrowy diesel o mocy 240 KM zachwyci nie tylko znakomitą elastycznością, ale i dynamiką. Niemiecki producent od lat stawia na sportowy, a zarazem elegancki design. Więcej emocji zagwarantuje 190-konny 2.7 TDI, zaś trzylitrowy diesel o mocy 240 KM zachwyci nie tylko znakomitą elastycznością, ale i dynamiką. Stylistyka kabiny jest zbliżona do znanej już z modelu A5, A6 oraz Q7. Wyposażenie będzie praktycznie kompletne. Niemal pewne jest, że prędzej, czy później powstanie rywal BMW M3, czyli Audi S4. Nie zabraknie automatycznej klimatyzacji, sportowo wyprofilowanej kierownicy, nawigacji satelitarnej oraz 6 poduszek powietrznych. Podobnie w inne Audi, także A4 otrzyma napęd na przednią oś, a za dopłatą będzie można zamówić doskonały napęd Quattro, Niemal pewne jest, że prędzej, czy później powstanie rywal BMW M3, czyli Audi S4. Do napędu posłużą silniki przetestowane już w innych samochodach koncernu Audi-VW. Sprzedaż na niemieckim rynku powinna ruszyć jeszcze w listopadzie tego roku, a A4 wstępnie wyceniono na 26 000 euro.Niemiecki producent od lat stawia na sportowy, a zarazem elegancki design. Nie inaczej zostało wystylizowane najnowsze Audi A4.

Artykul dodano: 05 - 01 - 2013

PoprzedniStrona glownaNastepny