Pozostałe dwie wersje potrzebowały sporo więcej czasu i miejsca, by w pełni wykazać swoje możliwości.
Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Ogólnie Renault Laguna III może się pochwalić nieco bardziej usztywnionym zawieszeniem w stosunku do poprzednika.
Wrażenia z jazdy
I wreszcie w przyszłym roku powinna zadebiutować także Laguna w wersji coupe, której zapowiedź zobaczymy jeszcze w tym roku na wystawie we Frankfurcie.tak by znaleźć się w pierwszej trójce samochodów segmentu D.
Choć nie sposób tu mówić w żadnym wypadku o jakimś usportowionym charakterze samochodu. Laguna wciąż komfortowo pokonuje wszelakie nierówności.
Podczas prezentacji poznaliśmy bazową cenę, która będzie obowiązywać na polskim rynku.
Pierwsze efekty widoczne są we wnętrzu Laguny. Użyte materiały mogą robić wrażenie, ich spasowanie i wykończenie wydaje się być dużo lepsze niż u poprzednika.
Dzięki temu też może udało się uzyskać stylistom nieco bardziej dynamiczny charakter nadwozia.
iż już wkrótce tak się stanie.
Ogólnie Renault Laguna III może się pochwalić nieco bardziej usztywnionym zawieszeniem w stosunku do poprzednika.
Tak na dobrą sprawę, wyróżnikiem nowej generacji będą światła.
Podczas dwudniowej prezentacji Renault Laguny w okolicach Salzburga dane nam było się sprawdzić z trzema wersjami silnikowymi.
Dwoma dieslami - 1,5 dCi 110 KM oraz 2,0 dCi 150 KM, a także najmocniejszą jednostką benzynową z turbodoładowaniem o pojemności dwóch litrów i mocy 170 KM.
Minimum za 74 tys. zł
Choć nie sposób tu mówić w żadnym wypadku o jakimś usportowionym charakterze samochodu. Laguna wciąż komfortowo pokonuje wszelakie nierówności.
W każdym bądź razie to 1,5-litrowy diesel wykazywał podczas próbnych przejazdów największą ochotę do bardziej żwawych ruchów.
Pierwsza trójka
Na pewno sporo tu tłumaczy aż o 80 kg mniejsza masa auta.
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Dokładny cennik wraz ze specyfikacją wyposażenia poznamy już we wrześniu, zaś w salonach nowa Laguna pojawi się w październiku
Nowa generacja Renault Laguny ma zmienić oblicze nie tylko samego modelu, ale wręcz i całej marki.
Pierwsza trójka
Trochę winę ponosi tu automatyczna skrzynia biegów, jednak nawet i tryb manualny nie do końca rozwiązywał problemy.
Jednak jakość nie przesłoniła i innych ważnych kwestii.
Wrażenia z jazdy
Z kolei w przyszłym roku zaplanowano debiut rynkowy Laguny w wersji kombi (Grandtour).
Wrażenia z jazdy
I wreszcie w przyszłym roku powinna zadebiutować także Laguna w wersji coupe, której zapowiedź zobaczymy jeszcze w tym roku na wystawie we Frankfurcie.Także w 2008 roku gamę silników powiększą dwie 6-cylindrowe jednostki - benzynowa o poj. 3,5 litra oraz wysokoprężna o poj. trzech litrów.
Taka jest nowa Laguna
To już nie jest tylko ta Laguna utożsamiana z bezpieczeństwem, komfortem, która skierowana była raczej do kierowców statecznych.
Dzięki temu też może udało się uzyskać stylistom nieco bardziej dynamiczny charakter nadwozia.
zastosowane nowe rozwiązania technologiczne, nowa trzyletnia gwarancjs - robią wrażenie.
Na pewno sporo tu tłumaczy aż o 80 kg mniejsza masa auta.
Z kolei w przyszłym roku zaplanowano debiut rynkowy Laguny w wersji kombi (Grandtour).
I dopiero, gdy udało nam się wydostać na autostradę, na chwilę zboczyliśmy także i do Niemiec, silnik ten pokazał na co go stać.
Ogólnie Renault Laguna III może się pochwalić nieco bardziej usztywnionym zawieszeniem w stosunku do poprzednika.
Wrażenia z jazdy
Francuzi zdecydowanie stawiają na poprawę jakości i jeśli przyłożą się do tego, jak do kwestii bezpieczeństwa, to niewykluczone,
Trzecia generacja Laguny ma być zdecydowanie lepszym autem pod tym względem (do tego elementu można było mieć najwięcej zastrzeżeń w przypadku poprzedników),
To już nie jest tylko ta Laguna utożsamiana z bezpieczeństwem, komfortem, która skierowana była raczej do kierowców statecznych.
iż już wkrótce tak się stanie.
Mimo iż auto urosło (4,69 m długości, 1,81 m szerokości), to jednak udało się zredukować średnio o 15 kg masę samochodu.
Renault ambitnie, ale jednocześnie dość ostrożnie podchodzi do kwestii jakości.
Laguna obfituje w szereg rozwiązań, które mają co najmniej podtrzymać wysoki poziom bezpieczeństwa, zwiększyć komfort podróżowania,
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Mimo iż auto urosło (4,69 m długości, 1,81 m szerokości), to jednak udało się zredukować średnio o 15 kg masę samochodu.
Zanim jednak będziemy mogli stwierdzić więcej o samej jakości wykonania, przekonaliśmy się, jak jeździ nowa Laguna.
Dwoma dieslami - 1,5 dCi 110 KM oraz 2,0 dCi 150 KM, a także najmocniejszą jednostką benzynową z turbodoładowaniem o pojemności dwóch litrów i mocy 170 KM.
Przednie - dość agresywne, w niespotykanym dotąd kształcie i wąskie tylne, które zostały wysoko umieszczone tuż pod oknem.
Na pewno sporo tu tłumaczy aż o 80 kg mniejsza masa auta.
Oczywiście cech odróżniających drugą i trzecią generację Laguny znajdziemy dużo więcej.
Zanim jednak będziemy mogli stwierdzić więcej o samej jakości wykonania, przekonaliśmy się, jak jeździ nowa Laguna.
Dokładny cennik wraz ze specyfikacją wyposażenia poznamy już we wrześniu, zaś w salonach nowa Laguna pojawi się w październiku
Dzięki temu też może udało się uzyskać stylistom nieco bardziej dynamiczny charakter nadwozia.
Z pewnością dwa dni obcowania z autem to za mało, by ocenić w pełni wiarygodnie jakość wykonania.
Minimum za 74 tys. zł
Wrażenia z jazdy
Z kolei w przyszłym roku zaplanowano debiut rynkowy Laguny w wersji kombi (Grandtour).
Minimum za 74 tys. zł
Nowa generacja Renault Laguny ma zmienić oblicze nie tylko samego modelu, ale wręcz i całej marki.
a także zapewnić jak najlepsze wrażenia z samej jazdy.
To już nie jest tylko ta Laguna utożsamiana z bezpieczeństwem, komfortem, która skierowana była raczej do kierowców statecznych.
Szczególnie wersja benzynowa, z turbodoładowaniem, nie najlepiej się czuła na wąskich i krętych austriackich drogach.
Pozostałe dwie wersje potrzebowały sporo więcej czasu i miejsca, by w pełni wykazać swoje możliwości.
Na pewno sporo tu tłumaczy aż o 80 kg mniejsza masa auta.
Jednak wysiłki w tym temacie, jakie zostały poniesione - dwukrotnie dłuższe testy podzespołów auta, łącznie ponad 6 milionów kilometrów jazd próbnych,
Wrażenia z jazdy
Minimum za 74 tys. zł
Dzięki temu też może udało się uzyskać stylistom nieco bardziej dynamiczny charakter nadwozia.
Co może dziwić, to najlepsze wrażenie po sobie pozostawił najsłabszy z testowanych silników.
Charakterystyczne światła
I wreszcie w przyszłym roku powinna zadebiutować także Laguna w wersji coupe, której zapowiedź zobaczymy jeszcze w tym roku na wystawie we Frankfurcie.Szczególnie wersja benzynowa, z turbodoładowaniem, nie najlepiej się czuła na wąskich i krętych austriackich drogach.
Mimo iż auto urosło (4,69 m długości, 1,81 m szerokości), to jednak udało się zredukować średnio o 15 kg masę samochodu.
Szczególnie wersja benzynowa, z turbodoładowaniem, nie najlepiej się czuła na wąskich i krętych austriackich drogach.
I wreszcie w przyszłym roku powinna zadebiutować także Laguna w wersji coupe, której zapowiedź zobaczymy jeszcze w tym roku na wystawie we Frankfurcie.Pozostałe dwie wersje potrzebowały sporo więcej czasu i miejsca, by w pełni wykazać swoje możliwości.
iż już wkrótce tak się stanie.
tak by znaleźć się w pierwszej trójce samochodów segmentu D.
I wreszcie w przyszłym roku powinna zadebiutować także Laguna w wersji coupe, której zapowiedź zobaczymy jeszcze w tym roku na wystawie we Frankfurcie.Za 1,6-litrowy silnik benzynowy w wersji wyposażenia Expression przyjdzie chętnym zapłacić 74 tys. zł.
Zanim jednak będziemy mogli stwierdzić więcej o samej jakości wykonania, przekonaliśmy się, jak jeździ nowa Laguna.
iż już wkrótce tak się stanie.
Z kolei w przyszłym roku zaplanowano debiut rynkowy Laguny w wersji kombi (Grandtour).
Jednak jakość nie przesłoniła i innych ważnych kwestii.
Podczas dwudniowej prezentacji Renault Laguny w okolicach Salzburga dane nam było się sprawdzić z trzema wersjami silnikowymi.
Artykul dodano: 10 - 01 - 2013
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL