ale w żadnym stopniu nie ogranicza ryzyka ekonomicznego i politycznego, bo jak warto przypomnieć,
oraz o około 50% niższe wydatki na paliwo (rachunek przy niemieckich cenach benzyny i gazu ziemnego).
Niewątpliwa zaletą napędu na gaz ziemny jest mniejsza o 20% emisja dwutlenku węgla,
Producent z dumą podkreśla, że jest to najszybsza limuzyna napędzana tym paliwem.
Mercedes-Benz E 200 NGT to seryjnie produkowany model, który spala gaz ziemny.
Niewątpliwa zaletą napędu na gaz ziemny jest mniejsza o 20% emisja dwutlenku węgla,
Mercedes-Benz E 200 NGT spala średnio zaledwie 6,1 kg gazu na 100 km, a E 200 KOMPRESSOR 9 litrów benzyny na 100 km.
Mercedes na gaz
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Mercedes-Benz E 200 NGT to seryjnie produkowany model, który spala gaz ziemny.
Po dostosowaniu czterocylindrowego silnika benzynowego do spalania gazu ziemnego, auto zachowało swą dynamikę.
Po dostosowaniu czterocylindrowego silnika benzynowego do spalania gazu ziemnego, auto zachowało swą dynamikę.
Mercedes na gaz
Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Po dostosowaniu czterocylindrowego silnika benzynowego do spalania gazu ziemnego, auto zachowało swą dynamikę.
Skutkuje to minimalnie wolniejszym przyspieszeniem: sprint od 0 do 100 km/h pochłania 10,8 sekundy, czyli o 0,1 sekundy dłużej,
Mercedes-Benz E 200 NGT to seryjnie produkowany model, który spala gaz ziemny.
Mercedes-Benz E 200 NGT spala średnio zaledwie 6,1 kg gazu na 100 km, a E 200 KOMPRESSOR 9 litrów benzyny na 100 km.
Producent z dumą podkreśla, że jest to najszybsza limuzyna napędzana tym paliwem.
a przełączenie z trybu spalania gazu na benzynę dokonuje się automatycznie i niemal niezauważalnie dla osób podróżujących.
a przy tym niesie ryzyko ekonomiczne i polityczne (niepewne dostawy i zależność od krajów posiadających złoża surowców).
największe na świecie zasoby gazu ziemnego posiada Rosja.a przełączenie z trybu spalania gazu na benzynę dokonuje się automatycznie i niemal niezauważalnie dla osób podróżujących.
Troska o ekologię nie musi oznaczać poszukiwań zupełnie nowych źródeł napędu.
Mercedes na gaz
niż w przypadku wersji benzynowej.
Eksperci rynku paliw podkreślają, że zależna od ropy naftowej motoryzacja jest droga, zanieczyszcza środowisko,
Eksperci rynku paliw podkreślają, że zależna od ropy naftowej motoryzacja jest droga, zanieczyszcza środowisko,
niż w przypadku wersji benzynowej.
Prędkość maksymalna pozostaje niezmieniona i wynosi 227 km/h
Jedyna różnica na niekorzyść wersji gazowej, to bardziej pionowy przebieg wykresu momentu obrotowego.
ale w żadnym stopniu nie ogranicza ryzyka ekonomicznego i politycznego, bo jak warto przypomnieć,
Jednak, auto nadal posiada standardowy zbiornik na benzynę,
niż w przypadku wersji benzynowej.
Prędkość maksymalna pozostaje niezmieniona i wynosi 227 km/h
Pewnym ograniczeniem dla zużywania gazu jest fakt, że zbiorniki mieszczą go zaledwie 18 kg, czyli średnio starczają na przejechanie 300 km.
Niewątpliwa zaletą napędu na gaz ziemny jest mniejsza o 20% emisja dwutlenku węgla,
Jedyna różnica na niekorzyść wersji gazowej, to bardziej pionowy przebieg wykresu momentu obrotowego.
oraz o około 50% niższe wydatki na paliwo (rachunek przy niemieckich cenach benzyny i gazu ziemnego).
Mercedes-Benz E 200 NGT to seryjnie produkowany model, który spala gaz ziemny.
niż w przypadku wersji benzynowej.
Pewnym ograniczeniem dla zużywania gazu jest fakt, że zbiorniki mieszczą go zaledwie 18 kg, czyli średnio starczają na przejechanie 300 km.
Jednak, auto nadal posiada standardowy zbiornik na benzynę,
Zastąpienie benzyny gazem ziemnym redukuje nieco emisje dwutlenku węgla, ogranicza koszty,
Skutkuje to minimalnie wolniejszym przyspieszeniem: sprint od 0 do 100 km/h pochłania 10,8 sekundy, czyli o 0,1 sekundy dłużej,
Artykul dodano: 16 - 07 - 2013
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL