Taka jest nowa Laguna
Podczas prezentacji poznaliśmy bazową cenę, która będzie obowiązywać na polskim rynku.
Pierwsze efekty widoczne są we wnętrzu Laguny. Użyte materiały mogą robić wrażenie, ich spasowanie i wykończenie wydaje się być dużo lepsze niż u poprzednika.
Podczas prezentacji poznaliśmy bazową cenę, która będzie obowiązywać na polskim rynku.
I dopiero, gdy udało nam się wydostać na autostradę, na chwilę zboczyliśmy także i do Niemiec, silnik ten pokazał na co go stać.
Na pewno sporo tu tłumaczy aż o 80 kg mniejsza masa auta.
Nowa generacja Renault Laguny ma zmienić oblicze nie tylko samego modelu, ale wręcz i całej marki.
To już nie jest tylko ta Laguna utożsamiana z bezpieczeństwem, komfortem, która skierowana była raczej do kierowców statecznych.
zastosowane nowe rozwiązania technologiczne, nowa trzyletnia gwarancjs - robią wrażenie.
Oczywiście cech odróżniających drugą i trzecią generację Laguny znajdziemy dużo więcej.
Podczas dwudniowej prezentacji Renault Laguny w okolicach Salzburga dane nam było się sprawdzić z trzema wersjami silnikowymi.
I wreszcie w przyszłym roku powinna zadebiutować także Laguna w wersji coupe, której zapowiedź zobaczymy jeszcze w tym roku na wystawie we Frankfurcie.Pierwsze efekty widoczne są we wnętrzu Laguny. Użyte materiały mogą robić wrażenie, ich spasowanie i wykończenie wydaje się być dużo lepsze niż u poprzednika.
Ogólnie Renault Laguna III może się pochwalić nieco bardziej usztywnionym zawieszeniem w stosunku do poprzednika.
I wreszcie w przyszłym roku powinna zadebiutować także Laguna w wersji coupe, której zapowiedź zobaczymy jeszcze w tym roku na wystawie we Frankfurcie.Pierwsza trójka
Jednak jakość nie przesłoniła i innych ważnych kwestii.
Trochę winę ponosi tu automatyczna skrzynia biegów, jednak nawet i tryb manualny nie do końca rozwiązywał problemy.
Jednak jakość nie przesłoniła i innych ważnych kwestii.
Jednak wysiłki w tym temacie, jakie zostały poniesione - dwukrotnie dłuższe testy podzespołów auta, łącznie ponad 6 milionów kilometrów jazd próbnych,
Podczas dwudniowej prezentacji Renault Laguny w okolicach Salzburga dane nam było się sprawdzić z trzema wersjami silnikowymi.
Co może dziwić, to najlepsze wrażenie po sobie pozostawił najsłabszy z testowanych silników.
Jednak jakość nie przesłoniła i innych ważnych kwestii.
Patrząc na nową Lagunę nie sposób nie oprzec się wrażeniu, jakoby zmian nie było zbyt wiele.
Z pewnością dwa dni obcowania z autem to za mało, by ocenić w pełni wiarygodnie jakość wykonania.
Dokładny cennik wraz ze specyfikacją wyposażenia poznamy już we wrześniu, zaś w salonach nowa Laguna pojawi się w październiku
Z kolei w przyszłym roku zaplanowano debiut rynkowy Laguny w wersji kombi (Grandtour).
Co może dziwić, to najlepsze wrażenie po sobie pozostawił najsłabszy z testowanych silników.
iż już wkrótce tak się stanie.
Tak na dobrą sprawę, wyróżnikiem nowej generacji będą światła.
Renault ambitnie, ale jednocześnie dość ostrożnie podchodzi do kwestii jakości.
Jednak wysiłki w tym temacie, jakie zostały poniesione - dwukrotnie dłuższe testy podzespołów auta, łącznie ponad 6 milionów kilometrów jazd próbnych,
Mimo iż auto urosło (4,69 m długości, 1,81 m szerokości), to jednak udało się zredukować średnio o 15 kg masę samochodu.
Taka jest nowa Laguna
Na pewno sporo tu tłumaczy aż o 80 kg mniejsza masa auta.
Także w 2008 roku gamę silników powiększą dwie 6-cylindrowe jednostki - benzynowa o poj. 3,5 litra oraz wysokoprężna o poj. trzech litrów.
Patrząc na nową Lagunę nie sposób nie oprzec się wrażeniu, jakoby zmian nie było zbyt wiele.
Także w 2008 roku gamę silników powiększą dwie 6-cylindrowe jednostki - benzynowa o poj. 3,5 litra oraz wysokoprężna o poj. trzech litrów.
Szczególnie wersja benzynowa, z turbodoładowaniem, nie najlepiej się czuła na wąskich i krętych austriackich drogach.
Patrząc na nową Lagunę nie sposób nie oprzec się wrażeniu, jakoby zmian nie było zbyt wiele.
Trzecia generacja Laguny ma być zdecydowanie lepszym autem pod tym względem (do tego elementu można było mieć najwięcej zastrzeżeń w przypadku poprzedników),
Podczas dwudniowej prezentacji Renault Laguny w okolicach Salzburga dane nam było się sprawdzić z trzema wersjami silnikowymi.
Pierwsze efekty widoczne są we wnętrzu Laguny. Użyte materiały mogą robić wrażenie, ich spasowanie i wykończenie wydaje się być dużo lepsze niż u poprzednika.
Oczywiście cech odróżniających drugą i trzecią generację Laguny znajdziemy dużo więcej.
Nowa generacja Renault Laguny ma zmienić oblicze nie tylko samego modelu, ale wręcz i całej marki.
Podczas dwudniowej prezentacji Renault Laguny w okolicach Salzburga dane nam było się sprawdzić z trzema wersjami silnikowymi.
Pozostałe dwie wersje potrzebowały sporo więcej czasu i miejsca, by w pełni wykazać swoje możliwości.
Zanim jednak będziemy mogli stwierdzić więcej o samej jakości wykonania, przekonaliśmy się, jak jeździ nowa Laguna.
Wrażenia z jazdy
Podczas dwudniowej prezentacji Renault Laguny w okolicach Salzburga dane nam było się sprawdzić z trzema wersjami silnikowymi.
Zanim jednak będziemy mogli stwierdzić więcej o samej jakości wykonania, przekonaliśmy się, jak jeździ nowa Laguna.
Co może dziwić, to najlepsze wrażenie po sobie pozostawił najsłabszy z testowanych silników.
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Podczas dwudniowej prezentacji Renault Laguny w okolicach Salzburga dane nam było się sprawdzić z trzema wersjami silnikowymi.
Nowa generacja Renault Laguny ma zmienić oblicze nie tylko samego modelu, ale wręcz i całej marki.
Nowa generacja Renault Laguny ma zmienić oblicze nie tylko samego modelu, ale wręcz i całej marki.
Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Pierwsza trójka
Jednak jakość nie przesłoniła i innych ważnych kwestii.
Ogólnie Renault Laguna III może się pochwalić nieco bardziej usztywnionym zawieszeniem w stosunku do poprzednika.
Jednak jakość nie przesłoniła i innych ważnych kwestii.
a także zapewnić jak najlepsze wrażenia z samej jazdy.
Także w 2008 roku gamę silników powiększą dwie 6-cylindrowe jednostki - benzynowa o poj. 3,5 litra oraz wysokoprężna o poj. trzech litrów.
Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.iż już wkrótce tak się stanie.
Dwoma dieslami - 1,5 dCi 110 KM oraz 2,0 dCi 150 KM, a także najmocniejszą jednostką benzynową z turbodoładowaniem o pojemności dwóch litrów i mocy 170 KM.
Charakterystyczne światła
Wrażenia z jazdy
Ogólnie Renault Laguna III może się pochwalić nieco bardziej usztywnionym zawieszeniem w stosunku do poprzednika.
zastosowane nowe rozwiązania technologiczne, nowa trzyletnia gwarancjs - robią wrażenie.
a także zapewnić jak najlepsze wrażenia z samej jazdy.
Patrząc na nową Lagunę nie sposób nie oprzec się wrażeniu, jakoby zmian nie było zbyt wiele.
Charakterystyczne światła
Tak na dobrą sprawę, wyróżnikiem nowej generacji będą światła.
Nowa generacja Renault Laguny ma zmienić oblicze nie tylko samego modelu, ale wręcz i całej marki.
Tak na dobrą sprawę, wyróżnikiem nowej generacji będą światła.
Minimum za 74 tys. zł
To już nie jest tylko ta Laguna utożsamiana z bezpieczeństwem, komfortem, która skierowana była raczej do kierowców statecznych.
Ogólnie Renault Laguna III może się pochwalić nieco bardziej usztywnionym zawieszeniem w stosunku do poprzednika.
Dzięki temu też może udało się uzyskać stylistom nieco bardziej dynamiczny charakter nadwozia.
Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Patrząc na nową Lagunę nie sposób nie oprzec się wrażeniu, jakoby zmian nie było zbyt wiele.
I dopiero, gdy udało nam się wydostać na autostradę, na chwilę zboczyliśmy także i do Niemiec, silnik ten pokazał na co go stać.
Także w 2008 roku gamę silników powiększą dwie 6-cylindrowe jednostki - benzynowa o poj. 3,5 litra oraz wysokoprężna o poj. trzech litrów.
Z kolei w przyszłym roku zaplanowano debiut rynkowy Laguny w wersji kombi (Grandtour).
Trzecia generacja Laguny ma być zdecydowanie lepszym autem pod tym względem (do tego elementu można było mieć najwięcej zastrzeżeń w przypadku poprzedników),
Trochę winę ponosi tu automatyczna skrzynia biegów, jednak nawet i tryb manualny nie do końca rozwiązywał problemy.
zastosowane nowe rozwiązania technologiczne, nowa trzyletnia gwarancjs - robią wrażenie.
W każdym bądź razie to 1,5-litrowy diesel wykazywał podczas próbnych przejazdów największą ochotę do bardziej żwawych ruchów.
Choć nie sposób tu mówić w żadnym wypadku o jakimś usportowionym charakterze samochodu. Laguna wciąż komfortowo pokonuje wszelakie nierówności.
Choć nie sposób tu mówić w żadnym wypadku o jakimś usportowionym charakterze samochodu. Laguna wciąż komfortowo pokonuje wszelakie nierówności.
To już nie jest tylko ta Laguna utożsamiana z bezpieczeństwem, komfortem, która skierowana była raczej do kierowców statecznych.
Artykul dodano: 04 - 05 - 2013
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL