Strona glowna motoarty

dealerzy

Sport

Niemało dopiec musiały obu wielkim niemieckim rywalom sukcesy Japończykom w dziedzinie samochodów hybrydowych.

z powodzeniem sprzedają już setki tysięcy samochodów hybrydowych. Obaj producenci deklarują, że projekt napędu hybrydowego przeznaczonego dla tylnonapędowej limuzyny klasy premium powinien przynieść pierwsze komercyjne rezultaty już za trzy lata.Obie firmy mają równy udział w projekcie i na zasadach partnerskich korzystać mają z jego owoców. Bo przecież nie sposób wyobrazić sobie BMW serii 7, Mercedesa klasy S, Maybacha, Niemało dopiec musiały obu wielkim niemieckim rywalom sukcesy Japończykom w dziedzinie samochodów hybrydowych. Obaj producenci deklarują, że projekt napędu hybrydowego przeznaczonego dla tylnonapędowej Niemało dopiec musiały obu wielkim niemieckim rywalom sukcesy Japończykom w dziedzinie samochodów hybrydowych. Bo przecież nie sposób wyobrazić sobie BMW serii 7, Mercedesa klasy S, Maybacha, Wprawdzie BMW i Mercedes współpracowały już 2 lata temu w dziedzinie napędu hybrydowego, Obie firmy mają równy udział w projekcie i na zasadach partnerskich korzystać mają z jego owoców. Toyota i Honda, głównie w Ameryce Północnej (czyli na największym rynku motoryzacyjnym na świecie) Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Rzecz więc nie dotyczy jedynie względów ambicjonalnych, bo europejscy producenci samochodów luksusowych w bardzo dużym stopniu zależą od bogatego rynku amerykańskiego. BMW i Mercedes razem… to Hybrid Development Center zlokalizowane w amerykańskim Troy nie miało większego znaczenia. Teraz wspólne prace prowadzone będą w Niemczech, czyli w sercu rozwoju technologicznego obu koncernów. Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.limuzyny klasy premium powinien przynieść pierwsze komercyjne rezultaty już za trzy lata.Obie firmy mają równy udział w projekcie i na zasadach partnerskich korzystać mają z jego owoców. Toyota i Honda, głównie w Ameryce Północnej (czyli na największym rynku motoryzacyjnym na świecie) Rzecz więc nie dotyczy jedynie względów ambicjonalnych, bo europejscy producenci samochodów luksusowych w bardzo dużym stopniu zależą od bogatego rynku amerykańskiego. Rzecz więc nie dotyczy jedynie względów ambicjonalnych, bo europejscy producenci samochodów luksusowych w bardzo dużym stopniu zależą od bogatego rynku amerykańskiego. BMW i DaimlerChrysler będą ściśle współpracować! Oba koncerny połączą siły, by razem opracować moduł napędu hybrydowego przeznaczonego dla aut luksusowych. Sprawa jest poważna, bo z czasem może się okazać, że za kilka lat w USA nie będzie można w ogóle sprzedawać wyposażonych w potężne silniki spalinowe limuzyn. Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.to Hybrid Development Center zlokalizowane w amerykańskim Troy nie miało większego znaczenia. czy należącego do BMW Rolls-Royce’a bez silnika o pojemności przynajmniej 5 litrów. Niemało dopiec musiały obu wielkim niemieckim rywalom sukcesy Japończykom w dziedzinie samochodów hybrydowych. Obaj producenci deklarują, że projekt napędu hybrydowego przeznaczonego dla tylnonapędowej

Artykul dodano: 16 - 07 - 2013

PoprzedniStrona glownaNastepny