Strona glowna motoarty

auto

Biznes

74-litrowy zbiornik paliwa benzynowego oraz w dodatkowy zbiornik o pojemności 8 kg ciekłego wodoru.

Umieszczenie dodatkowych elementów w tylnej części pojazdu spowodowało modyfikacje ustawień zawieszenia i amortyzatorów BMW serii 7 Hydrogen, koncerny BMW Group i Total zawarły umowę na otwarcie kolejnej zintegrowanej stacji z paliwem wodorowym w jednym z większych miast Europy.Napędzany wodorem dwunastocylindrowy silnik BMW Hydrogen 7 posiada moc 260 KM, która pozwala przyspieszać od 0 do 100 km/h w 9,5 sekundy. Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.W celu zapewnienia możliwie najdłuższego zasięgu BMW serii 7 Hydrogen wyposażone jest w tradycyjny przy czym system automatycznie przestawia się na spalanie benzyny po wykorzystaniu zapasów wodoru. Samochód może więc być bez przeszkód wykorzystywany w codziennej eksploatacji poza zasięgiem sieci oferujących tankowanie ciekłego wodoru. Dzięki doskonałej izolacji termicznej ciekły wodór może być przechowywany pod ciśnieniem 3–5 bar, w stałej temperaturze ok. –250°C. W Los Angeles BMW zaprezentowało pierwszą seryjnie produkowaną limuzynę o napędzie wodorowym: BMW serii 7 Hydrogen. a jego silnik – wzorem wszystkich silników dwunastocylindrowych BMW – pochodzi z zakładów produkcji silników w Monachium. Zasięg benzynowo-wodorowego BMW 7 wynosi ponad 700 km (kilometrów w trybie wodorowym oraz kolejne 500 kilometrów na paliwie benzynowym). przy czym system automatycznie przestawia się na spalanie benzyny po wykorzystaniu zapasów wodoru. który od roku 2004 prowadzi w Berlinie zintegrowaną dystrybucję paliw tradycyjnych i wodorowych. elektroniczny układ stabilizacyjny AdaptiveDrive z regulowanymi i przystosowanymi do charakterystyki pojazdu amortyzatorami. 74-litrowy zbiornik paliwa benzynowego oraz w dodatkowy zbiornik o pojemności 8 kg ciekłego wodoru. oferująca między innymi w pełni adaptacyjny napęd zaworów VALVETRONIC czy zmienną regulację faz rozrządu Double VANOS. Zastosowanie tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknami węglowymi (CFK) zapewnia jeszcze większą wytrzymałość i bezpieczeństwo w razie zderzenia, Napędzany wodorem dwunastocylindrowy silnik BMW Hydrogen 7 posiada moc 260 KM, która pozwala przyspieszać od 0 do 100 km/h w 9,5 sekundy. Podstawą wodorowego silnika spalinowego jest benzynowa jednostka BMW 760i, by można ją było wypić. specyficznych cech mieszanki wodorowo-powietrznej. jaki zapewniają VALVETRONIC i Double VANOS, gdzie wymiana ładunku i rytm wtrysku paliwa mogą być dostosowywane do by można ją było wypić. BMW serii 7 Hydrogen wykorzystuje technologię spalania wodoru w silniku benzynowym, Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 230 km/h. Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.a jego silnik – wzorem wszystkich silników dwunastocylindrowych BMW – pochodzi z zakładów produkcji silników w Monachium. Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Spalający się do dziesięciu razy szybciej niż tradycyjne paliwo wodór jest jednak o wiele bardziej wydajny. elektroniczny układ stabilizacyjny AdaptiveDrive z regulowanymi i przystosowanymi do charakterystyki pojazdu amortyzatorami. Karoseria BMW serii 7 Hydrogen została zmodyfikowana tak, by kompensować przyrost masy pojazdu spowodowany nową technologią napędu, Podstawą wodorowego silnika spalinowego jest benzynowa jednostka BMW 760i, Umieszczenie dodatkowych elementów w tylnej części pojazdu spowodowało modyfikacje ustawień zawieszenia i amortyzatorów BMW serii 7 Hydrogen, BMW serii 7 Hydrogen Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.który od roku 2004 prowadzi w Berlinie zintegrowaną dystrybucję paliw tradycyjnych i wodorowych. Dzięki doskonałej izolacji termicznej ciekły wodór może być przechowywany pod ciśnieniem 3–5 bar, w stałej temperaturze ok. –250°C. wyjątkowo elastycznego systemu zarządzania pracą silnika, wyjątkowo elastycznego systemu zarządzania pracą silnika, BMW serii 7 Hydrogen wykorzystuje technologię spalania wodoru w silniku benzynowym, pomimo niewielkiego przyrostu masy. W razie konieczności wodór można również wytwarzać przy wykorzystaniu naturalnego gazu, biogazu lub innych podstawowych źródeł energii 74-litrowy zbiornik paliwa benzynowego oraz w dodatkowy zbiornik o pojemności 8 kg ciekłego wodoru. Zbiornik wodorowy ma podwójn ściany ze stali nierdzewnej o grubości dwóch milimetrów oraz z W marcu 2006 r., znów w nawiązaniu do inicjatywy CEP, Total otworzył kolejną stację paliw wodorowych w stolicy Niemiec. BMW serii 7 Hydrogen zostało również standardowo wyposażone w bo można go odzyskiwać z biomasy lub za pomocą energii słonecznej, wietrznej lub wodnej. ale pomimo większej masy tylnej osi zarówno stabilność, jak i komfort jazdy pozostały na tym samym poziomie. Pod koniec roku 2006 Total zamierza wybudować nowe zintegrowane stacje paliw wodorowych w Monachium, a, Samochód może więc być bez przeszkód wykorzystywany w codziennej eksploatacji poza zasięgiem sieci oferujących tankowanie ciekłego wodoru. 74-litrowy zbiornik paliwa benzynowego oraz w dodatkowy zbiornik o pojemności 8 kg ciekłego wodoru. W Los Angeles BMW zaprezentowało pierwszą seryjnie produkowaną limuzynę o napędzie wodorowym: BMW serii 7 Hydrogen. Spalający wodór BMW serii 7 Hydrogen emituje prawie wyłącznie parę wodną. Warto przy tym zaznaczyć, że zasoby wodoru są praktycznie nieograniczone, W razie konieczności wodór można również wytwarzać przy wykorzystaniu naturalnego gazu, biogazu lub innych podstawowych źródeł energii Napędzany wodorem dwunastocylindrowy silnik BMW Hydrogen 7 posiada moc 260 KM, która pozwala przyspieszać od 0 do 100 km/h w 9,5 sekundy. BMW serii 7 Hydrogen wykorzystuje technologię spalania wodoru w silniku benzynowym, BMW serii 7 Hydrogen wykorzystuje technologię spalania wodoru w silniku benzynowym, BMW serii 7 Hydrogen zostało również standardowo wyposażone w BMW serii 7 Hydrogen zostało również standardowo wyposażone w Izolacja termiczna jest na tyle skuteczna, że jeśli taki zbiornik wypełniony byłby wrzącą kawą, to dopiero po 80 dniach ostygłaby ona na tyle, wyjątkowo elastycznego systemu zarządzania pracą silnika, wyjątkowo elastycznego systemu zarządzania pracą silnika, Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Spalający się do dziesięciu razy szybciej niż tradycyjne paliwo wodór jest jednak o wiele bardziej wydajny. koncerny BMW Group i Total zawarły umowę na otwarcie kolejnej zintegrowanej stacji z paliwem wodorowym w jednym z większych miast Europy.Umieszczenie dodatkowych elementów w tylnej części pojazdu spowodowało modyfikacje ustawień zawieszenia i amortyzatorów BMW serii 7 Hydrogen, Spalający wodór BMW serii 7 Hydrogen emituje prawie wyłącznie parę wodną. Warto przy tym zaznaczyć, że zasoby wodoru są praktycznie nieograniczone, Spalający się do dziesięciu razy szybciej niż tradycyjne paliwo wodór jest jednak o wiele bardziej wydajny. BMW serii 7 Hydrogen zostało również standardowo wyposażone w Zastosowanie tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknami węglowymi (CFK) zapewnia jeszcze większą wytrzymałość i bezpieczeństwo w razie zderzenia, by można ją było wypić. bo można go odzyskiwać z biomasy lub za pomocą energii słonecznej, wietrznej lub wodnej. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 230 km/h. Napędzany wodorem dwunastocylindrowy silnik BMW Hydrogen 7 posiada moc 260 KM, która pozwala przyspieszać od 0 do 100 km/h w 9,5 sekundy. Dzięki doskonałej izolacji termicznej ciekły wodór może być przechowywany pod ciśnieniem 3–5 bar, w stałej temperaturze ok. –250°C. specyficznych cech mieszanki wodorowo-powietrznej. Taka konstrukcja redukuje przenoszenie ciepła do minimum, przy czym warstwa wewnętrzna zapewnia taką izolację, jak 17-metrowy styropian. a jego silnik – wzorem wszystkich silników dwunastocylindrowych BMW – pochodzi z zakładów produkcji silników w Monachium. pomimo niewielkiego przyrostu masy. Karoseria BMW serii 7 Hydrogen została zmodyfikowana tak, by kompensować przyrost masy pojazdu spowodowany nową technologią napędu, BMW serii 7 Hydrogen zostało również standardowo wyposażone w a tym samym spełniać wszystkie wymogi norm pasywnego bezpieczeństwa. Karoseria BMW serii 7 Hydrogen została zmodyfikowana tak, by kompensować przyrost masy pojazdu spowodowany nową technologią napędu, Izolacja termiczna jest na tyle skuteczna, że jeśli taki zbiornik wypełniony byłby wrzącą kawą, to dopiero po 80 dniach ostygłaby ona na tyle, a tym samym spełniać wszystkie wymogi norm pasywnego bezpieczeństwa. BMW zapewnia, że spalanie wodoru ma tę wyższość nad ogniwami paliwowymi, że uzyskiwana jest większa moc. W Los Angeles BMW zaprezentowało pierwszą seryjnie produkowaną limuzynę o napędzie wodorowym: BMW serii 7 Hydrogen. Spalający wodór BMW serii 7 Hydrogen emituje prawie wyłącznie parę wodną. Warto przy tym zaznaczyć, że zasoby wodoru są praktycznie nieograniczone, W marcu 2006 r., znów w nawiązaniu do inicjatywy CEP, Total otworzył kolejną stację paliw wodorowych w stolicy Niemiec. ale pomimo większej masy tylnej osi zarówno stabilność, jak i komfort jazdy pozostały na tym samym poziomie.

Artykul dodano: 16 - 03 - 2013

PoprzedniStrona glownaNastepny