z powodzeniem sprzedają już setki tysięcy samochodów hybrydowych.
Obie firmy mają równy udział w projekcie i na zasadach partnerskich korzystać mają z jego owoców.
Niemało dopiec musiały obu wielkim niemieckim rywalom sukcesy Japończykom w dziedzinie samochodów hybrydowych.
Teraz wspólne prace prowadzone będą w Niemczech, czyli w sercu rozwoju technologicznego obu koncernów.
BMW i DaimlerChrysler będą ściśle współpracować! Oba koncerny połączą siły, by razem opracować moduł napędu hybrydowego przeznaczonego dla aut luksusowych.
Rzecz więc nie dotyczy jedynie względów ambicjonalnych, bo europejscy producenci samochodów luksusowych w bardzo dużym stopniu zależą od bogatego rynku amerykańskiego.
BMW i DaimlerChrysler będą ściśle współpracować! Oba koncerny połączą siły, by razem opracować moduł napędu hybrydowego przeznaczonego dla aut luksusowych.
To właśnie na nim śrubowane są normy czystości, które bardzo utrudniają sprzedaż drogich, a więc z reguły paliwożernych aut.
limuzyny klasy premium powinien przynieść pierwsze komercyjne rezultaty już za trzy lata.Bo przecież nie sposób wyobrazić sobie BMW serii 7, Mercedesa klasy S, Maybacha,
Bo przecież nie sposób wyobrazić sobie BMW serii 7, Mercedesa klasy S, Maybacha,
Obie firmy mają równy udział w projekcie i na zasadach partnerskich korzystać mają z jego owoców.
Bo przecież nie sposób wyobrazić sobie BMW serii 7, Mercedesa klasy S, Maybacha,
czy należącego do BMW Rolls-Royce’a bez silnika o pojemności przynajmniej 5 litrów.
Teraz wspólne prace prowadzone będą w Niemczech, czyli w sercu rozwoju technologicznego obu koncernów.
to Hybrid Development Center zlokalizowane w amerykańskim Troy nie miało większego znaczenia.
Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.z powodzeniem sprzedają już setki tysięcy samochodów hybrydowych.
BMW i DaimlerChrysler będą ściśle współpracować! Oba koncerny połączą siły, by razem opracować moduł napędu hybrydowego przeznaczonego dla aut luksusowych.
To właśnie na nim śrubowane są normy czystości, które bardzo utrudniają sprzedaż drogich, a więc z reguły paliwożernych aut.
Teraz wspólne prace prowadzone będą w Niemczech, czyli w sercu rozwoju technologicznego obu koncernów.
Sprawa jest poważna, bo z czasem może się okazać, że za kilka lat w USA nie będzie można w ogóle sprzedawać wyposażonych w potężne silniki spalinowe limuzyn.
To właśnie na nim śrubowane są normy czystości, które bardzo utrudniają sprzedaż drogich, a więc z reguły paliwożernych aut.
Bo przecież nie sposób wyobrazić sobie BMW serii 7, Mercedesa klasy S, Maybacha,
Rzecz więc nie dotyczy jedynie względów ambicjonalnych, bo europejscy producenci samochodów luksusowych w bardzo dużym stopniu zależą od bogatego rynku amerykańskiego.
z powodzeniem sprzedają już setki tysięcy samochodów hybrydowych.
BMW i DaimlerChrysler będą ściśle współpracować! Oba koncerny połączą siły, by razem opracować moduł napędu hybrydowego przeznaczonego dla aut luksusowych.
to Hybrid Development Center zlokalizowane w amerykańskim Troy nie miało większego znaczenia.
Obaj producenci deklarują, że projekt napędu hybrydowego przeznaczonego dla tylnonapędowej
Wprawdzie BMW i Mercedes współpracowały już 2 lata temu w dziedzinie napędu hybrydowego,
Teraz wspólne prace prowadzone będą w Niemczech, czyli w sercu rozwoju technologicznego obu koncernów.
limuzyny klasy premium powinien przynieść pierwsze komercyjne rezultaty już za trzy lata.Sprawa jest poważna, bo z czasem może się okazać, że za kilka lat w USA nie będzie można w ogóle sprzedawać wyposażonych w potężne silniki spalinowe limuzyn.
z powodzeniem sprzedają już setki tysięcy samochodów hybrydowych.
Teraz wspólne prace prowadzone będą w Niemczech, czyli w sercu rozwoju technologicznego obu koncernów.
Artykul dodano: 08 - 12 - 2010
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL